abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218225919
de laatste tijd is onze buurjongen hier vaak over de vloer om klusjes te doen. vind ik zelf lastig en hij is er handig mee dus waarom niet. laatst zat hij wat gaten te boren om een kast op te hangen gaat hij weg zegt hij ruim jij die troep op? ik denk hij moet ergens heen. loop ik het op te ruimen, kom ik beneden zit hij gewoon met mn vriendin koffie te drinken. en laatst was het toppunt kom ik thuis loopt hij ineens naar beneden de trap af zegt hij ja ik was even de gordijnen opmeten. gaat hij snel weg. mn vriendin ligt boven in bed zegt ze ja ik weet het ook niet. hebben helemaal geen nieuwe gordijnen nodig dus geen idee waar hij het over had. klacht lijke me duidelijk, ongemanierde buurjongen
zeven acht vlees vannacht
  Moderator woensdag 16 juli 2025 @ 09:48:13 #2
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218226343
Gewoon iemand anders het klusje laten doen en zeggen dat hij niet meer welkom is.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Trouwste user 2022 woensdag 16 juli 2025 @ 10:10:24 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_218226588
Ik denk dat zij iets heeft opgemeten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218226843
Of ze heeft met buurman deal gemaakt om je jaloers te maken zodat je beter jebest gaat doen?
pi_218227051
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 08:57 schreef Rugdopey het volgende:
de laatste tijd is onze buurjongen hier vaak over de vloer om klusjes te doen. vind ik zelf lastig en hij is er handig mee dus waarom niet. laatst zat hij wat gaten te boren om een kast op te hangen gaat hij weg zegt hij ruim jij die troep op? ik denk hij moet ergens heen. loop ik het op te ruimen, kom ik beneden zit hij gewoon met mn vriendin koffie te drinken. en laatst was het toppunt kom ik thuis loopt hij ineens naar beneden de trap af zegt hij ja ik was even de gordijnen opmeten. gaat hij snel weg. mn vriendin ligt boven in bed zegt ze ja ik weet het ook niet. hebben helemaal geen nieuwe gordijnen nodig dus geen idee waar hij het over had. klacht lijke me duidelijk, ongemanierde buurjongen
Hij was gewoon je vriendin aan het ballen, niks gordijnen opmeten.
pi_218227179
quote:
gaat hij snel weg. mn vriendin ligt boven in bed
  woensdag 16 juli 2025 @ 11:29:14 #7
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218227232
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 10:10 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat zij iets heeft opgemeten.

:T
Het was wel een roede, maar geen gordijnroede zeg maar.
pi_218230493
quote:
TS, ben je:

1. Blind?
2. Doof?
3. Zwakzinnig?
4. Of alle drie van de hier genoemde handicaps?

Of ben je gewoon een trol die hunkert naar een beetje aandacht?
Want zo'n lul als jij heeft dus helegaar geen vriendin.

_O-
pi_218231061
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
TS, ben je:

1. Blind?
2. Doof?
3. Zwakzinnig?
4. Of alle drie van de hier genoemde handicaps?

Of ben je gewoon een trol die hunkert naar een beetje aandacht?
Want zo'n lul als jij heeft dus helegaar geen vriendin.

_O-
Natuurlijk is dit een trol :')
pi_218231105
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:42 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Natuurlijk is dit een trol :')
Weet ik heus wel hoor.
Ik wilde gewoon even weten of jij ook op zat te letten. :6
pi_218241729
quote:
Je mag nooit iemand anders de leiding van het huis over laten nemen. Zie het advies Van Capuchon.
  Forum Admin zaterdag 19 juli 2025 @ 10:33:33 #12
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_218257395
Die KLB / verplichte leiderschapstraining heeft nog niet gewerkt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_218257885
Hij moest nog even een ander gaatje boren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')