Helemaal mee eens! Hij is juist die elite waar ze zogenaamd tegen vechten, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
De elite, het establishment, de kapitalisten, hoe je ze ook wilt noemen. Ongelooflijk dat ze een groot deel van de bevolking wijs hebben kunnen maken dat miljardair Trump anti-establishment is, hoe dom kan je zijn. De zakken van de rijken worden op een nog hoger tempo gevuld ten koste van de reguliere bevolking dan voorheen
Echt zwak hoor, wat val je weer eens compleet door de mand. Het zegt een hoop over je intenties en dat je werkelijk nooit iets gaat toegeven, omdat Trump een soort van heilig is. Dit keer heeft het kabinet zichzelf enorm in de nesten gewerkt en jij gaat alweer slaafs roepen dat het aan de media en de Dems ligt. Wil dit zeggen dat al je andere posts ook gewoon leugens zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:43 schreef HowardRoark het volgende:
Het is inderdaad bijzonder om te zien hoe men zich weer laat opfokken door de narratieven in bepaalde media. Ik blijf mij verbazen over de uitwerkingen die dit heeft op bepaalde mensen. Erg schrikbarend om dat iedere keer weer te zien.
Dat is natuurlijk onzin, ik heb al meermaals kritiek geleverd op Trump. Bijvoorbeeld mbt tot zijn standpunten rondom Oekraïne en die belachelijke importheffingen. Ik ben ook nooit een fan geweest van de persoon Trump maar vind zijn beleid en politieke gedachtegoed simpelweg veel beter dan de alternatieven. Wat in aanloop naar de verkiezingen eind vorig jaar Kamala Harris was, een overduidelijk ongeschikte uit uitgesproken linkse politicus wiens stokpaardje intersectionele identiteitspolitiek betreft.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Echt zwak hoor, wat val je weer eens compleet door de mand. Het zegt een hoop over je intenties en dat je werkelijk nooit iets gaat toegeven, omdat Trump een soort van heilig is. Dit keer heeft het kabinet zichzelf enorm in de nesten gewerkt en jij gaat alweer slaafs roepen dat het aan de media en de Dems ligt. Wil dit zeggen dat al je andere posts ook gewoon leugens zijn?
Je kan zeggen over Harris wat je wil, maar een complete chaos en corruptie zoals het nu is, zou het bij haar nooit en te nimmer zijn voorgevallen. Haal die kop uit je reet. Ook leuk hoe je eigenlijk mijn vraag ontwijkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, ik heb al meermaals kritiek geleverd op Trump. Bijvoorbeeld mbt tot zijn standpunten rondom Oekraïne en die belachelijke importheffingen. Ik ben ook nooit een fan geweest van de persoon Trump maar vind zijn beleid en politieke gedachtegoed simpelweg veel beter dan de alternatieven. Wat in aanloop naar de verkiezingen eind vorig jaar Kamala Harris was, een overduidelijk ongeschikte uit uitgesproken linkse politicus wiens stokpaardje intersectionele identiteitspolitiek betreft.
Het is lastig te voorspellen hoe groot de schade onder haar bewind was geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kan zeggen over Harris wat je wil, maar een complete chaos en corruptie zoals het nu is, zou het bij haar nooit en te nimmer zijn voorgevallen. Haal die kop uit je reet. Ook leuk hoe je eigenlijk mijn vraag ontwijkt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is lastig te voorspellen hoe groot de schade onder haar bewind was geweest.
En welke chaos en corruptie heb je het over?
Klopt. Maar ik begrijp dat een inhoudelijk reactie niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'welke chaos en corruptie bedoel je?'
Ontwijkt het onderwerp, beschuldigt de ander van niet inhoudelijk zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik begrijp dat een inhoudelijk reactie niet mogelijk is.
Waarschijnlijk komt het neer op een boel beleidsbeslissingen waar jij het als uitgesproken links en progressief individu, niet mee eens bent. Dat kan natuurlijk prima, maar dat wil nog niet zeggen dat er chaos of corruptie is.
Als Obama zich zo gedroeg als Trump had ik hem ook een lul gevonden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 05:47 schreef PSVCL het volgende:
Waarom maken jullie overal links vs rechts dingetje van terwijl links en rechts hetzelfde zijn? 2 vleugels van dezelfde duivelse rotkop, dienen dezelfde agenda.
Het is 1 pot nat. Het zijn uiteindelijk allemaal baby opofferende satanisten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als Obama zich zo gedroeg als Trump had ik hem ook een lul gevonden.
Het is een aardige shitshow, maar wat ik wel weet is dat Trump niets belastends in de files zal hebben. Onder Biden's regiem stond de FBI aan de kant van de democraten, met TDS directors en iedereen die zich niet liet vaccineren of anders dacht ontslagen werd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
Wat is jullie mening hier trouwens over @:epicbeardman @:QuidProJoe @:Chivaz @:Eagles89? Het is fascinerend om ineens de toegenomen interesse te zien van de Democraten en diens adepten in de Epstein files.
En jij trapt er in, Trump gebruikt deze hele Epstein drama voor eigen gewin. Dat hij zegt dat het een hoax is triggert heel veel mensen, onder andere jou dus. Waardoor je er blijkbaar zelfs voor naar BNW komt. Want in jouw hersenpan, is als Trump iets zegt, moet dat niet waar zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
Maar je weet toch dat de Epstein Files een hoax zijn, baardmans? Dat is immers wat Trump zegt.
Hij vindt het belachelijk dat mensen zich nog altijd druk maken om Epstein - en wie dat toch doet hoeft Trump niet meer als fan.
Dus of je eens wil kappen dat gezeur over Epstein, baardmans. Groetjes van Trump.
Trump is niet schuldig, want anders hadden de democraten dat wel bewezen ten tijde van Biden's regiem toen ze tal van sullige rechtszaken opgestart die niets opleverde.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou het mij triggeren? Ik heb geen belang in deze hele kwestie, beste vriend.
Als Clinton of een andere Democratische prominent minderjarige meiden heeft misbruikt, laat diegene dan vooral wegrotten in de bajes. Hoe eerder, hoe beter.
Jij bent daarentegen als de dood dat Trump schuldig is - en weigert daar zelfs rekening mee te houden.
Tsja, het is toch echt Trump die van de daken schreeuwt dat de Epstein Files een hoax zijn die is bekookstoofd door Obama en de Dems.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump is niet schuldig, want anders hadden de democraten dat wel bewezen ten tijde van Biden's regiem toen ze tal van sullige rechtszaken opgestart die niets opleverde.
Als ze zelfs patsy's inhuren om hem om te leggen, de democraten haten Trump, ze zouden elk deeltje bewijslast wat in de Epstein files gebruikt hebben. Het is gewoon lachwekkend dat mensen nu weer in deze retoriek vervallen, hoe gehersenspoeld kan je zijn. Erger is nog dat het nu al vast staat dat het niets zal bereiken, maar toch zal dit weer paar maandjes doorsudderen.
En nogmaals, daarmee creëert hij aandacht voor iets dat toch op niets gaat uitlopen. Het is de perfecte smoke screen om de gemoederen bezig te houden met iets waar hij zichzelf nu mee in de spotlights zet. Nog nooit hebben de democraten de Epstein list zo graag gewild. Totdat ze straks met de neus in de feiten worden gedrukt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, het is toch echt Trump die van de daken schreeuwt dat de Epstein Files een hoax zijn die is bekookstoofd door Obama en de Dems.
Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En nogmaals, daarmee creëert hij aandacht voor iets dat toch op niets gaat uitlopen. Het is de perfecte smoke screen om de gemoederen bezig te houden met iets waar hij zichzelf nu mee in de spotlights zet. Nog nooit hebben de democraten de Epstein list zo graag gewild. Totdat ze straks met de neus in de feiten worden gedrukt.
Hij blijft echt wel President tot 2028, ookal staat hij op video de helicopter te doen met zijn lul.
Waarom hebben de democraten 4 jaar lang niets met de Epstein files gedaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.
De Epstein Files hebben geen extra aandacht nodig. Als die belastende informatie bevatten over prominenten dan gaan ze hoe dan ook viral.
En waarom noemt hij de files dan een hoax, die is bekokstoofd door de Dems? Hoe draagt dat bij aan de benodigde exposure?
Het ondermijnt juist de betrouwbaarheid van de vermeende files. Want als Trump ze alsnog naar buiten brengt, kunnen anderen tegenwerpen dat ze volgens een door de Dems bedachte hoax is.
Het begint een beetje wanhopig te worden, baardmans.
Waarschijnlijk omdat er niet zoiets bestaat als de 'Epstein Files': een lijst met een prominenten die minderjarigen hebben misbruikt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom hebben de democraten 4 jaar lang niets met de Epstein files gedaan?
Eh, nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het is 1 pot nat. Het zijn uiteindelijk allemaal baby opofferende satanisten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |