SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is ook prima lichaamsbeweging hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben meer van de Pilates maar dat lijkt gewoon een soort mensendieck
Daarom langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die een spier in d'r kont verrekte toen ze achterom keek (twee keer), een zweepslag in haar lies kreeg toen ik uitgleed en een knieband inscheurde in de kleermakerszit.
ik doe veel oefeningen met hulpstukken en trillen is vaak ook nog een dingquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon 1 oefening zonder hulpstukken en zonder te trillen.
Reformer? M'n zus doet dat, is ze wel fan van.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak ik de nieuwe pilates-met-vage-machine studio weer langs ga zien komen op m'n insta na deze posts.
WindyLips?quote:
Ja dat!quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reformer? M'n zus doet dat, is ze wel fan van.
Da's wel een risico ja.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee he? en ik kom er niet iedere week
maandag toevallig weer
in ander nieuws
het spoor 2 mens, die steeds belde voor een afspraak en toen de voicemail insprak van bel jij mij maar want dit werkt niet
die had mij nadat we gebeld hadden gemaild, in de mail zat een formulier
ik heb dat formulier ingevuld en terug gemaild, met het arbeidsdeskundig rapport (dat heeft ze)
vorige week was ze hier, zegt ze ja dat formulier heb ik niet van je gehad maar is niet erg, we vullen het hier nu even in
zo gezegd zo gedaan
deze week belt ze want ze heeft nog een paar vragen
we afgesproken vandaag te bellen zodat ik die vragen kan beantwoorden
Raad eens wat de vragen waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gewerkt.🐙
Bewust ontspannen is vaak moeilijker dan een hoop mensen beseffen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe veel oefeningen met hulpstukken en trillen is vaak ook nog een ding
als het geen pijn doet is het al een wonder
voor mij is yoga echt niet of mijn lijf het kan, mijn lijf wordt er vast beter in als ik het blijf doen, maar het rekken strekken en het 'ontspan je schouders' laat spanning los etc etc etc gedoe
Wandelen is al goed voor je!quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
Ik ga er niet in met het idee "dit kan ik" of "dit kan ik niet"
Ik heb 3 jaar op de bank gelegen, met alleen korte stukjes wandelen als lichaamsbeweging. Ik weet dat ik stijf en slap ben geworden.
Dat is juist waarom ik Yoga wil gaan doen. Op een rustige manier weer een beetje beweging erin krijgen.
Kloptquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wandelen is al goed voor je!
Je ziet inderdaad vanzelf wel wat lukt en wat niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
Ik ga er niet in met het idee "dit kan ik" of "dit kan ik niet"
Ik heb 3 jaar op de bank gelegen, met alleen korte stukjes wandelen als lichaamsbeweging. Ik weet dat ik stijf en slap ben geworden.
Dat is juist waarom ik Yoga wil gaan doen. Op een rustige manier weer een beetje beweging erin krijgen.
Dat is waarquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Maar voorzichtig de boel weer een beetje los maken is wel een goed idee
De nadruk ligt op voorzichtigquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar
* TheStigsDutchCousin schudt essie los
Ik ben altijd voorzichtigquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorzichtig
quote:
Ik moest dit echt even vijf keer lezen voordat ik het begreep.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Köln, krijsbaby is eruit. Bijna iedereen wel eigenlijk. Benieuwd wat voor gezelschap er voor in de plaats komt. Maar even een bak koffie gehaald in de BordBistro.
Een beetje tussen Nidra en Yin in ofzo.quote:Restorative yoga is een rustige, meditatieve vorm van yoga die volledig gericht is op diepe ontspanning en herstel van lichaam en geest. In deze les worden houdingen (asana’s) lang aangehouden – zo tussen de 5 en 20 minuten. Je ligt volledig ondersteund met behulp van bolsters, dekens en blokken. Hierdoor kan je lichaam volledig ontspannen zonder inspanning, wat het zenuwstelsel kalmeert en stress vermindert.
Ohh deze hebben ze ook bij deze yoga school. Misschien is dat een betere optiequote:Op donderdag 17 juli 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
@:essnhills zoiets zou ook een interessante vorm van yoga kunnen zijn:
[..]
Een beetje tussen Nidra en Yin in ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |