Altijd goed, als je als nieuwkomers en al helemaal uit het buitenland, de waardering krijgt van de localsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:05 schreef Isegrim het volgende:
Regen.(Over een paar weken ga ik weer klagen.
)
Gisteravond vond onze tweede pizza-avond plaats. Vanwege het nogal grote aantal aanmeldingen (50+) en de weersverwachting (veel regen dus) besloten we te verkassen naar onze loods (in het sociaal centrum kun je binnen hooguit 30 mensen kwijt) en dat was een uitstekende keus. Tevens was het een fijne incentive om de loods eens goed op te ruimen.
[ link | afbeelding ]
We hadden heel veel moeite gestoken in alles mooi decoreren, halve Action (ja, die zit hier in de buurt) aan lampjes en LED-kaarsjes leeggekocht en nu heb ik zin om de loods van binnen te gaan schilderen en de inrichting zodanig te maken dat het makkelijk om te katten is van werkplaats naar feestruimte, want ik denk dat we het de volgende keer gewoon weer hier doen, dat is logistiek wel zo makkelijk en er is ruimte zat.
Het werd bijzonder gewaardeerd, niet alleen kregen we heel veel complimentjes, er werd zelfs twee keer geapplaudiseerd. 🥹🥹🥹
Mensen moesten ¤ 7,50 per volwassene betalen (kinderen gratis), maar gemiddeld hebben mensen beduidend meer betaald dan dat.
Ja, ik word er heel gelukkig van. 🥹💕quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Altijd goed, als je als nieuwkomers en al helemaal uit het buitenland, de waardering krijgt van de locals
En terechtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik word er heel gelukkig van. 🥹💕
Dat vloeide ook rijkelijk. 😅quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:49 schreef StateOfMind het volgende:
Cerveza
Veel verder gaat mijn Spaans niet
LHO is daar binnen een jaar gewoon weer parttime bakker voor de localsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En terecht
Je weet nu dat jullie gebakken () zitten.
Dat is hij al. 🤷 We brengen elke vrijdag brood rond in heel Los Oscos, bakken ergens rond de 20-25 broden per week. En volgend weekend komt er een groep van 50 campers naar het dorp waarvoor we brood en koekjes gaan bakken. 😆quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
LHO is daar binnen een jaar gewoon weer parttime bakker voor de locals
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is hij al. 🤷 We brengen elke vrijdag brood rond in heel Los Oscos, bakken ergens rond de 20-25 broden per week. En volgend weekend komt er een groep van 50 campers naar het dorp waarvoor we brood en koekjes gaan bakken. 😆
Geen commentaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in Spanje? Kan dat nog hobbymatig of moet je al vrij snel een onderneming starten als het enige omvang krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen commentaar.Nouja en dan zijn er nog de afwegingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- nu bouw ik een aow-gat
- als we anderhalf jaar wachten met officieel autonoom dan heb ik recht op tienduizenden euros subsidie. Maar als buitenlander is dat pas na twee jaarLa derecha oprime, la izquierda libera
Ik dacht even dat jullie jezelf autonoom wilden verklarenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nouja en dan zijn er nog de afwegingen
- nu bouw ik een aow-gat
- als we anderhalf jaar wachten met officieel autonoom dan heb ik recht op tienduizenden euros subsidie. Maar als buitenlander is dat pas na twee jaar
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jullie jezelf autonoom wilden verklarenmaar een autonomo is een Spaanse eenmanszaak
Veiligheidsbeugels. Je voet kan er niet door schieten, één van de kutste manieren om ongelukken te krijgen op een paardachtige.quote:Op maandag 1 september 2025 23:16 schreef flipsen het volgende:
Prachtige plaatjes zo! Maar wat een rare stijgbeugels(eh, zo heten die dingen toch?)
Ja we kunnen wel een western maken. 🤣 Once upon a time in the West of Asturias.quote:Op maandag 1 september 2025 23:31 schreef Blues het volgende:
Oh Ise wat heerlijk!
Mooie video zo met de spelende honden![]()
Kan zo in een filmtrailer!
Ook verreweg het duurste wat ik gekocht heb voor haar: ¤ 120, maar ik wilde per se zulke beugels.quote:Op maandag 1 september 2025 23:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Veiligheidsbeugels. Je voet kan er niet door schieten, één van de kutste manieren om ongelukken te krijgen op een paardachtige.
En ja, wat een enorm voorrecht dit; ik droomde als klein meisje al van zoiets. Paard(achtige) aan huis, zo kunnen opstappen en wegrijden. En dan in deze omgeving. 🙃🥹🥹🥹quote:
quote:Op maandag 1 september 2025 23:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Veiligheidsbeugels. Je voet kan er niet door schieten, één van de kutste manieren om ongelukken te krijgen op een paardachtige.
Om dit soort grappen te voorkomenquote:Op maandag 1 september 2025 23:16 schreef flipsen het volgende:
Prachtige plaatjes zo! Maar wat een rare stijgbeugels(eh, zo heten die dingen toch?)
Ik voel datquote:Op maandag 1 september 2025 23:43 schreef Isegrim het volgende:
En ja, wat een enorm voorrecht dit; ik droomde als klein meisje al van zoiets. Paard(achtige) aan huis, zo kunnen opstappen en wegrijden. En dan in deze omgeving. 🙃🥹🥹🥹
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |