SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zei in maart al:
doe X, want dan ben je snel klaar en kun je hogerop verkopen dat het klaar is.
Maakt hele projectplanning voor Y.
Hoofdkantoor zegt: oh Z moet geïntroduceerd worden. Tja nu lukt Y niet meer, dus gaan we alsnog X doen.
Maanden verspildEn nu ineens moet het allemaal af zijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb wel vaker na afloop gelijkMen moet gewoon wat vaker mijn plannen gewoon aannemen en uitvoeren.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
goedbezigquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef StevenHyde het volgende:
Hardloopbolk (eindelijk weer eens na bijna 2 maanden niet)
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Snap je hele punt, maar zo werkt het nou eenmaal. En heeft het zin om daar nu nog over te gaan huilen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zei in maart al:
doe X, want dan ben je snel klaar en kun je hogerop verkopen dat het klaar is.
Maakt hele projectplanning voor Y.
Hoofdkantoor zegt: oh Z moet geïntroduceerd worden. Tja nu lukt Y niet meer, dus gaan we alsnog X doen.
Maanden verspildEn nu ineens moet het allemaal af zijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik huil hierover niet. Dit is meer een I told you soquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap je hele punt, maar zo werkt het nou eenmaal. En heeft het zin om daar nu nog over te gaan huilen?Trotste mama van Ambar
Inderdaad, het is een beslissing van hogerop. Nou, hun keuze. Laat het maar gaan, het vreet je alleen maar op.
Been there, done that.How can I make this topic about me?![]()
Die zocht ik. En dat is prima.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik huil hierover niet. Dit is meer een I told you so“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar mijn uitvoerende taken staan los van dit project, want aan dit project mag ik niet deelnemen omdat uitvoerende taken.Trotste mama van Ambar
Snapte.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad, het is een beslissing van hogerop. Nou, hun keuze. Laat het maar gaan, het vreet je alleen maar op.
Been there, done that.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had laatst ook zoiets. Gelukkig iets onbelangrijks. Maar kan wel als ammunitie in de riem voor als men nog een keer twijfelt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel vaker na afloop gelijkMen moet gewoon wat vaker mijn plannen gewoon aannemen en uitvoeren.
🐙![]()
Overigens leuk project, want invoer nieuwe systemen intern. Maar ik word er te weinig bij betrokken terwijl ik al duizend keer heb aangegeven dat ik heel graag wil.Trotste mama van Ambar
zeker, ik noteer zulke dingen ook.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zoiets. Gelukkig iets onbelangrijks. Maar kan wel als ammunitie in de riem voor als men nog een keer twijfelt.How can I make this topic about me?![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb ook zin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: