abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2025 @ 12:41:11 #26
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218249405
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:03 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
De elite, het establishment, de kapitalisten, hoe je ze ook wilt noemen. Ongelooflijk dat ze een groot deel van de bevolking wijs hebben kunnen maken dat miljardair Trump anti-establishment is, hoe dom kan je zijn. De zakken van de rijken worden op een nog hoger tempo gevuld ten koste van de reguliere bevolking dan voorheen
Helemaal mee eens! Hij is juist die elite waar ze zogenaamd tegen vechten, inderdaad.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:25:08 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218249799
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:43 schreef HowardRoark het volgende:
Het is inderdaad bijzonder om te zien hoe men zich weer laat opfokken door de narratieven in bepaalde media. Ik blijf mij verbazen over de uitwerkingen die dit heeft op bepaalde mensen. Erg schrikbarend om dat iedere keer weer te zien.
Echt zwak hoor, wat val je weer eens compleet door de mand. Het zegt een hoop over je intenties en dat je werkelijk nooit iets gaat toegeven, omdat Trump een soort van heilig is. Dit keer heeft het kabinet zichzelf enorm in de nesten gewerkt en jij gaat alweer slaafs roepen dat het aan de media en de Dems ligt. Wil dit zeggen dat al je andere posts ook gewoon leugens zijn?
  vrijdag 18 juli 2025 @ 14:02:05 #28
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218250129
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Echt zwak hoor, wat val je weer eens compleet door de mand. Het zegt een hoop over je intenties en dat je werkelijk nooit iets gaat toegeven, omdat Trump een soort van heilig is. Dit keer heeft het kabinet zichzelf enorm in de nesten gewerkt en jij gaat alweer slaafs roepen dat het aan de media en de Dems ligt. Wil dit zeggen dat al je andere posts ook gewoon leugens zijn?
Dat is natuurlijk onzin, ik heb al meermaals kritiek geleverd op Trump. Bijvoorbeeld mbt tot zijn standpunten rondom Oekraïne en die belachelijke importheffingen. Ik ben ook nooit een fan geweest van de persoon Trump maar vind zijn beleid en politieke gedachtegoed simpelweg veel beter dan de alternatieven. Wat in aanloop naar de verkiezingen eind vorig jaar Kamala Harris was, een overduidelijk ongeschikte uit uitgesproken linkse politicus wiens stokpaardje intersectionele identiteitspolitiek betreft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 18 juli 2025 @ 14:04:49 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218250146
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 14:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk onzin, ik heb al meermaals kritiek geleverd op Trump. Bijvoorbeeld mbt tot zijn standpunten rondom Oekraïne en die belachelijke importheffingen. Ik ben ook nooit een fan geweest van de persoon Trump maar vind zijn beleid en politieke gedachtegoed simpelweg veel beter dan de alternatieven. Wat in aanloop naar de verkiezingen eind vorig jaar Kamala Harris was, een overduidelijk ongeschikte uit uitgesproken linkse politicus wiens stokpaardje intersectionele identiteitspolitiek betreft.
Je kan zeggen over Harris wat je wil, maar een complete chaos en corruptie zoals het nu is, zou het bij haar nooit en te nimmer zijn voorgevallen. Haal die kop uit je reet. Ook leuk hoe je eigenlijk mijn vraag ontwijkt.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 14:10:16 #30
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218250196
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 14:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je kan zeggen over Harris wat je wil, maar een complete chaos en corruptie zoals het nu is, zou het bij haar nooit en te nimmer zijn voorgevallen. Haal die kop uit je reet. Ook leuk hoe je eigenlijk mijn vraag ontwijkt.
Het is lastig te voorspellen hoe groot de schade onder haar bewind was geweest.

En welke chaos en corruptie heb je het over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 18 juli 2025 @ 14:11:33 #31
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218250205
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 14:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is lastig te voorspellen hoe groot de schade onder haar bewind was geweest.

En welke chaos en corruptie heb je het over?

'welke chaos en corruptie bedoel je?'
  vrijdag 18 juli 2025 @ 14:16:46 #32
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218250249
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

'welke chaos en corruptie bedoel je?'
Klopt. Maar ik begrijp dat een inhoudelijk reactie niet mogelijk is.

Waarschijnlijk komt het neer op een boel beleidsbeslissingen waar jij het als uitgesproken links en progressief individu, niet mee eens bent. Dat kan natuurlijk prima, maar dat wil nog niet zeggen dat er chaos of corruptie is.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 14:18:05 #33
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218250266
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 14:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt. Maar ik begrijp dat een inhoudelijk reactie niet mogelijk is.

Waarschijnlijk komt het neer op een boel beleidsbeslissingen waar jij het als uitgesproken links en progressief individu, niet mee eens bent. Dat kan natuurlijk prima, maar dat wil nog niet zeggen dat er chaos of corruptie is.
Ontwijkt het onderwerp, beschuldigt de ander van niet inhoudelijk zijn.

:Y
pi_218256097
Waarom maken jullie overal links vs rechts dingetje van terwijl links en rechts hetzelfde zijn? 2 vleugels van dezelfde duivelse rotkop, dienen dezelfde agenda.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 08:27:17 #35
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218256633
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 05:47 schreef PSVCL het volgende:
Waarom maken jullie overal links vs rechts dingetje van terwijl links en rechts hetzelfde zijn? 2 vleugels van dezelfde duivelse rotkop, dienen dezelfde agenda.
Als Obama zich zo gedroeg als Trump had ik hem ook een lul gevonden.
pi_218257579
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_218260208
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 08:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als Obama zich zo gedroeg als Trump had ik hem ook een lul gevonden.
Het is 1 pot nat. Het zijn uiteindelijk allemaal baby opofferende satanisten.
pi_218260670
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
Wat is jullie mening hier trouwens over @:epicbeardman @:QuidProJoe @:Chivaz @:Eagles89? Het is fascinerend om ineens de toegenomen interesse te zien van de Democraten en diens adepten in de Epstein files.
Het is een aardige shitshow, maar wat ik wel weet is dat Trump niets belastends in de files zal hebben. Onder Biden's regiem stond de FBI aan de kant van de democraten, met TDS directors en iedereen die zich niet liet vaccineren of anders dacht ontslagen werd.
Dan hadden ze geen 70+ sham aanklachten gedaan maar daadwerkelijk natuurlijk Trump gepakt met de epstein files, als de democraten in 4 jaar lang niets releasen zegt mij dat genoeg.

Wat ik eerder verwacht is dat of Epstein nog gewoon leeft en in witness protection zit en de belastende informatie omtrent belangrijke figuren alsnog wordt geëxploiteerd om zodoende te kunnen blackmailen.

Je hebt natuurlijk de volledige macht over de vermoedelijk machtige personen, iets zegt mij ook dat Epstein ook wel inlichtingendienst was. Het is in die elite kringen een raar wereldje.

Toevallig kwam ik laatst deze nog tegen op Reddit:

Thoughts on the relationship between Canada's recently elected Prime Minister Mark Carney, his wife, and Ghislaine Maxwell — and the media's efforts to cover it up?

We moeten kijken naar de mensen die zich in eens toch niet meer laten zien, wellicht gebruikt Trump de Epstein files om de Clinton's monddood te maken op politiek aspect.

Wat wij zien of horen in het nieuws is allemaal afleiding, er speelt vast wel iets op hoger niveau waar wij plebs nooit achter zullen komen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218260680
Bekijk deze YouTube-video

Dit was nl. al in 2015, 10 jaar geleden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218260788
In de 4 jaar dat Biden aan de macht was heeft de FBI natuurlijk ook met het bewijs kunnen hebben rotzooien, dan krijgen paar FBI agenten een opdracht om toch toch informatie over Clinton's te verwijderen, of Bill Gates of wie dan ook.

Deze FBI agenten of agent komt toevallig daarna om in een helicopter crash of een autoongeluk, of pleegt zelfmoord met een schotwond in zijn achterhoofd.

Alsof Trump zelf niet macht heeft met Kash Patel om alle belastende informatie over hem te verwijderen indien dit beschikbaar is.

Het zou mij niets verbazen dat de FBI 4 jaar lang bezig is geweest onder Biden om de Epstein files een zooitje van te maken. Als er echt video's van Trump waren op dat eiland met meisjes of wat dan ook. Waren ze natuurlijk allang al gelekt of gebruikt.
pi_218261108
Maar je weet toch dat de Epstein Files een hoax zijn, baardmans? Dat is immers wat Trump zegt.

Hij vindt het belachelijk dat mensen zich nog altijd druk maken om Epstein - en wie dat toch doet hoeft Trump niet meer als fan.

Dus of je eens wil kappen dat gezeur over Epstein, baardmans. Groetjes van Trump.
pi_218261333
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
Maar je weet toch dat de Epstein Files een hoax zijn, baardmans? Dat is immers wat Trump zegt.

Hij vindt het belachelijk dat mensen zich nog altijd druk maken om Epstein - en wie dat toch doet hoeft Trump niet meer als fan.

Dus of je eens wil kappen dat gezeur over Epstein, baardmans. Groetjes van Trump.
En jij trapt er in, Trump gebruikt deze hele Epstein drama voor eigen gewin. Dat hij zegt dat het een hoax is triggert heel veel mensen, onder andere jou dus. Waardoor je er blijkbaar zelfs voor naar BNW komt. Want in jouw hersenpan, is als Trump iets zegt, moet dat niet waar zijn.

Niemand heeft het over andere zaken die hij doorvoert, beslissingen van rechters. Het is allemaal een bait and switch. Trump maakt er goed gebruik van.

En zo te lezen houdt het de gemoederen weer goed bezig dus het is effectief.

Ondertussen zijn er tal van berichten waar democraten het niet over hebben.
https://communities.win/c/TheDonald/ browse daar eens paar dagen en je ziet welke beslissingen rechters allemaal maken, Trump is al van alles beschuldigd, gaat dit iets veranderen? na 10 jaar lang alles genoemd te zijn en liquidatiepogingen?

Trump is immuun.

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 19-07-2025 17:13:01 ]
pi_218261678
Waarom zou het mij triggeren? Ik heb geen belang in deze hele kwestie, beste vriend.

Als Clinton of een andere Democratische prominent minderjarige meiden heeft misbruikt, laat diegene dan vooral wegrotten in de bajes. Hoe eerder, hoe beter.

Jij bent daarentegen als de dood dat Trump schuldig is - en weigert daar zelfs rekening mee te houden.
pi_218261987
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou het mij triggeren? Ik heb geen belang in deze hele kwestie, beste vriend.

Als Clinton of een andere Democratische prominent minderjarige meiden heeft misbruikt, laat diegene dan vooral wegrotten in de bajes. Hoe eerder, hoe beter.

Jij bent daarentegen als de dood dat Trump schuldig is - en weigert daar zelfs rekening mee te houden.
Trump is niet schuldig, want anders hadden de democraten dat wel bewezen ten tijde van Biden's regiem toen ze tal van sullige rechtszaken opgestart die niets opleverde.

Als ze zelfs patsy's inhuren om hem om te leggen, de democraten haten Trump, ze zouden elk deeltje bewijslast wat in de Epstein files gebruikt hebben. Het is gewoon lachwekkend dat mensen nu weer in deze retoriek vervallen, hoe gehersenspoeld kan je zijn. Erger is nog dat het nu al vast staat dat het niets zal bereiken, maar toch zal dit weer paar maandjes doorsudderen.
pi_218262014
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 18:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump is niet schuldig, want anders hadden de democraten dat wel bewezen ten tijde van Biden's regiem toen ze tal van sullige rechtszaken opgestart die niets opleverde.

Als ze zelfs patsy's inhuren om hem om te leggen, de democraten haten Trump, ze zouden elk deeltje bewijslast wat in de Epstein files gebruikt hebben. Het is gewoon lachwekkend dat mensen nu weer in deze retoriek vervallen, hoe gehersenspoeld kan je zijn. Erger is nog dat het nu al vast staat dat het niets zal bereiken, maar toch zal dit weer paar maandjes doorsudderen.
Tsja, het is toch echt Trump die van de daken schreeuwt dat de Epstein Files een hoax zijn die is bekookstoofd door Obama en de Dems.
pi_218262114
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 18:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, het is toch echt Trump die van de daken schreeuwt dat de Epstein Files een hoax zijn die is bekookstoofd door Obama en de Dems.
En nogmaals, daarmee creëert hij aandacht voor iets dat toch op niets gaat uitlopen. Het is de perfecte smoke screen om de gemoederen bezig te houden met iets waar hij zichzelf nu mee in de spotlights zet. Nog nooit hebben de democraten de Epstein list zo graag gewild. Totdat ze straks met de neus in de feiten worden gedrukt.

Hij blijft echt wel President tot 2028, ookal staat hij op video de helicopter te doen met zijn lul.
pi_218262308
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 18:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
En nogmaals, daarmee creëert hij aandacht voor iets dat toch op niets gaat uitlopen. Het is de perfecte smoke screen om de gemoederen bezig te houden met iets waar hij zichzelf nu mee in de spotlights zet. Nog nooit hebben de democraten de Epstein list zo graag gewild. Totdat ze straks met de neus in de feiten worden gedrukt.

Hij blijft echt wel President tot 2028, ookal staat hij op video de helicopter te doen met zijn lul.
Dat slaat nergens op.

De Epstein Files hebben geen extra aandacht nodig. Als die belastende informatie bevatten over prominenten dan gaan ze hoe dan ook viral.

En waarom noemt hij de files dan een hoax, die is bekokstoofd door de Dems? Hoe draagt dat bij aan de benodigde exposure?

Het ondermijnt juist de betrouwbaarheid van de vermeende files. Want als Trump ze alsnog naar buiten brengt, kunnen anderen tegenwerpen dat ze volgens een door de Dems bedachte hoax is.

Het begint een beetje wanhopig te worden, baardmans.
pi_218262570
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 18:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat slaat nergens op.

De Epstein Files hebben geen extra aandacht nodig. Als die belastende informatie bevatten over prominenten dan gaan ze hoe dan ook viral.

En waarom noemt hij de files dan een hoax, die is bekokstoofd door de Dems? Hoe draagt dat bij aan de benodigde exposure?

Het ondermijnt juist de betrouwbaarheid van de vermeende files. Want als Trump ze alsnog naar buiten brengt, kunnen anderen tegenwerpen dat ze volgens een door de Dems bedachte hoax is.

Het begint een beetje wanhopig te worden, baardmans.
Waarom hebben de democraten 4 jaar lang niets met de Epstein files gedaan?
pi_218263097
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 19:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom hebben de democraten 4 jaar lang niets met de Epstein files gedaan?
Waarschijnlijk omdat er niet zoiets bestaat als de 'Epstein Files': een lijst met een prominenten die minderjarigen hebben misbruikt.

Vergeet niet dat er al een hoop info naar buiten is gebracht, zoals vluchtgegevens van de Lolita Express. Je hebt best kans dat dat het is - dat is ook wat de Trump-regering aangeeft.

Of de Dems wilden de Clintons uit de wind houden. Dat is op zich ook nog een mogelijkheid. In dat geval zeg ik: release that shit.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:01:45 #50
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218264572
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 15:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Het is 1 pot nat. Het zijn uiteindelijk allemaal baby opofferende satanisten.
Eh, nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')