SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ja preciezquote:
Hoi @Nattekatquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Haha aah.Ze is terug. [ link | afbeelding ]
nat poesjequote:Op woensdag 16 juli 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Haha aah.Ze is terug. [ link | afbeelding ]
Gelukkig heb ik godverdomme tyfus tering het synfuckingdroom van Gilles de la goddamn Tourrette dus doe ik dat kutmetperen al m'n hele klote leven lang dusjahquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las laatst iets dat we eigenlijk allemaal rare woorden in onze zinnen moeten gaan zetten.
Dat je iets gortepap bekisting vertelt en dan steeds plantenbakken radioshow deur willekeurige woorden tussendoor trekker kaarsenvet gooit zodat die programma's niet goed meer sudoku zoutsteen van je kunnen leren.
Gelukkig stinkt een natte kat niet zo erg als een natte hond.quote:
Komt omdat katten schoon zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig stinkt een natte kat niet zo erg als een natte hond.
Wel meteen lekker schoon. Hoewel de vloer hier niet meer zo schoon is nu.quote:
Zal er wel op neerkomen dat het pakket in de kluis blijft liggen en dan straks retour afzender gaat omdat het niet is opgehaaldquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
De dame van de klantenservice kan nu ook even niet doen, omdat het pakket in hun systeem als opgehaald staat. Dus starten ze een onderzoek Binnen drie dagen hoor ik meer...
Nou ja als hij dan wel zijn geld terug krijgt is het iig al iets.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal er wel op neerkomen dat het pakket in de kluis blijft liggen en dan straks retour afzender gaat omdat het niet is opgehaald
Maar volgens het systeem is de betreffende kluis nu toch leeg?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal er wel op neerkomen dat het pakket in de kluis blijft liggen en dan straks retour afzender gaat omdat het niet is opgehaald
Of gewoon dat het pakket opnieuw wordt opgestuurd. Daar doet de afzender (Bol.com) doorgaans niet moeilijk over...quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja als hij dan wel zijn geld terug krijgt is het iig al iets.
Is het LEGO?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of gewoon dat het pakket opnieuw wordt opgestuurd. Daar doet de afzender (Bol.com) doorgaans niet moeilijk over...
Ah nicequote:Op woensdag 16 juli 2025 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onder andere ja. Dat HP monsterboek
Donkere wolken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
kitesurfen is weer niet gelukt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |