Zat toch te ver en te oud/te grote Ronde om nog een Amstel 2019 te doen...quote:
Uiteraard, hoe steviger aangepakt hoe beter, net zoals wanneer de Guardia Civil die meerennende randdebielen met de knuppel paktquote:
Hij ging ook wel te laat op de klimquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu had de benen wel, maar niet de g1-bonus.
Tot in het San Sebastian topic dan maarquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:05 schreef Devolder het volgende:
Ik ga stoppen met kijken met deze lafbekken
Toen zaten ze vooraan veel te veel te linkeballen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zat toch te ver en te oud/te grote Ronde om nog een Amstel 2019 te doen...
hadden die 2 iets meergepokerd en hij was er bijquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:09 schreef Pino112 het volgende:
Mooie etappe, jammer van Thieu. Had kunnen winnen
Angst voor de socialsquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit heeft 0,0 met solidariteit te maken. Het is 5 kilometer van de finish, hou op.
Ja, met chique gedrag win je geen Ronde.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga lachen als Vingegaard straks 15 seconden tekort komt
Steve Cummings is geen fenomeen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vooral naar Alpecin. Schmid is volledig op hol geslagen door de naderende Van der Poel.
Als de UCI ballen heeft geven ze hem nog wat extra tijdstraf voor het in diskrediet brengen van de sport.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga lachen als Vingegaard straks 15 seconden tekort komt
Het is überhaupt een bespottelijk iets. Vallen hoort er nou eenmaal bij, je moet maar zorgen dat je recht blijft.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit heeft 0,0 met solidariteit te maken. Het is 5 kilometer van de finish, hou op.
watquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu wist niet dat er nog 2 voor reden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |