Ja maar ze zijn ook de boel express aan het vertragen dus vandaar die rechtzaak tegen de gemeente want in rotterdam heb je heel veel erfpachtquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap dat ze een soort 'drempel' willen hebben dat niet iedereen maar alles gaat aanvragen. Maar 400 euro alleen maar om te weten hoeveel je straks moet gaan betalen is wel erg drastisch
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
waarom houden mannen toch zo van uitleggen?
Moeten we dat even uitleggen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
We zijn daar gewoon heel goed inquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Wij delen graag onze kennis en dragen dat graag overquote:
Het liefst beginnen we de uitleg ook met 'mevrouwtje, het zit zo'.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
mot jij us luistere, wijffie..quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Het liefst beginnen we de uitleg ook met 'mevrouwtje, het zit zo'.
juffie, je doet het fout. Ik heb meerdere youtube filmpjes gekeken dus ik weet het beter dan jij met je 10 jaar ervaring en 5 jaar vakschool.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Het liefst beginnen we de uitleg ook met 'mevrouwtje, het zit zo'.
Vroeger toen we nog dieren waren mochten we erop als we de vrouwtjes geholpen hadden, bij wat minder ontwikkelde mannen zit dat idee er nog steeds in.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Doen jullie omdat jullie denken dat jullie slimmer zijn of omdat jullie willen helpen?
kan je dat verder uitleggenquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:24 schreef UitStraling het volgende:
Dus vrouwen, behulpzame mannen denken slechts aan 1 ding.
#volgmijvoormeerlevenswijsheden.
ik heb mij nog ingehouden...quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al besteld
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)12/9300000175725327/
Niet behulpzame mannen doen dat toch ook?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:24 schreef UitStraling het volgende:
Dus vrouwen, behulpzame mannen denken slechts aan 1 ding.
#volgmijvoormeerlevenswijsheden.
Wij mannen zijn toch ook gewoon slimmer, beter en sterker dan vrouwen??quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Doen jullie omdat jullie denken dat jullie slimmer zijn of omdat jullie willen helpen?
Het werkt ook andersom dat spelletje, vrouwen gebruiken dat ook om mannen mee te belonen of om ze in bed te lokken.quote:
werkt datquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het werkt ook andersom dat spelletje, vrouwen gebruiken dat ook om mannen mee te belonen of om ze in bed te lokken.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij mannen zijn toch ook gewoon slimmer, beter en sterker dan vrouwen??
https://www.nu.nl/123672/video/o-buurman-wat-doet-u-nu.htmlquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het werkt ook andersom dat spelletje, vrouwen gebruiken dat ook om mannen mee te belonen of om ze in bed te lokken.
Er zat een hoop sarcasme in mijn post....quote:
Dat weet ik toch bos :pquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zat een hoop sarcasme in mijn post....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |