Het is wachten op een statement van Mette Frederiksenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef mitt het volgende:
Dit ontketent nog de Deens-Belgische oorlog als het zo doorgaat.
Tietema als lead-out voor de al even uitgerangeerde Greenwaysquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach ach sees. Ga lekker op continentaal niveau rijden
Het ligt eraan of ze vroeg (lees aan de voet van de klim) durven aanvallen en doorrijden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:09 schreef Fretwork het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het vandaag sneuvelen? Dan moet er nog twee minuten van de tijd van Vingegaard af.
Hij gaat gezellig mee voor de trein van dhr O Kooijquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Tietema als lead-out voor de al even uitgerangeerde Greenways
quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Trine heeft versterking opgeroepen.
Als hij in de kopgroep zit zal dat geen probleem vormen lijkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef Van_Poppel het volgende:
De tussensprint bevindt zich net na de afdaling van dat klimmetje van vierde categorie. Dat is beslist niet ideaal voor Milan.
Als het een klein groepje is dat naar de voet van de Soulor wil rijden dan is het idd geen enkel probleem. Ik denk echter dat Lidl het liefst iedere tussensprint in de bergen als een massasprint wil benaderen; alles kapot controleren en de sprint voor Milan aantrekken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij in de kopgroep zit zal dat geen probleem vormen lijkt me.
Als ze vanuit het peloton controleren vermoed ik dat er ook niemand gaat aanvallen op dat klimmetje. Dan kun je beter in het zog van de sprinttrein meegaan en aangaan na de sprint. Zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het een klein groepje is dat naar de voet van de klim wil rijden dan is het idd geen enkel probleem. Ik denk echter dat Lidl het liefst iedere tussensprint in de bergen als een massasprint wil benaderen; alles kapot controleren en de sprint voor Milan aantrekken.
Als analist schijnt het wel de bedoeling te zijn om je mening te geven over wat er is gebeurd in de etappequote:Op donderdag 17 juli 2025 10:39 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]Waar bemoeit die ouwe zich nu weer mee.
Oh ik ging er gemakshalve vanuit dat dit weer van twitter kwamquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als analist schijnt het wel de bedoeling te zijn om je mening te geven over wat er is gebeurd in de etappe
Ik draag mijn Gewiss Ballan shirt met trotsquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:28 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik zie veel kinderen met UAE shirts lopen in Auch. Waar is het mis gegaan in de opvoeding
Groenewegen rijdt een heel slechte Tour maar is nog wel iets serieuzer te nemen dan Bol. Toch al een paar profzeges op zak dit jaar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Tietema als lead-out voor de al even uitgerangeerde Greenways
Die tijd van Riis is wel echt extreem snel maar tochquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:09 schreef Fretwork het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het vandaag sneuvelen? Dan moet er nog twee minuten van de tijd van Vingegaard af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aguero - 34:34Citius, Altius, Fortius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |