quote:
Op dinsdag 18 november 2025 18:31 schreef over_hedge het volgende:[..]
Zomaar een idee he. Waarom geeft Trump de bestanden niet gewoon vrij. Dan kan iedereen die iets verkeerd gedaan heeft aangepakt worden. Wie het dan ook is. Van welke partij het dan ook is.
Trump heeft zelf geen toegang tot de files.
Kash en Bondi zijn niet de beste aanstellingen geweest, had liever Stephan Miller en Matt Gaetz gezien op deze functies.
Bondi wordt geliefd door de Bushes, en de Bushes haten Trump. Bushen hebben veel macht via Bondi er weinig mee te doen. Dat mens deed uberhaupt absurde claims over dat ze duizenden video's hadden oid.
Als je dat soort claims maakt mag je ook wel eens mensen oppakken.
Maar ook een goede vraag, waar zijn al die vrouwen die als "minderjarigen" nu en waarom zijn ze stil? Zijn ze afbetaald, zijn ze omgelegd of "zelfmoord" gepleegd.
Ik zou het wel weten als een Trump vroeger aan mij had gezeten op Epstein Island, dan ging ik naar Netflix, daarna exclusieve interviews, boek deals. Filmrechten en flink cashen. Maar er is niemand.
Het is niet zo simpel als de files releasen, je moet ook daadwerkelijk bewijs hebben en slachtoffers die aanklachten indienen toch? Als ze de files releasen hebben diegene die erin staan meer daadkracht om een advocaat of bewijs materiaal te verwijderen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.