https://www.ad.nl/buitenl(...)ving-haiti~a983c779/quote:Op woensdag 17 september 2025 01:22 schreef superniger het volgende:
Geen enkele kritische vraag aan die Oxfam Novib gozer.
Dat hebben ze afgelopen zomer dus geprobeerd, wekenlang.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:08 schreef freaky40 het volgende:
Dus dat, alles wordt maar herkauwd, in elke talkshow. Maak er maar gewoon een RTL Boulevard Late Night van, net als Shownieuws. Het harde nieuws en andere gesprekken worden bij de andere talkshows al behandeld.
Dat kwam mede omdat het alleen over B&B Vol Liefde ging met name. Alles beter dan dit en een beetje achter aan lopen van wat er bij de concurrentie al gebeurd en beter.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat hebben ze afgelopen zomer dus geprobeerd, wekenlang.
Er keek geen hond haar.
Ondanks die stem vind ik het toch vaak fijn als ze ergens bij zit. Ze is vrij scherpzinnig.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
En weer uitgezet. Die stem van Floor is echt niet fijn. En Astrid moet weer haar moment of fame hebben. Nee, dit is trekken aan een dood paard. Gaat RTL veel kosten om die contracten af te kopen.
Het is ook te links, daarom slaat het niet aan. Peter v/d Vorst weet totaal niet wat de kijker wil zien en horen en bepaald voor ons wel even wat we moeten zien en vinden, en zie hier, de kijker laat je massaal in de steek. Het gaat nog altijd om content niet of er nu wel of geen talkshowtafel wordt gebruikt, of Renze het nu wel of niet presenteert, dat maakt hoegenaamd geen flikker uit. Het is gewoon een woke clubje dat hele RTL4. Commercieel een soort NPO spelen.quote:Op donderdag 18 september 2025 04:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ondanks die stem vind ik het toch vaak fijn als ze ergens bij zit. Ze is vrij scherpzinnig.
Maar afgaande op de commentaren op social media, meestal in de trant van 'azijnsmoel' of 'linkse kut', denken velen daar anders over. Het maakt wel verschil of je ze op X of Bluesky leest.
Heeft hij bij VI ook pas 3 keer over gehad.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ben van de burg over de slimme bril vanavond... Echt gewoon onderwerp zoeken bij de duider die op de lijst staat. Helpt ook niet.
Frankly my dear, nobody give a damn...quote:Op donderdag 18 september 2025 15:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ben van de burg over de slimme bril vanavond... Echt gewoon onderwerp zoeken bij de duider die op de lijst staat. Helpt ook niet.
Hoe kan Tina dat nou weten, die heeft de basisschool niet eens afgemaakt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:44 schreef Eightyone het volgende:
Tina vindt het overkomen als een collegezaal.
Ze schijnt de laatste jaren bezig geweest te zijn met een universitaire rechtenstudie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoe kan Tina dat nou weten, die heeft de basisschool niet eens afgemaakt.
Wat deed ze daar dan? De aanwezigheid van de studenten turven?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze schijnt de laatste jaren bezig geweest te zijn met een universitaire rechtenstudie.
Iets met mediarecht is haar wens.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat deed ze daar dan? De aanwezigheid van de studenten turven?
Is het ook. Opstelling publiek. En het is gewoon napraten over napraten. Alle onderwerpen zie je als de godganse dag in de media. Dan krijg je nog even Michiel Vos en Twan Huys voor de 333e keer alle zelfde feitjes duiden die ze overal napraten wat ze gehoord hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:44 schreef Eightyone het volgende:
Tina vindt het overkomen als een collegezaal.
Je hebt nodig: een tafel (nee, geen desk, en hij hoeft ook geen avocadovorm te hebben), wat stoelen, een decor, een degelijke interviewer met enige inhoud die goed door kan vragen (of een paar die elkaar afwisselen), en een redactie die goed is in spitwerk en contacten leggen. En verder eigenlijk weinig.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:26 schreef freaky40 het volgende:
Herkauwen is het enige wat talkshows kunnen, ze proberen allemaal opnieuw het wiel uit te vinden maar het voegt geen hol toe.
Vanavond Michiel Vos over Jimmy Kimmel (wat al uitgebreid is besproken en nog steeds niks bekend is gezien zijn uitzending pas vannacht is) Frank Evenblij, Floor en een of andere sporter. Joehoe.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:17 schreef freaky40 het volgende:
Een tafel of desk maakt echt geen ruk uit. Het gaat om de CONTENT en ook niet eens wie het presenteert, dat zij passanten. Nederlanders maakt dat niets uit, die geven niets om hoogdravende personalities. Die zijn van doe maar gewoon en dan doe je gek genoeg. Het gaat om de inhoud gastkeuze en items. DWDD was uniek in zijn tijd. Dat was nou een voorbeeld van een talkshow die echt anders was om maar een voorbeeld te geven, juist door de keuze van de onderwerpen en de gasten. Dat concept zag je nergens.
Sophie Hilbrand joeg kijkers weg. Mij niet (ik had er weinig moeite mee), maar veel anderen wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:17 schreef freaky40 het volgende:
Een tafel of desk maakt echt geen ruk uit. Het gaat om de CONTENT en ook niet eens wie het presenteert, dat zijn passanten. Nederlanders maakt dat niets uit, die geven niets om hoogdravende personalities. Die zijn van doe maar gewoon en dan doe je gek genoeg. Het gaat om de inhoud gastkeuze en items.
Net zoals bij Beau in het begin... Let maar op morgen of maandag staat er weer een tafel. Alsof ze daar 200.000 kijkers meer mee gaan trekken, nah.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:43 schreef freaky40 het volgende:
Dat gepush om een tafel begint me ook de strot uit te hangen. Alsof daar in 1 klap alles mee opgelost is!![]()
Zo dom om je te laten leiden door de opinie.
Het is bij jinek ook eens alleen maar over een bankstel gegaan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:33 schreef freaky40 het volgende:
Nou.En! Tina krijgt een natte gleuf van een talkshowtafel. Hoe vaak die het er al niet over heeft.
Kortom. Opdoeken deze formule.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zelfs met Renze gisteren maar 299.000 kijkers. Auw.
Ik vind Renze echt stukken beter dan die andere twee clowns. Maar ik ga niet op goed geluk zitten wachten tot Renze weer mag presenteren.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:43 schreef freaky40 het volgende:
Zo zie je maar, ook een Renze, wel of geen talkshowtafel, het maakt niet uit. Het gaat om de onderwerpen en gasten en deze zijn meer van hetzelfde.
Ik kijk ook niet per definitie voor een presentator of presentatrice maar ik vind wel dat een slechte presentator een programme zodanig kan beļnvloeden dat ik er niet warm voor loop.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk niet voor een presentator naar een programma, ik kijk voor de inhoud. Wie het presenteert zal me worst wezen. We zijn hier in Nederland en niet in Amerika waar personalities veel meer aanslaan. Zo zit ons land niet in elkaar.
Dat hadden ze eerder toch al? En dat werkte ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:08 schreef freaky40 het volgende:
Dus dat, alles wordt maar herkauwd, in elke talkshow. Maak er maar gewoon een RTL Boulevard Late Night van, net als Shownieuws. Het harde nieuws en andere gesprekken worden bij de andere talkshows al behandeld.
Of het nou Jinek is of deze meuk het zegt eigenlijk al genoeg dat al die talkshows verbleken bij DWDD of Barend & Van Dorp. Is ook het geval bij realitytelevisie waarbij een heleboel woke en knipwerk ipv de rauwe werkelijkheid (in volle glorie) te tonen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:41 schreef freaky40 het volgende:
Dat sowieso daarom moet je juist totaal wat anders brengen dan een talkshow en terug naar de basis waar RTL voor stond vermaak en verstrooiing. Zeker op deze dag als vandaag waar RTL 36 jaar bestaat terug naar de kernwaarde. Die Peter van de Vorst is veel te politiek(correct) voor de positie van programma directeur en zit er gewoon niet neutraal in.
Gisteren bij Terzake (op Canvas) ging het daar ook al over.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hadden ze eerder toch al? En dat werkte ook niet.
Er is simpelweg een overkill aan dit soort programma's.
Dat heb ik dan gemist. Helaas, want wel interessant.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gisteren bij Terzake (op Canvas) ging het daar ook al over.
Belgen hebben wat dat betreft bijna niks.
Kan je het nergens terugkijken? Het zit ergens laat in de uitzending.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Helaas, want wel interessant.
Vlaanderen is een stuk kleiner dan Nederland. Kleine markt. Dus ook minder ruimte voor talkshows.
Ja, vast wel. Straks eens kijken of dat lukt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kan je het nergens terugkijken? Het zit ergens laat in de uitzending.
De Belgische cultuur leent zich gewoon minder voor talkshows.
De Afspraak op Canvas (even serieus als Buitenhof maar dan dagelijks), en op de commerciėlen een wat luchtiger talkshow van Gert. Verder kom ik wat betreft de Vlaamse tv vooralsnog niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Straks eens kijken of dat lukt.
Dat ook. En ze hebben er ook al wat. Nederland heeft er misschien ook gewoon te veel.
Er is nog geen definitieve bevestiging.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)olleeder-rtl-tonight
Het stopt dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |