SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja best, maar da's weer wat anders dan het zo in een gesprek pleuren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Op Terschelling ga ik altijd op zoek naar konijnen en hazen die dan zo dood in de duinen liggen
ik kijk duidelijk in een ander segment fietsenquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie nu fietsen van om en nabij de 1200-1400 euro, en dan doe ik geen ebike of andere luxere dingen, officieel stadsfietsen/hybride fietsen (beetje toeren zeg maar)
geen idee, ik ben er zelf nooit geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh is dat het enige leuke om daar te doen?
Het is ook één van de weinige plekken met bijna geen lichtvervuiling, dus erg geschikt om te kamperen en dan 's nachts sterren te kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh is dat het enige leuke om daar te doen?
nicequote:Op donderdag 17 juli 2025 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook één van de weinige plekken met bijna geen lichtvervuiling, dus erg geschikt om te kamperen en dan 's nachts sterren te kijken.![]()
#goals
Dat bepaal ik zelf welquote:
jij zit meer in de wielrenfietsen die een paar K duurder zijn zeker?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk duidelijk in een ander segment fietsen
Klopt. Ik was er meestal rond 21 juni dus tja korte nachten. Vorig jaar was ik in september en toen heb ik wel even van de sterren genoten ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook één van de weinige plekken met bijna geen lichtvervuiling, dus erg geschikt om te kamperen en dan 's nachts sterren te kijken.![]()
#goals
Nee, zit erwteneiwit in, dat vinden m'n darmen niet tof.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik stop er na dit klusje mee, maar oh wacht, het is ook al vier uur![]()
![]()
![]()
Heb jij die vega tonijnsalade van kips al geprobeerd @:ijsdraakje
ohja, sorry ik sta daar niet echt bij stilquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zit erwteneiwit in, dat vinden m'n darmen niet tof.
Ik zou ze maar heel goed in de gaten houden als ik jou was.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
*Legt snacks klaar
Geen probleem joh.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, sorry ik sta daar niet echt bij stil
ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
jij zit meer in de wielrenfietsen die een paar K duurder zijn zeker?
quote:
gelukkigquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen probleem joh.Als ik er zelf maar op let (ok, en kerel), da's het belangrijkste.
je sterrenkijker af is, nice 2.0.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik mijn sterrenkijker af heb maar eens kijken hoe ik hem daar ga krijgen. Maar dwt doen is wel het plan.
Nice.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Ik was er meestal rond 21 juni dus tja korte nachten. Vorig jaar was ik in september en toen heb ik wel even van de sterren genoten ja.
ik heb het niet zo breed dat ik dat zomaar blind wil uitgeven eraanquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
als ik er zou zien voor 1400 die me beviel zou ik hem meteen kopen
Als je er ooit bent, wel wat meer richting Oosterend huisje huren. Is rustiger en mooierquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ja een balans vinden tussen korte nachten en niet de rijp van je lens hoeven krabben is wel een ding.
Ik ga deze herfst naar een cursus om met de hand een parabolische spiegel te slijpen. Dus met een beetjrbmazzel volgend jaar. De rest is dan relatief eenvoudig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je sterrenkijker af is, nice 2.0.
Wanneer verwacht je dat?
ik weet niet of je het belangrijk vindt dat het een mannenfiets is, anders is de cortina blau nu super mooi geprijsdquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het niet zo breed dat ik dat zomaar blind wil uitgeven eraan
Gewoon even 2 legosets verkopen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, op andere vlakken bent ik juist weer heel krenterig, dat compenseert weer een beetjequote:Op donderdag 17 juli 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik zie dat er voor de verandering eens geen tomaat in zitquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zit erwteneiwit in, dat vinden m'n darmen niet tof.
*Muffins paktquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ze maar heel goed in de gaten houden als ik jou was.
*Vanuit schuilplaats toekijkt
quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon even 2 legosets verkopen.
die heeft geen bagagedragerquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet of je het belangrijk vindt dat het een mannenfiets is, anders is de cortina blau nu super mooi geprijsd
aanvulling: ohja, en ik weet niet hoe lang je bent![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon even 2 legosets verkopen.
dan schaf je die aanquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[..]
die heeft geen bagagedragermaar thnx voor de tip
Naja, daarom eet ik buitenshuis dus wel vlees. Ook omdat het met goede bedoelingen ook nog vaak zat fout gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gelukkigkan me voorstellen dat het ergens ook beetje irritant wordt om steeds op te moeten wijzen oid
kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, daarom eet ik buitenshuis dus wel vlees. Ook omdat het met goede bedoelingen ook nog vaak zat fout gaat.
ik weet nog niet eens waar ik dit jaar naartoe wilquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar en ik gaan volgend jaar denk ik wel even naar Terschelling
Jep, zo is het goed te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen jaen op deze manier houdt je het nog beetje leuk voor jezelf hopelijk?
Ik denk niet dat ik dit jaar nog weggaquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet nog niet eens waar ik dit jaar naartoe wil
Als je ooit hier komt eten dan krijg je eerst 450 appjes van mij met "mag je dit?”quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, zo is het goed te doen.Nu eet ik thuis ook meer uit gemak vooral vegetarisch hoor, daar hebben kerel en ik gewoon een mooi ritme in gevonden.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je ooit hier komt eten dan krijg je eerst 450 appjes van mij met "mag je dit?”
Je moet toch zelf weten wat je zelf besteld?quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een vriendin met allerlei allergieën en als we ergens gaan eten zeg ik altijd 'kies jij maar want ik vreet alles wel'
in je eentje eten in gezelschap vinden de meeste mensen niet zo heel gezelligquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet toch zelf weten wat je zelf besteld?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
Ik bakte regelmatig dingetjes om mee te nemen naar werk. Uitdelen aan collega's enzo
Op een gegeven moment was er een collega die geen melkproducten mocht
Dus de keer daarna had ik iets gebakken met plantaardige boter en melkvervangers enzo. Collega was zo blij dat ze ook een stukje kon eten
Ze zei dat meestal die moeite niet wordt genomen
Maar.. ik bak toch omdat leuk en leuk om te delen. Als iemand niet mee kan doen dan is dat toch niet leuk?
Meer een plek uitzoeken om te eten, als je 1 optie op de kaart ziet staan die veilig is, maar da's maar blegh, dan is het fijn als er de ruimte voor is om dat te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatst met afscheid Collega's had collega ook iets gebakken met volkorenmeel en zonder toegevoegde suiker (en wel met lekker veel frambozen uit eigen tuinquote:
Ja maar dat verschilt ook per restaurant. Dan kiest zij het restaurant.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe ik met kerel ook, let ik op het aanbod vega(n) en wat voor mij de opties zijn. Hij is buiten het geen vlees niet zo lastig, al wordt de tigste gegratineerde paddenstoel ook wat oud, zeg maar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat verschilt ook per restaurant. Dan kiest zij het restaurant.
dat is super liefquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatst met afscheid Collega's had collega ook iets gebakken met volkorenmeel en zonder toegevoegde suiker (en wel met lekker veel frambozen uit eigen tuin) omdat ik dat een keer had genoemd. Dat ik dat thuis zoveel mogelijk doe
Dat is toch lief
en soms is het zo duur, die vega dingen voor zo'n simpele gevulde paddenstoelquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ik met kerel ook, let ik op het aanbod vega(n) en wat voor mij de opties zijn. Hij is buiten het geen vlees niet zo lastig, al wordt de tigste gegratineerde paddenstoel ook wat oud, zeg maar.
Ja, ook dat. Dat het echt van die opties zijn dat je gewoon wéét dat ze er na het maken van de kaart achter kwamen dat ze er niets vega hadden opgezet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is super liefis volgens mij niet veel meer dan gezien worden maar ja, dat doet super veel goed
[..]
en soms is het zo duur, die vega dingen voor zo'n simpele gevulde paddenstoel![]()
als het een sociaal uitje is dan kan dat wel maar als je echt voor het eten gaat dan is dat wel zonde
Rode ui en sla.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Dat het echt van die opties zijn dat je gewoon wéét dat ze er na het maken van de kaart achter kwamen dat ze er niets vega hadden opgezet.
En dan alsnog een dressing met ansjovis erin verwerkt.quote:
Gewoon altijd naar 't Zusje gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Andersom is het ook mooi trouwens, had een van de schoonouders bedacht dat we met z'n allen wel bij tentje x konden gaan eten, want dan hadden de vega's (zitten er een paar aan die kant) lekker veel keuze!
Ik kon er dus serieus niets eten.
toen ze de eerste gasten ontvingenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Dat het echt van die opties zijn dat je gewoon wéét dat ze er na het maken van de kaart achter kwamen dat ze er niets vega hadden opgezet.
ahhh, dat is wel heel jammer. Ook voor diegene die dacht zn best te hebben gedaanquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Andersom is het ook mooi trouwens, had een van de schoonouders bedacht dat we met z'n allen wel bij tentje x konden gaan eten, want dan hadden de vega's (zitten er een paar aan die kant) lekker veel keuze!
Ik kon er dus serieus niets eten.
is het ook echt ideaal weer voorquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Rondvaart in Den Haag is verrassend leuk
Was net niet te warm (voor mij)quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
toen ze de eerste gasten ontvingen
[..]
ahhh, dat is wel heel jammer. Ook voor diegene die dacht zn best te hebben gedaan
[..]
is het ook echt ideaal weer voor
Zelfgemaakt? Ik wil binnenkort ook eens poging wagen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
170 kcal per reepje, 10g eiwitik eet het met yoghurt, nommienomnom
Dat ken ik allemaal niet. Ik vreet toch alles.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat verschilt ook per restaurant. Dan kiest zij het restaurant.
Aangenaam windje erbijquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was net niet te warm (voor mij)
oui, ben beetje aan het experimenterenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfgemaakt? Ik wil binnenkort ook eens poging wagen.
Ik hoorde de plannen gelukkig vķķr de reservering gemaakt werd, toen gezegd van "joe, lijkt me heel gezellig, maar je kan mij beter thuislaten als je naar plek x wilquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
toen ze de eerste gasten ontvingen
[..]
ahhh, dat is wel heel jammer. Ook voor diegene die dacht zn best te hebben gedaan
[..]
is het ook echt ideaal weer voor
Dit staat los van voorkeuren verder he.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ken ik allemaal niet. Ik vreet toch alles.
Maar heb ook een maat, die gaat de hele wereld over voor zijn werk, Rusland, China, Amerika, Afrika, Australië, zeker 30 keer per jaar op de meest afgelegen plekken.
Zeg ik laatst, daar en daar was lekkere vis.
Eet jij dat? Zeewerk? Ja hoezo heb jij dat nooit gehad dan?
Nee nog nooit.
Hoe dan??
"No, hooman."quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
Hedwig kom.Hup hup werken voor je brokjes.
Okquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit staat los van voorkeuren verder he.
*wekker zet voor vanavond half 10*quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
Hedwig kom.Hup hup werken voor je brokjes.
Dit lukt niet zonder dat mijn handen open liggen daarna. Ze kan heel veel hebben maar echt opgepakt worden vind ze niet leuk.quote:
"What did we learn today, hooman?"quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit lukt niet zonder dat mijn handen open liggen daarna. Ze kan heel veel hebben maar echt opgepakt worden vind ze niet leuk.
Ik heb een bakvorm gekocht waarmee ik het eens ga proberenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aangenaam windje erbij
[..]
oui, ben beetje aan het experimenteren
Wil een deel van deze nog wat langer bakken om te kijken of het dan echt een soort krokante bar wordt
quote:
Ik zie mogelijkhedenquote:
de AH had een dr oetker pakje staan "gaat uit assortiment" -35%quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
Die kunnen ook wel op mijn lijstje van 'wil ik ooit nog eens bakken'
nice, deel je ervaringen!!quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een bakvorm gekocht waarmee ik het eens ga proberen
trekquote:
Komt net uit d'r coma, schrok me kapot van het plotse bewegen.quote:
Zal het op mijn Instagram zetten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nice, deel je ervaringen!!maak fotos, etc
[..]
trek
haha trek dan xD
Oh deze heb ik niet gezien. Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
170 kcal per reepje, 10g eiwitik eet het met yoghurt, nommienomnom
Hoe weet je dat het er goed uitziet als je het niet hebt gezienquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh deze heb ik niet gezien. Ziet er goed uit.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het er goed uitziet als je het niet hebt gezien
quote:
quote:
Kreeg ook nog een reepje chocolade meequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal het op mijn Instagram zetten.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh deze heb ik niet gezien. Ziet er goed uit.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het er goed uitziet als je het niet hebt gezien
en een lolly voor de pijn?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg ook nog een reepje chocolade mee
Neequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg ook nog een reepje chocolade mee
quote:
Pruimensiroop van druiven?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik wil vlierbessenwijn, cider, pruimensiroop en wijn maken met de druiven van de buren (even vragen, maar mag vast want ze hebben overdreven veel)
Even boodschappen doen
Had wel gelijk een verkoper in de showroom die me een auto probeerde te verkopen terwijl ik stond te wachten op de reparatiequote:
Lolquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel gelijk een verkoper in de showroom die me een auto probeerde te verkopen terwijl ik stond te wachten op de reparatie
Jij kan datquote:
quote:
Ja alsof ik de Godin wil inruilenquote:
Wat zei jequote:
Ik gaf hem nog een beetje hoop door te zeggen dat de nieuwe DS4 ook best leuk is, alleen net wat boven budgetquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zei je
Stop maar, kansloze missie?
Hier strakblauw en zonnig met 25+quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Haha, Groningen heeft de zon niet gehad vandaag
Er is niets boven Groningen. Ook de zon niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Haha, Groningen heeft de zon niet gehad vandaag
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh broodplank tzatziki, flammkuchen mediterrane en een Ouzo erbij natuurlijk.
Nu apfelstrudel met ijs en slagroom op komst om het af te ronden.
Met 3 halve liters, nog steeds geen 50 euro
Hier niet. Al ligt logeerkonijn lekker te lamstralenquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
hier is het alweer lekker aan het opwarmen
Heb je al een betere schuilplek gemaakt?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier niet. Al ligt logeerkonijn lekker te lamstralen
Ja het was een mooie dag voor de bouwmarkt onniedan:)quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je al een betere schuilplek gemaakt?
We vonden nog een oude tuintafel, die staat er nu in. Op de grote tafel liggen nu handdoeken en een glazen plaat. Dus blijft droog/droger. En zijn kartonnen doos ligt onder de tafel. Die is ie zelf aan het inrichtenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je al een betere schuilplek gemaakt?
Improviseren helaas, maar dakloos is ie niet. De bench staat er ook nog inquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje als een zwerver, onder een brug in een kartonnen doos.
Screen naar beneden. Heerlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook. Binnen. Met de gordijnen dicht.
Broek ook?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Screen naar beneden. Heerlijk.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook. Binnen. Met de gordijnen dicht.
Broek af, tetten blootquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Zegquote:
Dat zag ik ook net voorbijkomenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
Mijn favoriete filmpje van de dag is hoe Chris Martin tijdens zijn concert met zo'n kisscam een affaire in beeld brengt en ook nog zegt oh of het is een affaire of ze zijn verlegen.
Wel sneu voor zijn vrouw en haar man.
Bekijk deze YouTube-video
Alles. En chocola.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:35 schreef mschol het volgende:
boodschappen: wat zal ik halen .... *thinking face*
belachelijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde lekker stokbroodje uit de oven eten vanavond maar de Bonirama had geen kruidenboter?
In melk dippen dan maar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde lekker stokbroodje uit de oven eten vanavond maar de Bonirama had geen kruidenboter?
Zonder barbecue?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Oh is dit voor je jaloersmakende vakantieplaatjes bingo?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dit voor je jaloersmakende vakantieplaatjes bingo?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
Zit je zo receptenfilmpjes te kijken
Pakken ze op een gegeven moment een schaaltje geroosterde hazelnoten om fijn te hakken en ergens overheen te strooien
"Sprinkle with roasted peanuts"
This is mah happy placequote:
Zelluf.quote:
Dat vult toch niet?quote:
Die pootjes tussen je tanden, dat harige lijfje dat uit elkaar spat en dan die droge vleugelsquote:
Eh...quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die pootjes tussen je tanden, dat harige lijfje dat uit elkaar spat en dan die droge vleugels
Oranje stinkende drab uit het fragiele lijfje over je kin.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die pootjes tussen je tanden, dat harige lijfje dat uit elkaar spat en dan die droge vleugels
Ja. Maar zo'n beschrijving had nu ook weer niet gehoeven.quote:
Hahaha. Yesss.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:22 schreef Crack_ het volgende:
ging voor drie planten, heb er eentje gevonden + 12 andere planten
. Ze waren in de aanbieding
quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Maar zo'n beschrijving had nu ook weer niet gehoeven.
Nee dat zijn meikeversquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oranje stinkende drab uit het fragiele lijfje over je kin.
Zie nu CL voor me die heel langzaam een vlinder opeetquote:
Die kiezen schrapend over dat lijfjequote:Op donderdag 17 juli 2025 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie nu CL voor me die heel langzaam een vlinder opeet
quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kiezen schrapend over dat lijfje
Lekker knarsenquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kiezen schrapend over dat lijfje
Kan je je huis nog in, of zijn ze niet zo groot?quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar echt allemaal 50% korting, ja hallo, wat doe je me aan
zijn geen binnenplantenquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je je huis nog in, of zijn ze niet zo groot?
Oh damn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Kattengras, bloemkool, koolrabi, paprika geel, vijgenboompje, gojibessendingplant, citroengeranium (!!!), olijfkruid (!!!), pioenroze, hibiscus, dahlias, cercis weet ik veel iets, angelonia en nog wat perkgoed plantjes
47 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Kattengras, bloemkool, koolrabi, paprika geel, vijgenboompje, gojibessendingplant, citroengeranium (!!!), olijfkruid (!!!), pioenroze, hibiscus, dahlias, cercis weet ik veel iets, angelonia en nog wat perkgoed plantjes
47 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
en ze waren echt heel lief en enthousiast bij dit tuincentrum, hier ga ik vaker heen!quote:
Welk filiaal?quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
en ze waren echt heel lief en enthousiast bij dit tuincentrum, hier ga ik vaker heen!Het was groenrijk, was ik nog nooit geweest
dat dacht ik ook, zo'n tuincentrum is wat dat betreft ook wel gevaarlijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Nee wacht het balkon is vol.
Wil alleen misschien nog een roze jasmijn.
zit er veel verschil tussen die filialen dan?quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een beetje zonde van de benzine voor mij
Wellicht qua aanbod denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit er veel verschil tussen die filialen dan?
Ik ben wel eens per ongeluk bij die in Rijswijk geweest voor een kerstboom.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
en ze waren echt heel lief en enthousiast bij dit tuincentrum, hier ga ik vaker heen!Het was groenrijk, was ik nog nooit geweest
ohja, dat zou wel kunnenquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wellicht qua aanbod denk ik.
haha, whut, hoezo? Of hadden die een goede aanbieding ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben wel eens per ongeluk bij die in Rijswijk geweest voor een kerstboom.
Het lokale tuincentrum was net failliet. Een collega van mijn moeder zei dat ze naar 't Haantje ging voor d'r kerstboom en dat ze daar wel mooie hadden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, dat zou wel kunnen
[..]
haha, whut, hoezo? Of hadden die een goede aanbieding ofzo?
Ik moest het nog even opzoeken voor de naam. Ze zijn inmiddels verhuisd trouwens.quote:
Hier hingen vandaag ook bij de plantenwinkel allemaal bordjes van 'alle binnen en buitenplanten 50%', ik ben er maar snel voorbij gelopenquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar echt allemaal 50% korting, ja hallo, wat doe je me aan
Allemaal halve planten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hingen vandaag ook bij de plantenwinkel allemaal bordjes van 'alle binnen en buitenplanten 50%', ik ben er maar snel voorbij gelopen
Dat je zo'n hele mooie palm hebt en dat ze bij het afrekenen even een machete er doorheen halenquote:
Neefje van mij verkoopt ieder jaar kerstbomen voor een belachelijk bedrag midden op de markt hier, krijg je sterke drank bij en luxe snert uitgedeeld door halfnaakte kerstmeisjes, melige muziekjes erbij, kreeg hij vorig jaar een boete voor "ja je mag alleen kerstbomen verkopen kut"quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lokale tuincentrum was net failliet. Een collega van mijn moeder zei dat ze naar 't Haantje ging voor d'r kerstboom en dat ze daar wel mooie hadden.
Googlen. Eerste resultaat Groenrijk 't Haantje, Tuincentrum. Wij daarheen rijden, prima boom, nietsvermoedend naar huis.
Bleek dat die collega dat helemaal niet bedoelde, maar dat er achter het tuincentrum 't Haantje, in de wijk 't Haantje, een weg liep (die Haantje heet) waar Gerrits Kerstbomenland zat.
Iets meer duidelijkheid was dan wel handig geweest. Maar de kerstboom was dikke prima dus boeie.
Zou het vreemder vinden als je bij de snackbar een kerstboom kan kopenquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahahaahah
wel mooi dat het een plek was waar je ook gewoon een kerstboom kon kopen, ipv snackbar 't haantje oid
sterk van jouquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hingen vandaag ook bij de plantenwinkel allemaal bordjes van 'alle binnen en buitenplanten 50%', ik ben er maar snel voorbij gelopen
ja oke, maar heb 't nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het vreemder vinden als je bij de snackbar een kerstboom kan kopen
Gefrituurde kerstboomquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja oke, maar heb 't nog nooit geprobeerd
misschien is het hartstikke gebruikelijk
Is wel echt een goudmijn trouwens.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neefje van mij verkoopt ieder jaar kerstbomen voor een belachelijk bedrag midden op de markt hier, krijg je sterke drank bij en luxe snert uitgedeeld door halfnaakte kerstmeisjes, melige muziekjes erbij, kreeg hij vorig jaar een boete voor "ja je mag alleen kerstbomen verkopen kut"
Yeps drie weekjes "hard" werken en je hebt een kapitaaltje binnen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is wel echt een goudmijn trouwens.
Doe mij maar een grote patat met een dubbele kerstboom, en doe er ook maar een kerststal speciaal bij.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het vreemder vinden als je bij de snackbar een kerstboom kan kopen
Mja we hebben ook al een catamaran, berenklauw en kapsalon. Dan klinkt een kerstboom speciaal niet eens zo heel raarquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe mij maar een grote patat met een dubbele kerstboom, en doe er ook maar een kerststal speciaal bij.
Ja precies toch? Een soort mexicano in kerstboomvorm, zigzagstreepjes curry en mayo er overheen. Paar zilveruitjes er op als ballen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja we hebben ook al een catamaran, berenklauw en kapsalon. Dan klinkt een kerstboom speciaal niet eens zo heel raar
hehe, is wel zoquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja we hebben ook al een catamaran, berenklauw en kapsalon. Dan klinkt een kerstboom speciaal niet eens zo heel raar
En de drie wijzen is dan een bak met een kroket, frikandel en kipcorn ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja precies toch? Een soort mexicano in kerstboomvorm, zigzagstreepjes curry en mayo er overheen. Paar zilveruitjes er op als ballen.
De kerststal is dan een bak borrelhapjes op raspatat als stro of zo.
Wil je de milkshake met dennennaaldsmaak of gluhweinsmaak?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe, is wel zodrankje met dennenaalden erbij, dat bestaat al
zit in die laatste alcohol? doe maar diequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wil je de milkshake met dennennaaldsmaak of gluhweinsmaak?
van die misvormde ijsman-ijsjesquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
En dan zo'n gefrituurde blooming onion omdopen naar kerstster. Kennen ze hier toch niet verder.
Dat was een leuk feitje. Dankjewel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb met die IVN wandeling geleerd dat hulstbladeren alleen onderaan scherp zijn, tot 2 meter ongeveer. Daarna niet meer want is het niet nodig, het is bescherming voor de plant en dat hoeft niet op hoogte
je kan niet vroeg genoeg over kerst beginnenquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:49 schreef Barbusse het volgende:
Waarom hebben jullie het over kerst en kerstbomen? Mijn Midsommar kater is nog niet eens afgelopen
Heb er nog veel meer opgedaan!quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was een leuk feitje. Dankjewel.
Behalve excessief koken voor m'n vriendin en mezelf en onze kat doe ik niet zoveel met kerstquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan niet vroeg genoeg over kerst beginnen
We kunnen eindelijk naar bed..quote:
koken voor de kat? Nice, wat is het menu? Kunnen andere katten zich ook aanmelden?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Behalve excessief koken voor m'n vriendin en mezelf en onze kat doe ik niet zoveel met kerst
Ja, eens. Weer veel te laat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We kunnen eindelijk naar bed..
(wel apart van elkaar hoor)
Vrouwvrouwvrouw
Ja. had dat morgen en zaterdag gedaan...quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens. Weer veel te laat.
Ja, precies.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. had dat morgen en zaterdag gedaan...![]()
In Engeland wel eens een degelijk hondenmenu gehadquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
koken voor de kat? Nice, wat is het menu? Kunnen andere katten zich ook aanmelden?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb er nog veel meer opgedaan!Was ook echt met zo'n gezellige natuur-enthousiasteling die 'OHSTOP WACHT, oooh kijk hoe moooi, oooh dit is toch prachtig' en wij allemaal ??!?!?!!?!?!?!?!?
![]()
![]()
![]()
Begint vervolgens over heermoes oid
Mijn schuld. Het ging over planten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:49 schreef Barbusse het volgende:
Waarom hebben jullie het over kerst en kerstbomen? Mijn Midsommar kater is nog niet eens afgelopen
Echt?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland wel eens een degelijk hondenmenu gehad
Incl. mini vergrootglaasjes voor iedereen om de sporen goed te kunnen bekijken en een IVN-petje op enzo. En is gratis, is allemaal vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]ADD rondleider. Leuk.
Als heermoes een vergeten groente was, heb ik een zeer goede oogst dit jaar.
Als er overblijft, wat is dan het hondenmenu equivalent van een doggybag?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland wel eens een degelijk hondenmenu gehad
Ik had afgelopen keer kippennekjes en niertjes met fijn gesneden wortel in laten koken met een tomaatje. Beetje rijst toegevoegd en de kippennekjes van bot ontdaan en de niertjes fijngehakt. Toegevoegd zodat het een soort van risotto werd. Af laten koelen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
koken voor de kat? Nice, wat is het menu? Kunnen andere katten zich ook aanmelden?
Seven hells I love that moviequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn schuld. Het ging over planten.
[ afbeelding ]
de f.. watquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had afgelopen keer kippennekjes en niertjes met fijn gesneden wortel in laten koken met een tomaatje. Beetje rijst toegevoegd en de kippennekjes van bot ontdaan en de niertjes fijngehakt. Toegevoegd zodat het een soort van risotto werd. Af laten koelen.
Ze vond het heerlijk
Zo heerlijk dat ze te snel at en moest kotsen
Ze ging direct erna weer verder met etenquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de f.. wat![]()
dat is echt fantastisch
Dat laaste, moest gniffelen
Ja zo maak je er wel een meergangen diner van.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze ging direct erna weer verder met eten
Er bestaat ook kattenwijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zo maak je er wel een meergangen diner van.![]()
Concurrerende prinses.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:08 schreef Barbusse het volgende:
Mijn vriendin terwijl ik dat probeerde uit te leggen:
[ afbeelding ]
Marie Antoinette heeft geen recht van spreken hierin gezien ik wat ik voor haar klaar maakquote:
Die kan wel af met wat brioche.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Marie Antoinette heeft geen recht van spreken hierin gezien ik wat ik voor haar klaar maak
Precies. En als ze blijft zeuren: vissticks uit de vriezerquote:
Hey mscholquote:
quote:
Morguhquote:
Vind het vanmorgen nog wel meevallen eigenlijkquote:
Wat vind je van de spoilers van de nieuwe set?quote:
VOCHTIG POESJEquote:
Lekker grijs en warmquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt vandaag 27 graden schijnbaar. Buiten is één grote grijze bende momenteel, je zou het niet zeggen.
Eigenlijk nog niks van meegekregen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat vind je van de spoilers van de nieuwe set?
is dat net zo goor als rabarbermoes?quote:
Staat Blof daar weer te zingen over regenende zonnestralen?quote:
Ik heb het niet geproefd, maar m'n tuin ziet er nu ongeveer zo uit:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat net zo goor als rabarbermoes?
Vanaf een terras in Frankrijkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat Blof daar weer te zingen over regenende zonnestralen?
Wees blij, hier schijnt al volop de zonquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt vandaag 27 graden schijnbaar. Buiten is één grote grijze bende momenteel, je zou het niet zeggen.
Ik mis @Limoentjuhquote:
Oke oke. ik ben een beetje teleurgesteld. Er was soort van een verwachting geschept dat het eldrazi vs slivers zou worden maar er zit 1 eldrazi in en 1 sliver artifact.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niks van meegekregen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik mis @:limoentjuh
[..]
Oke oke. ik ben een beetje teleurgesteld. Er was soort van een verwachting geschept dat het eldrazi vs slivers zou worden maar er zit 1 eldrazi in en 1 sliver artifact.
En dan wel een Kavu piloot.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Oke oke. ik ben een beetje teleurgesteld. Er was soort van een verwachting geschept dat het eldrazi vs slivers zou worden maar er zit 1 eldrazi in en 1 sliver artifact.
Oh. Dat had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Nerdspelletjesquote:
Magic the Gatheringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |