Nope, nog eens gekeken, maar wijzigen kan alleen in de videos, niet app-wide.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:36 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Kun je het ook niet uit zetten bij het tandwieltje ?
Trouwens geen zorgen, klacht is terecht!
Dat is dan weer kut, wanneer komt er eens een alternatief voor die gore kut zooi.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:43 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nope, nog eens gekeken, maar wijzigen kan alleen in de videos, niet app-wide.
Wilde dit net suggereren, dit werkt bij mij prima. Maar omdat ik nagenoeg alleen Engelse content kijk stond ik er niet bij stil dat ie dan andersom ook alles gaat vertalen. Wat een ellendequote:Op donderdag 17 juli 2025 15:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht, al kan je de ondertitels nog wel vrij makkelijk uitzetten. Wat ik veel vervelender vind is dat heel veel titels van video's ineens Nederlandstalig zijn, en heel matig vertaald ook. Blijkbaar is een setting van de beheerder van het kanaal dat de video uploadt en kan je het niet uitzetten, dus dat maakt het behoorlijk kut
En dan kan ik de app wel in het Engels zitten, maar de hoeveelheid Nederlandse/Engelse content die ik kijk is redelijk 50/50 dus kan krijg ik weer een zooi Nederlandse titels die krampachtig naar het Engels zijn vertaald
Hoe stel ik die shit in? Ik stoorde mij daar de laatste maanden verschrikkelijk aan. M.b.t. standaard in het Engels staat. Ik kijk geen Nederlandse ''content'' overigens dus voor mij moet dat geen problemen opleveren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht, al kan je de ondertitels nog wel vrij makkelijk uitzetten. Wat ik veel vervelender vind is dat heel veel titels van video's ineens Nederlandstalig zijn, en heel matig vertaald ook. Blijkbaar is een setting van de beheerder van het kanaal dat de video uploadt en kan je het niet uitzetten, dus dat maakt het behoorlijk kut
En dan kan ik de app wel in het Engels zitten, maar de hoeveelheid Nederlandse/Engelse content die ik kijk is redelijk 50/50 dus kan krijg ik weer een zooi Nederlandse titels die krampachtig naar het Engels zijn vertaald
Akkoord met de klacht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:33 schreef Ridocar het volgende:
En dan met name de automatische (spraak)vertalingen naar ongemakkelijk of ronduit fout Nederlands.
Laat me met rust, of geef me iig een mogelijkheid om deze onzin "functionaliteit" permanent uit te kunnen zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |