Forum waar topics die elders geen plek hebben toch een kans kunnen krijgen. De onderwerpen kunnen divers zijn, maar ontopic en normaal reageren is ook hier de norm.
Op sommige routes ben je tegenwoordig lopend serieus even snel, en met de fiets raas je er voorbij
Alleen in het centrum is het nu wel chill omdat trams overal voorrang hebben gezien er op veel plekken in Rotterdam zoals het hofplein alle stoplichten weg zijn.
Revolutions are the locomotives of history. [img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
In de stad kun je beter lopen iig ben je nog sneller, zelfs ik