abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 18 november 2025 @ 18:31:46 #201
364681 over_hedge
pi_219292435
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Deze 2 mafketels dan

[ x ]
Zomaar een idee he. Waarom geeft Trump de bestanden niet gewoon vrij. Dan kan iedereen die iets verkeerd gedaan heeft aangepakt worden. Wie het dan ook is. Van welke partij het dan ook is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_219292566
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Zomaar een idee he. Waarom geeft Trump de bestanden niet gewoon vrij. Dan kan iedereen die iets verkeerd gedaan heeft aangepakt worden. Wie het dan ook is. Van welke partij het dan ook is.
Trump heeft zelf geen toegang tot de files.

Kash en Bondi zijn niet de beste aanstellingen geweest, had liever Stephan Miller en Matt Gaetz gezien op deze functies.

Bondi wordt geliefd door de Bushes, en de Bushes haten Trump. Bushen hebben veel macht via Bondi er weinig mee te doen. Dat mens deed uberhaupt absurde claims over dat ze duizenden video's hadden oid.

Als je dat soort claims maakt mag je ook wel eens mensen oppakken.

Maar ook een goede vraag, waar zijn al die vrouwen die als "minderjarigen" nu en waarom zijn ze stil? Zijn ze afbetaald, zijn ze omgelegd of "zelfmoord" gepleegd.

Ik zou het wel weten als een Trump vroeger aan mij had gezeten op Epstein Island, dan ging ik naar Netflix, daarna exclusieve interviews, boek deals. Filmrechten en flink cashen. Maar er is niemand.

Het is niet zo simpel als de files releasen, je moet ook daadwerkelijk bewijs hebben en slachtoffers die aanklachten indienen toch? Als ze de files releasen hebben diegene die erin staan meer daadkracht om een advocaat of bewijs materiaal te verwijderen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 18 november 2025 @ 18:56:40 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219292586
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Is door regering aangevraagd bij de betreffende instanties. Dit is geweigerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 18 november 2025 @ 18:59:30 #204
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219292600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maar ook een goede vraag, waar zijn al die vrouwen die als "minderjarigen" nu en waarom zijn ze stil? Zijn ze afbetaald, zijn ze omgelegd of "zelfmoord" gepleegd.

Ik zou het wel weten als een Trump vroeger aan mij had gezeten op Epstein Island, dan ging ik naar Netflix, daarna exclusieve interviews, boek deals. Filmrechten en flink cashen. Maar er is niemand.
Dit toont alleen maar aan dat je niets van sexueel misbruik begrijpt, als je denkt er financieel gewin uit te moeten halen. En dat zelfmoord tussen haakjes zetten is echt te laag voor woorden.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219292877
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:59 schreef Gunner het volgende:

[..]
Dit toont alleen maar aan dat je niets van sexueel misbruik begrijpt, als je denkt er financieel gewin uit te moeten halen. En dat zelfmoord tussen haakjes zetten is echt te laag voor woorden.
Wie had waarom ook alweer een rechtszaak tegen Trump aangespannen

quote:
Jean Carroll eiste initieel ongeveer $10 miljoen van Donald Trump in haar eerste lasterzaak (de zaak uit 2019, die in 2023 tot een vonnis van $5 miljoen leidde).

Dit bedrag was bedoeld als compensatie voor de schade aan haar reputatie na Trumps ontkenningen van haar beschuldigingen van seksueel misbruik. De jury kende uiteindelijk minder toe, maar het oorspronkelijke bedrag dat ze claimde, was rond de $10 miljoen, zoals bevestigd in verslagen van de zaak.

Totaal oordeelde de rechtbank in beide zaken tot $88,3 miljoen aan schadevergoeding

Oh nee?

En "Zelfmoord" zeg ik in haakjes omdat er grote kans is dat Killary ofzo dit soort vrouwen zal omleggen, zodat ze niet tegen Bill Clinton (die vrouwenverslinder en epstein island bezoeker) en tevens de subpoena hebben geweigerd gisteren.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 18 november 2025 @ 19:34:22 #206
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219292965
Ik dacht dat je de zelfmoord van Virginia Giuffre in twijfel trok.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219294418
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Deze 2 mafketels dan

[ x ]
Oh ja hoor. Sluit ze op. Kunnen Hillary en Trump ruzie maken over wie mag sabbelen op Bill. Daar hebben ze allebei een verleden mee, blijkt.
Conscience do cost.
pi_219294604
twitter

Oh wat zou het druk zijn hier straks in BNW met de conspiracies.

-Kash heeft al het bewijs over Trump geredacted (REEEEEEEEEEEEE)
-Trump is uit de files gehouden (REEEEEEEEEEEEEE)

(En ondertussen vergeten dat Biden's FBI 4 jaar lang niets met de files heeft gedaan,goh..)

Release the kraken!!
pi_219294607
twitter

Ze oogsten straks wat ze zaaien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')