Ja en? Het gaat om de karakters, niet om het uiterlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:15 schreef hoechst het volgende:
Veel personages zijn vervangen door andere, een groot deel wilde aan deze serie niet deelnemen i.v.m onenigheid.
Ik kan het persoonlijk niet aan om te zien dat 1 of ander onbekend persoontje in de voetsporen probeert te treden van de geweldige oude cast.
En dr sneep wordt zelfs gespeeld door iemand met Afrikaanse wortels.
Inderdaad. Hoe durven die kids een miljoenenrol aan te nemenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:15 schreef hoechst het volgende:
Ik kan het persoonlijk niet aan om te zien dat 1 of ander onbekend persoontje in de voetsporen probeert te treden van de geweldige oude cast.
Ook nog even dit: als jij dit niet aankunt, is dat toch jouw probleem. Of je kijkt dan niet, of je gaat hulp zoeken om dit zogenaamde trauma proberen te verwerken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:15 schreef hoechst het volgende:
Veel personages zijn vervangen door andere, een groot deel wilde aan deze serie niet deelnemen i.v.m onenigheid.
Mao Zedongquote:
Zo heb ik ook wel eens gedacht (nou ja, heel vaak dus) dat Meat Loaf de ideale Alastor Dolleman zou zijn geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:57 schreef DjVero het volgende:
Ook al in het topic F&S gezegd: zolang de acteur die Snape speelt maar een heerlijk klootzakje neerzet, is het mij om het even, al was 'ie een paarse eenbenige non-binaire transgender.
Hermien? Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Het gaat om de karakters, niet om het uiterlijk.
In het begin stoorde ik me weleens dat de film Harry Potter duidelijk blauwe ogen had, terwijl in de boeken zijn ogen groen waren.
Ik kan me vergissen maar in de musical werd Hermien ook gespeeld door een zwarte vrouw. Wat voor persoon ben je dan als je hier een probleem van maakt?
[ afbeelding ]
Ik ken deze actrice van diverse gastrollen in Britse series en ze speelt elke rol heel overtuigend.
Dus....
Nou..quote:
Sneep was dus helemaal geen klootzak, maar juist de enige en echte held van het hele verhaal.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:57 schreef DjVero het volgende:
Ook al in het topic F&S gezegd: zolang de acteur die Snape speelt maar een heerlijk klootzakje neerzet, is het mij om het even, al was 'ie een paarse eenbenige non-binaire transgender.
De helft is dood of te oud, wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:15 schreef hoechst het volgende:
Lol, cuckboy Snape.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sneep was dus helemaal geen klootzak, maar juist de enige en echte held van het hele verhaal.![]()
Echt hartbrekend toen zijn eigenlijke rol in het geheel uitkwam.
Nu summon je wel afrikaanse wortels,quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:15 schreef hoechst het volgende:
Jij schrijft z’n naam hier gewoon…..quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:22 schreef marretak het volgende:
[..]
Nu summon je wel afrikaanse wortels,
net zoals je voldemors naam niet mag uitspreken want zodra je dat doet zal hij je gaan benaderen?
Wat voor persoon ben je dan? Misschien een persoon die liever ziet dat de personages gespeeld worden door personages die enigszins lijken op datgeen wat beschreven staat?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Het gaat om de karakters, niet om het uiterlijk.
In het begin stoorde ik me weleens dat de film Harry Potter duidelijk blauwe ogen had, terwijl in de boeken zijn ogen groen waren.
Ik kan me vergissen maar in de musical werd Hermien ook gespeeld door een zwarte vrouw. Wat voor persoon ben je dan als je hier een probleem van maakt?
[ afbeelding ]
Ik ken deze actrice van diverse gastrollen in Britse series en ze speelt elke rol heel overtuigend.
Dus....
quote:Op maandag 21 juli 2025 09:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat voor persoon ben je dan? Misschien een persoon die liever ziet dat de personages gespeeld worden door personages die enigszins lijken op datgeen wat beschreven staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |