quote:Trump Claims Someone May Have Forged His Signature on Birthday Letter to Epstein
quote:“I don’t even know what they’re talking about,” the president said. “Now, somebody could have written a letter and used my name, but that’s happened a lot.”
quote:Trump has notably already filed a lawsuit against the Journal and its reporters claiming that the letter doesn’t even exist — calling it “fake and nonexistent.” A lawyer representing Epstein’s victims asserted Wednesday that Epstein’s estate has, in its possession, a copy of the book of birthday notes sent to the disgraced financier, arguing that Congress could subpoena it.
Democraten? Het zouden toch alleen maar Republikeinen zijn? Dat is volgens jou schijnbaar de partij van de pedofielen.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:53 schreef Glazenmaker het volgende:
Ze gaan een mix van 100 democraten en zakenlui die niet genoeg voor Trump hebben gebukt publiceren met misschien enkele politieke tegenstander uit de Guardians Of Pedophiles partij om het eerlijk te laten lijken. Zou mij niks verbazen als er namen op staan die zelf nog minderjarig waren zo incompetent zijn ze.
Ik weet zeker dat jij hebt gelezen dat ik wat anders heb geschreven in het verleden. Verbaasd mij trouwens niks dat je liever een kansloze gotcha probeert te maken ipv je gewoon uit te spreken tegen de GOP. Je denkt aan dezelfde politieke kant te staan als wat beschermers van pedofielen en dan gaan alle remmen los.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Democraten? Het zouden toch alleen maar Republikeinen zijn? Dat is volgens jou schijnbaar de partij van de pedofielen.
Waarom moet ik mij uitspreken tegen de Republikeinen dan? En over Obama heb ik het niet eens gehad, waar heb je het over? Je slaat wild om je heen in de hoop iets te raken, maar tot op heden gaat dit nog niet echt goed zo te zien.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij hebt gelezen dat ik wat anders heb geschreven in het verleden. Verbaasd mij trouwens niks dat je liever een kansloze gotcha probeert te maken ipv je gewoon uit te spreken tegen de GOP. Je denkt aan dezelfde politieke kant te staan als wat beschermers van pedofielen en dan gaan alle remmen los.
Het script is trouwens over Obama beginnen om af te leiden dus je faalt.
Omdat ze pedofielen beschermen.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom moet ik mij uitspreken tegen de Republikeinen dan?
Ik schreef daar dat je het nog niet over Obama had gehad. En ik had het over het nieuwe script dat je zou moeten volgen:quote:En over Obama heb ik het niet eens gehad, waar heb je het over?
Voornamelijk omdat ik je algemene nieuwskennis en begrijpend lezen vaardigheden heb overschat. Epische win voor jou hoor.quote:Je slaat wild om je heen in de hoop iets te raken, maar tot op heden gaat dit nog niet echt goed zo te zien.
Ah, en op welke manier zouden zij dit doen?quote:Op maandag 28 juli 2025 11:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Omdat ze pedofielen beschermen.
[..]
Ik schreef daar dat je het nog niet over Obama had gehad. En ik had het over het nieuwe script dat je zou moeten volgen:
https://www.msn.com/en-us(...)uestions/ar-AA1J6LS1
[..]
Voornamelijk omdat ik je algemene nieuwskennis en begrijpend lezen vaardigheden heb overschat. Epische win voor jou hoor.
Nee stemmen tegen openbaring. Enz enz.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, en op welke manier zouden zij dit doen?
uhuh en de republikeinen hebben de democraten nodig om het eoa te openbaren?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:49 schreef InzolVC het volgende:
Heeft iemand al geopperd dat de Democraten de vrijgave zo hebben opgesteld dat de Republikeinen al het materiaal inclusief alle expliciete beeldmateriaal moeten vrijgeven? Natuurlijk hebben de republikeinen daarmee niet ingestemd. Die linkse mensen zijn echt smerig, héél smerig.
Is dat Howard Lutnick?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |