SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is ook prima lichaamsbeweging hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben meer van de Pilates maar dat lijkt gewoon een soort mensendieck
Daarom langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die een spier in d'r kont verrekte toen ze achterom keek (twee keer), een zweepslag in haar lies kreeg toen ik uitgleed en een knieband inscheurde in de kleermakerszit.
ik doe veel oefeningen met hulpstukken en trillen is vaak ook nog een dingquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon 1 oefening zonder hulpstukken en zonder te trillen.
Reformer? M'n zus doet dat, is ze wel fan van.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak ik de nieuwe pilates-met-vage-machine studio weer langs ga zien komen op m'n insta na deze posts.
WindyLips?quote:
Ja dat!quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reformer? M'n zus doet dat, is ze wel fan van.
Da's wel een risico ja.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee he? en ik kom er niet iedere week
maandag toevallig weer
in ander nieuws
het spoor 2 mens, die steeds belde voor een afspraak en toen de voicemail insprak van bel jij mij maar want dit werkt niet
die had mij nadat we gebeld hadden gemaild, in de mail zat een formulier
ik heb dat formulier ingevuld en terug gemaild, met het arbeidsdeskundig rapport (dat heeft ze)
vorige week was ze hier, zegt ze ja dat formulier heb ik niet van je gehad maar is niet erg, we vullen het hier nu even in
zo gezegd zo gedaan
deze week belt ze want ze heeft nog een paar vragen
we afgesproken vandaag te bellen zodat ik die vragen kan beantwoorden
Raad eens wat de vragen waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gewerkt.🐙
Bewust ontspannen is vaak moeilijker dan een hoop mensen beseffen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe veel oefeningen met hulpstukken en trillen is vaak ook nog een ding
als het geen pijn doet is het al een wonder
voor mij is yoga echt niet of mijn lijf het kan, mijn lijf wordt er vast beter in als ik het blijf doen, maar het rekken strekken en het 'ontspan je schouders' laat spanning los etc etc etc gedoe
Wandelen is al goed voor je!quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
Ik ga er niet in met het idee "dit kan ik" of "dit kan ik niet"
Ik heb 3 jaar op de bank gelegen, met alleen korte stukjes wandelen als lichaamsbeweging. Ik weet dat ik stijf en slap ben geworden.
Dat is juist waarom ik Yoga wil gaan doen. Op een rustige manier weer een beetje beweging erin krijgen.
Kloptquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wandelen is al goed voor je!
Je ziet inderdaad vanzelf wel wat lukt en wat niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
Ik ga er niet in met het idee "dit kan ik" of "dit kan ik niet"
Ik heb 3 jaar op de bank gelegen, met alleen korte stukjes wandelen als lichaamsbeweging. Ik weet dat ik stijf en slap ben geworden.
Dat is juist waarom ik Yoga wil gaan doen. Op een rustige manier weer een beetje beweging erin krijgen.
Dat is waarquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Maar voorzichtig de boel weer een beetje los maken is wel een goed idee
De nadruk ligt op voorzichtigquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar
* TheStigsDutchCousin schudt essie los
Ik ben altijd voorzichtigquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorzichtig
quote:
Ik moest dit echt even vijf keer lezen voordat ik het begreep.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Köln, krijsbaby is eruit. Bijna iedereen wel eigenlijk. Benieuwd wat voor gezelschap er voor in de plaats komt. Maar even een bak koffie gehaald in de BordBistro.
Een beetje tussen Nidra en Yin in ofzo.quote:Restorative yoga is een rustige, meditatieve vorm van yoga die volledig gericht is op diepe ontspanning en herstel van lichaam en geest. In deze les worden houdingen (asana’s) lang aangehouden – zo tussen de 5 en 20 minuten. Je ligt volledig ondersteund met behulp van bolsters, dekens en blokken. Hierdoor kan je lichaam volledig ontspannen zonder inspanning, wat het zenuwstelsel kalmeert en stress vermindert.
Ohh deze hebben ze ook bij deze yoga school. Misschien is dat een betere optiequote:Op donderdag 17 juli 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
@:essnhills zoiets zou ook een interessante vorm van yoga kunnen zijn:
[..]
Een beetje tussen Nidra en Yin in ofzo.
Ik word bij het lezen van de omschrijving al onrustig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
@:essnhills zoiets zou ook een interessante vorm van yoga kunnen zijn:
[..]
Een beetje tussen Nidra en Yin in ofzo.
Precies.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh deze hebben ze ook bij deze yoga school. Misschien is dat een betere optie
Als alles wordt ondersteund dan is het veel minder zwaar voor mijn spieren
Da's de uitdaging dan ook, je hoofd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word bij het lezen van de omschrijving al onrustig.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in framboos en witte chocola.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in framboos en witte chocola.
Klinkt alsof je nodig eens yoga moet doenquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word bij het lezen van de omschrijving al onrustig.
Te weinig lucht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel een keer van die ademhalingstherapie gevolgd maar die kerel was vrij zweverig.
Ja ik heb ooit wel eens wat lesjes gedaan maar die waren mij ook veel te zweverigquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel een keer van die ademhalingstherapie gevolgd maar die kerel was vrij zweverig.
Dit werkt niet voor jouw hoofdquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik en het kan kalmerend en rustgevend zijn
bij Yin hou je een pose voor meerdere minuten vast en zink je er dus volledig in en focus je op zen worden
mijn hoofd... vraag maar aan @:dud0r of het werkt voor mijn hoofd, hij heeft wel eens een sessie waargenomen
Wandelen maakt mijn hoofd redelijk leegquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nodig eens yoga moet doen
Ja bij mij ookquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wandelen maakt mijn hoofd redelijk leeg
Zo bijzonder is het toch niet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moest dit echt even vijf keer lezen voordat ik het begreep.
Neuh[/quote][quote]quote:
er is gisteren te veel pastasaus met gehakt gemaakt dusquote:
quote:
Ja hoiquote:
ik voel me de hele dag alsof ik slaap te kort komquote:
misschien is ger daarom ook zo moequote:Op donderdag 17 juli 2025 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel me de hele dag alsof ik slaap te kort kom
volgens gekke advertenties op het internet komt het door te weinig testosteron.
..huehue?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is ger daarom ook zo moe
nee maar krijg er wel 100 reclames voor en vind het altijd wel interessantquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Dames hebben jullie welles iets besteld bij halara ?
https://thehalara.au/?utm(...)=TH_USD_au&locale=au
Same.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar krijg er wel 100 reclames voor en vind het altijd wel interessant
Veel plastic welquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Nee, zegt me ook nietsquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja, viel me eigenlijk reuze mee. Heb er as we speak een broek van aan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Eh, daar komt eigenlijk alles vandaan, er zíjn ook daadwerkelijk fabrieken die fatsoenlijke werkomgevingen bieden.quote:
En hoe zit het? Wat viel je mee?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, viel me eigenlijk reuze mee. Heb er as we speak een broek van aan.
Je krijgt daadwerkelijk wat je op de plaatjes ziet, afwerking van naden etc. is verder ook ok, het ziet er niet uit alsof het na drie keer dragen uit elkaar flikkert. Mijn ervaring met de maattabel is dat 'ie prima klopt ook, alles past prima.quote:
Dit ziet er wel heel comfi uit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze heb ik nu aan:
[ afbeelding ]
Net of ik in pyjamabroek op kantoor zit, hihaho.
Omdat het beter Wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom past Word nou meer de opmaak van een tekst aan die ik uit een ander Word-bestand kopieer.
Geen tas meer nodigquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze heb ik nu aan:
[ afbeelding ]
Net of ik in pyjamabroek op kantoor zit, hihaho.
Nou, niet echt. Ik wil helemaal geen regelafstand.quote:
Even snel gekeken maar morgen wel zo te zien.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat het vandaag lekker 24 graden ofzo zou worden?
speciaal plakken ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Ik wil helemaal geen regelafstand.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Ik wil helemaal geen regelafstand.
Of ctrl xquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik deed gewoon ctrl+c -ctrl-v
Zit ik hier in m'n korte broek en slippers.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Even snel gekeken maar morgen wel zo te zien.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ik hier in m'n korte broek en slippers.
Via Notepad doenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom past Word nou meer de opmaak van een tekst aan die ik uit een ander Word-bestand kopieer.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ik hier in m'n korte broek en slippers.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Alleen maar regen voorspeld de komende tijd
Etto Amaretto Krokettoquote:
Zelfkennisquote:
Ja is goedquote:
Morgen 30 graden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Alleen maar regen voorspeld de komende tijd
quote:
Hier is het niet koud, wel bewolktquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, het is hier zonnig en best wel warm.
TMIquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
Ik zit wel binnen. Ze zijn nu de achterzijde bij mijn directe buurvrouw aan het voegen
May the odds be ever in your favour.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik rij momenteel 248 km/h tussen Mannheim en Stuttgart. Korte broek, geen jas mee en ook niks voor de regen. Ik reken op mooi weer. En tot nu toe gaat dat prima.
Vrijdaggevoelquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Zaterdag bedoelde ik.
ja, dan is 3/4 van het bedrijf op vakantiequote:
In de warmte naar de bios is wel een goeie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet hierEn dan zit ik bij Jurassic World.
Ja, idd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrijdaggevoel
De nieuwe sunday scaries.
Morgen 27 graden. En dan zaterdag 29.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet hierEn dan zit ik bij Jurassic World.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen 27 graden. En dan zaterdag 29.
Nou inderdaad, het is hier maar 23.8°Cquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat het vandaag lekker 24 graden ofzo zou worden?
Ga je nieuwe poging doen om je pakketje te halen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis, even boodschappenlijstje maken en dan naar de Jumbo waar ook de pakketten automaat staat....
Nat vooral.quote:
automaat kort en klein slaan tot zn pakketje eruit komtquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je nieuwe poging doen om je pakketje te halen?
* TheStigsDutchCousin koevoet aanreiktquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer.
Een meid met de linkerhelft van haar haren donkerbruin geverfd en de rechterhelft geblondeerd.
Split-dye.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer.
Een meid met de linkerhelft van haar haren donkerbruin geverfd en de rechterhelft geblondeerd.
Ja. ik heb weer een bericht van PostNL gehad met nieuwe pincode...quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hele generatie introverts.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit is best verontrustend
https://www.ad.nl/tech/ti(...)oor-hebben~a88dfece/
Nou hopelijk lukt het nu wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik heb weer een bericht van PostNL gehad met nieuwe pincode...
Ja, die allemaal dingen delen met een avatar van techbedrijven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hele generatie introverts.
Oh ja het zal vast een naam hebbenquote:
Uitkijken voor dat soort vrouwenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer.
Haha lekker voor hem.quote:Groninger Alex M. (45) is opgepakt in Dubai. Dat bevestigt zijn advocaat Pieter-Paul Rhijn. De Groningse vlogger, beter bekend als Alex Soze, wacht nog zeventien maanden gevangenisstraf in Nederland.
Meteen reclame voor slachtofferhulp in het artikel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Of in El Salvador met Joranquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat hem maar 17 jaar in Dubai in een gevangenis
Kijk even dit topic vandaagquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je komt in de buurt van Oost-Duitslandquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja het zal vast een naam hebbenik had het nog nooit gezien iig. Zie mij provinciaaltje zijn
was het maar zo'n feestquote:
Mocht dat niet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:44 schreef maily het volgende:
[..]
Meteen reclame voor slachtofferhulp in het artikel.
Maar triest ja ...
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even geduld, komt vanzelf. En twee keer knipperen en het is weer zondagavond.
Ik mocht niet meer knipperen omdat het na twee keer knipperen bij mij al oktober is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oiquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan nog een keer knipperen en je zit weer aan je bureautje in de kantoortuinquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
ohnoquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
nog even en we kunnen kwartetten
bijnaaaquote:
eten/slapen ?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heeft iemand nog een goed idee? ik ben een ksc bingokaart aan het maken
Lekker, het is ook echt heeeerlijk weerquote:
Ah. Nice. Ga wat proberen. Ze bezorgen ook in thailandquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je krijgt daadwerkelijk wat je op de plaatjes ziet, afwerking van naden etc. is verder ook ok, het ziet er niet uit alsof het na drie keer dragen uit elkaar flikkert. Mijn ervaring met de maattabel is dat 'ie prima klopt ook, alles past prima.
heb ik alquote:
lekkahquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, het is ook echt heeeerlijk weer![]()
ik heb na morgen vijf weken vakantie
puntmutsen met dimmy?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zat er eens aan te denken om een Wie is het? te maken met KSC-leden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
dimmy is op vakantie dus er is weinig te puntmutsen hierquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
puntmutsen met dimmy?
de boel bij elkaar liegen met US?
Dinosaurusgeluiden met Los?
bootjes en thailand met Bal?
Zou Dimmy nog wel eens aan ons denken?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dimmy is op vakantie dus er is weinig te puntmutsen hier
bal had ik iets
de rest kan ik gebruiken
Onzinposts van US?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar dan heb je iedere 3 minuten een volle bingokaartquote:
Chocolade. En dan als extra de munt variant.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dimmy is op vakantie dus er is weinig te puntmutsen hier
bal had ik iets
de rest kan ik gebruiken
jup dat is genoegquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chocolade. En dan als extra de munt variant.
hacksquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan heb je iedere 3 minuten een volle bingokaart
Ik ben over anderhalf uur aan de Bodensee dus ik doe ook meequote:Op donderdag 17 juli 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
nog even en we kunnen kwartetten
Ik sta eropquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
voila een bingokaart
Dat doet niemand meerquote:
maakt stig wel eens grapjes?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
voila een bingokaart
pak de zeppelinquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben over anderhalf uur aan de Bodensee dus ik doe ook mee
Bakkes jijquote:
Duh, iedereen vergeet hetquote:
dat doen we ook niet. Alleen het bed afhalen vervolgens vergetenquote:
'het gaat 10 minuten niet over eten' wordt natuurlijk nooit gehaald he.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
voila een bingokaart
kom vechten danquote:
EN WE VOEREN MET EEN ZUCHTquote:
huehuequote:Op donderdag 17 juli 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net twee sneetjes op en lust weer wat.
het gebeurdquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'het gaat 10 minuten niet over eten' wordt natuurlijk nooit gehaald he.
volgens mij kun je er echt heeel veel makenquote:
Gewoon megabingo.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij kun je er echt heeel veel maken
KIEEEP
NK's avonturen met de airco
Fles zn muntjes/stapjes
poepscheetplas
houdt het beetje spannendquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was precies mijn gedachtengangquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het gebeurd
om 4 in de nacht ofzo
stapjes staat eropquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KIEEEP
Fles zn muntjes/stapjes
poepscheetplas
Kieeeeeeeeeeeeeeeep niet op de bingokaartquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KIEEEP
Fles zn muntjes/stapjes
poepscheetplas
4ebe is ook verdacht stil de laatste tijdquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kieeeeeeeeeeeeeeeep niet op de bingokaart
Lunchgenot staat er ook niet opquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stapjes staat erop![]()
maar voor goede bingo kaarten moet je 75 dingen hebben zodat er veel vrschil in kaarten zit
75 is veel
seizoenskaartenquote:
ja 75 is wel heel veelquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stapjes staat erop![]()
maar voor goede bingo kaarten moet je 75 dingen hebben zodat er veel vrschil in kaarten zit
75 is veel
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe is ook verdacht stil de laatste tijd
De schudden we hier zo uit de mouw.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stapjes staat erop![]()
75 is veel
cursus + vakantie + misschien wel gezinsuitbreiding.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe is ook verdacht stil de laatste tijd
Ik zie wel regelmatig hapjes bij d'r langskomen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
cursus + vakantie + misschien wel gezinsuitbreiding.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Misschien ook maar eens gaan volgen op Insta.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie wel regelmatig hapjes bij d'r langskomen.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wel hashtag #ksc gebruikenquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Misschien ook maar eens gaan volgen op Insta.
De kraanquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Industriewandeling van LTVDK mag er ook wel op, of zn keuken
Nieuwe caafquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en mini 4ebe
dat moet wel heel mini zijn
oooooooooooooooooooooooooooooohquote:
ahhh, zoo liefffquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
Neefje is nu anderhalve maand oud en kan net een beetje echt kijken en sommige dingetjes bewust vastpakken/armpjes bewegen.
En ik krijg nu steeds allemaal filmpjes en foto's dat ie bezig is met dingetjes die ik heb gemaakt voor hem![]()
Jaaaquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, zoo liefff
En je ziet ze dan echt alles ontdekken, dat is zo leuk om naar te kijken
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
iemand vond die leeuwen die ik als tattoo ga laten zetten op deze van de teletubbies lijken![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
iemand vond die leeuwen die ik als tattoo ga laten zetten op deze van de teletubbies lijken![]()
Ben een beetje mijn obsessie voor eten kwijtquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dit was precies mijn gedachtengang
En daarna dacht ik: maar @:bitterbal zit in Thailand. Dus die kan hier de heke nacht over eten posten
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben een beetje mijn obsessie voor eten kwijt
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben een beetje mijn obsessie voor eten kwijt
Ik wacht alquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Als ze hem in de kinderwagen leggen dan gaat ie klagen. Maar als ze dan de wagenspanner die ik gemaakt heb ophangen dan is ie weer stil en gaat ie er meteen tegenaan slaan![]()
met een oorzaak?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Net op weg naar huis dacht ik laat ik nog wat chocolade kopen en toen binnen 2 seconden naah nee hoeft niet en ben ik zonder probleem zo langs de winkel gereden
Ja werkt echt als een tietquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. ja dat zijn gewoon vezels he
maar fijn dat het werkt
Wie ben jij en wat heb je met onze bal gedaanquote:
En is de automaat nog heel?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met onze bal gedaan
Ik hoop hetquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En is de automaat nog heel?
Ik heb 2 jurkjes besteld bij die site. levertijd is 7 dagenquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met onze bal gedaan
een jaarquote:Vlierbes heeft meer tijd nodig dan de meeste fruitwijnen om de goede smaak te ontwikkelen: na een jaar is de smaak goed; een jaar langer bewaren maakt hem beter.
Nee braaf door het parkquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Langs de chocolade winkel?
Hmmm, is daar jam van tr maken?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan we met de vlierbessen doen @:essnhills
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb 2 jurkjes besteld bij die site. levertijd is 7 dagen
Goed nieuwsquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
Grote blij
Hartslag met rondje lopen nog steeds een stuk lager sinds start medicatie
Hiervoor was het op dat kleine rondje met gemak gemiddeld 130 en max met gemak 145 of hoger
Nu is het gemiddeld rond de 100 en pas helemaal op het einde de laatste paar minuten richting de 120/125
Het voelt zoveel meer ontspannen![]()
Er zijn wel technieken voor 1 armigenquote:
Dat klinkt gewoon normaalquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
Grote blij
Hiervoor was het op dat kleine rondje met gemak gemiddeld 130 en max met gemak 145 of hoger
Nu is het gemiddeld rond de 100 en pas helemaal op het einde de laatste paar minuten richting de 120/125
oh wat fijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
Grote blij
Nicequote:Op donderdag 17 juli 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
Grote blij
Het is zo'n verademingquote:
quote:
groot verschilquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
Grote blij
veel jam makenquote:
Jaaaquote:[..]
groot verschil![]()
slechte ervaring mee?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:25 schreef mschol het volgende:
meer en meer denk ik er maar over gewoon maar een nieuwe fiets te halen en 2dehands niet eens meer te overwegen
dat niet perse, het aanbod valt mij gewoon tegen, ik wil het liefst wat meer onderhoudsvrij, dus maar gelijk een belt drive maar 2de hands zijn die bijna niet te vinden (al helemaal niet icm mijn 53/54cm maat) en als ze er al zijn, zijn ze vaak bijna even duur als een nieuwe fietsquote:
Hier staat in de buurt ook zo'n strook langs het voetpadquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dit is bij een fietspad in de wijk.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier staat in de buurt ook zo'n strook langs het voetpad
Heel weelderig vol met veldbloemen
Ik vind het prachtig
ah zo. ik ben niet zo bekend met het belt drive segment.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet perse, het aanbod valt mij gewoon tegen, ik wil het liefst wat meer onderhoudsvrij, dus maar gelijk een belt drive maar 2de hands zijn die bijna niet te vinden (al helemaal niet icm mijn 53/54cm maat) en als ze er al zijn, zijn ze vaak bijna even duur als een nieuwe fiets
Heeft Thailand geen bijzondere mooie bloemen en planten? Van die tropische plantenquote:
oh ja zeker. Maar heb mij er niet in verdieptquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft Thailand geen bijzondere mooie bloemen en planten? Van die tropische planten
ik wil die wijn wel proberenquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
veel jam maken
En dan cheesecake met vlierbessenswirl
Of slagroomtaart met vlierbessenjam
Of muffins met wat grovere vlierbessencompote
Of slagroom en mascarpone opkloppen, jam erdoorheen doen en dat invriezen. Tijdje voor serveren eruit halen en plakjes snijden. Vlierbessen semi freddo
Of niet invriezen en gewoon zo serveren, bij pannekoeken of wafels ofzovlierbessenroon
[..]
Jaaa
ohja, herkenbaar. Ik wilde ook belt drive en kon die tweedehands niet goed vinden, dus ben ook maar voor nieuw gegaanquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:25 schreef mschol het volgende:
meer en meer denk ik er maar over gewoon maar een nieuwe fiets te halen en 2dehands niet eens meer te overwegen
kost me dan wel een krappe 1400 euro ofzo
Luie kutkatquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Fijn er lag geen dode muis of stukken van een vlinder of een levende vlinder in mijn woonkamer bij thuiskomst. Top.
Ik kwam deze tegen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Fijn er lag geen dode muis of stukken van een vlinder of een levende vlinder in mijn woonkamer bij thuiskomst. Top.
quote:
quote:
Die ziet er inderdaad niet meer erg levend uit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen.
[ afbeelding ]
RIP rosse woelmuis
Heb op mijn telefoon nog 5 foto's van de andere kanten staan, maar daar kun je niet zien dat het een rosse woelmuis is. De app denkt dan dat het een lemming of een hamster isquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad niet meer erg levend uit.
Waarom maak je zes foto's van een dode muis.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb op mijn telefoon nog 5 foto's van de andere kanten staan, maar daar kun je niet zien dat het een rosse woelmuis is. De app denkt dan dat het een lemming of een hamster is
Om goed te kunnen zien wat voor soort het is, zodat het in de database kan natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom maak je zes foto's van een dode muis.
ik dacht dat mensen alleen naar Terschelling gingen om zich een delerium te zuipenquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Op Terschelling ga ik altijd op zoek naar konijnen en hazen die dan zo dood in de duinen liggen
ik zie nu fietsen van om en nabij de 1200-1400 euro, en dan doe ik geen ebike of andere luxere dingen, officieel stadsfietsen/hybride fietsen (beetje toeren zeg maar)quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah zo. ik ben niet zo bekend met het belt drive segment.
hoeveel kost zo iets?
Oh is dat het enige leuke om daar te doen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat mensen alleen naar Terschelling gingen om zich een delerium te zuipen
Ik ga er heen voor dat natoerquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat mensen alleen naar Terschelling gingen om zich een delerium te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |