Haverkort?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Loes zat vandaag bij Alpecin achter het stuur.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu wist niet dat er nog 2 voor reden.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu wist niet dat er nog 2 voor reden.
Die had nog het excuus dat er geen oortjes warenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Loes zat vandaag bij Alpecin achter het stuur.
Ja idem. Wel weer enorm genoten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:16 schreef DeeBee het volgende:
TYPISCH Mathieu, wel weer prachtig gereden, ik verwachtte eventjes nog een AGR 2019 einde, helaas
Mja, het was geen groep van 100 renners, je weet toch hoe groot de groep vooraan is?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat je na het ontploffen op dat een-na-laatste klimmetje niet precies weet wie waar rijdt met storende radiocommunicatie, is toch ook weer niet zo heel gek?
Klopt zeker als je zag hoeveel die er inhaalde op die klim.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat je na het ontploffen op dat een-na-laatste klimmetje niet precies weet wie waar rijdt met storende radiocommunicatie, is toch ook weer niet zo heel gek?
Hij werd letterlijk aangetikt en van zijn fiets gereden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het is überhaupt een bespottelijk iets. Vallen hoort er nou eenmaal bij, je moet maar zorgen dat je recht blijft.
Hij wint doorgaans op zijn klasse en strijdlust, maar tactisch gezien is het toch wel vaak lachen geblazen. Geeft niks, ik houd er eigenlijk wel van.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:16 schreef DeeBee het volgende:
TYPISCH Mathieu, wel weer prachtig gereden, ik verwachtte eventjes nog een AGR 2019 einde, helaas
NOS had dit meteen gezienquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Het was dus niet Jorgenson maar Tobias J.
Als je zo'n bommetje plaatst op die klim, tel je niet precies hoeveel je er inhaalt, denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, het was geen groep van 100 renners, je weet toch hoe groot de groep vooraan is?
Of hij lette niet op waardoor hij het achterwiel aantiktequote:Op woensdag 16 juli 2025 17:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij werd letterlijk aangetikt en van zijn fiets gereden.
Klopt en dan vind ik nog wel wat voor het wachten te zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij werd letterlijk aangetikt en van zijn fiets gereden.
Neen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:
Had hij sowieso niet dezelfde tijd gekregen?
Geen idee. Heb nog geen herhaling gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of hij lette niet op waardoor hij het achterwiel aantikte
Jorgenson was nog iets verder. Was een Uno-X renner die reageerde op een aanval. Pogacar was gewoon niet aan het oplettenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog geen herhaling gezien.
Ja als een soort van persoonlijk bescherm engeltjequote:Op woensdag 16 juli 2025 17:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
De man op de motor van Shimano was snel bij Pogi. Seconde of 8.
Ja, valt ook wat voor te zeggen, de hele groep ging naar rechts, behalve Pogacar.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of hij lette niet op waardoor hij het achterwiel aantikte
En hij was ook nuttig bij het erop leggen van de ketting.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik vind Boogie met die andere knakker sowieso prima te doen. Begin met Eurosport en daarna naar NOS bevalt prima.quote:
Het enige wat me alles behalve bevalt is dat geschakel naar Stomphorst en willekeurige gast te midden van een etappe.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Boogie met die andere knakker sowieso prima te doen. Begin met Eurosport en daarna naar NOS bevalt prima.
Hij heet Andries.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Boogie met die andere knakker sowieso prima te doen. Begin met Eurosport en daarna naar NOS bevalt prima.
Vroegah mocht je nog niet eens hulp krijgen bij het lassen van je voorvorkquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En hij was ook nuttig bij het erop leggen van de ketting.
Boogie is als commentator veel softer dan als renner.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en begininterviews laten zien van wat vaak al totaal niet rullevant is mogen ze ook overslaan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het enige wat me alles behalve bevalt is dat geschakel naar Stomphorst en willekeurige gast te midden van een etappe.
Mooi toch? Als hij zich slecht voelt sprint hij nog halve peloton er af op een hellinkjequote:
Het wachten is op de wederkomst van De Neel, die ons kontd gaat doen van de avonturen van Eugène Christophe in de smederij van Sainte-Marie-de-Campan, Tour de Frans 1913.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah mocht je nog niet eens hulp krijgen bij het lassen van je voorvork
Ik bedoel dat hij geen idee heeft van de koerssituatie en denkt dat hij voorop ligt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi toch? Als hij zich slecht voelt sprint hij nog halve peloton er af op een hellinkje
Ik krijg ook wel het gevoel dat hij zichzelf redelijk vaak onderschat. Dat hij denkt dat zijn benen rotslecht zijn maar de rest zal ze ook voelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi toch? Als hij zich slecht voelt sprint hij nog halve peloton er af op een hellinkje
Wat voor gelul is dit?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Dansende jodenkrullen én Gianetti. Dit is wielerhorror.
Gelukkig komt straks S Clementquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nadat eerst Van Wilder nog op kop reed.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:26 schreef wimderon het volgende:
Het was dus Remco die de boel stil heeft gelegd.
Ach, dat d8 Annemiek van Vleuten ook eensquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij geen idee heeft van de koerssituatie en denkt dat hij voorop ligt.
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Diene Deense smurf heeft nu een streepje voor. Hopelijk verschroeid Remco alles en iedereen
Wat een lul!quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat een lul!quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:26 schreef wimderon het volgende:
Het was dus Remco die de boel stil heeft gelegd.
Je loopt een kwartiertje achter.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kaden gefinisht in de groep met de favorieten.
Dan moet ze haar man aansprekenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:30 schreef Makamba_ het volgende:
Vrouw van Vingegaard gaat dit Visma niet in dank afnemen.
Jeg accepterer ikke denne bløde opførsel, Jonas!quote:
Een beetje Franse renner houdt van het leven.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:42 schreef Godshand het volgende:
Is dat Bardet op Eurosport? Ziet er slecht uit...
Gouvenouquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk was deze etappe wel de bevestiging voor Gouvenou om het aantal vlakke ritten ook in de toekomst te minimaliseren.
quote:In een paar dagen tijd hebben de renners een afstand van dik 1200 kilometer afgewerkt, waarvan maar 500 op de fiets. Het is een recourdtour, nog nooit vielen er zulke lange verplaatsingen te bewonderen.
Niet echt.. meestal wordt gewacht als het relatief vroeg in de etappe is en wordt door gereden in de finale, maar dat gaat ook regelmatig niet opquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:08 schreef kibo het volgende:
Zijn er (on)geschreven wetten in de Tour wanneer je wel dan niet op een gevallen concurrent gaat wachten?
Je kunt je afvragen waar het goed voor is. Gaat er een moment komen dat Pogacar zegt "Gaat u maar voor, Meneer Vingegaard"? Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:08 schreef kibo het volgende:
Zijn er (on)geschreven wetten in de Tour wanneer je wel dan niet op een gevallen concurrent gaat wachten?
Als het niet Pogacar betrof was er niet gewacht lijkt me.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:08 schreef kibo het volgende:
Gouvenou vindt vast wel dat het vandaag veel te snel ging!quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk was deze etappe wel de bevestiging voor Gouvenou om het aantal vlakke ritten ook in de toekomst te minimaliseren.
Dat, en het is nog grotendeels zijn eigen fout ook. Er wordt aan de rechterkant van de weg door meerderen gedemarreerd en iedereen, op één renner na, is onderweg naar de rechterkant te bewegen. Wie is die ene renner? Precies ja. Waarom? Omdat hij op dat moment absoluut moest telefoneren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het niet Pogacar betrof was er niet gewacht lijkt me.
Als, zeg maar , Jorgensen daar lag, was er gewoon doorgereden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het niet Pogacar betrof was er niet gewacht lijkt me.
Je ziet hem letterlijk tegen het borduurtje aan glijden met zijn linker arm/hand/schouder. Stukje pathologische leugenaar.quote:Hij vertelde dat hij richting een borduurtje aan het glijden was, maar dat hij die niet geraakt heeft
Geen vertrouwen in de thermonucleaire werken van onze Deense vriend?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens vrees ik wel een beetje dat door deze val ons een nieuw wereldrecord op Hautacam is ontnomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |