SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is weer niet goed bij Ingridquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik ook niet. Ook niet aan het opnieuw beginnen van een relatiequote:Op woensdag 16 juli 2025 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar ik zou er niet aan moeten denken op mijn 75eWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook dat nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ook niet aan het opnieuw beginnen van een relatie
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Het is wel erg rustig hier, wordt steeds rustiger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is er zelden als hij moet werken. Alleen in de koffiepauze even.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja bizar wel![]()
Had @:gebrokenglas wel verwachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bijna koffietijdquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er zelden als hij moet werken. Alleen in de koffiepauze even.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen idee hoelaat GG koffietijd heeftquote:
Anti-rust-bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
FogelBolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen tijdquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja bizar wel![]()
Had @:gebrokenglas wel verwachtHow can I make this topic about me?![]()
Weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoelaat GG koffietijd heeft
Maar ik ga nog een bakkie pakken
Kusje bolkquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ha hij gluurt wel meequote:
Je hebt weer stroomquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk ook niet.
[..]
Kusje bolk
quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk ook niet.
[..]
Kusje bolk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Volgens gluurt hij stiekem meequote:
Ingrid is weer aan het mopperenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja om 9 uur al
[..]
[..]
weet wel zeker
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: