Maar RTL tonight was na het voetbal.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:08 schreef Eightyone het volgende:
Gisteren gaf voetbal over de gehele linie een vertekend beeld.
Pauw & De Wit had ook minder kijkers.
RTL Boulevard meets Lubachquote:Op zaterdag 6 september 2025 08:25 schreef BeriBeri het volgende:
Gister voor eerst gezien, wat tenenkrommend slecht, het is gewoon een soort RTL boulevard
Het is trouwens best raar dat er op zondag een RTLtonite is.... en op vrijdag dan weer niet...quote:Op zondag 7 september 2025 20:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond Frits Wester, Erben Wennemars en Anna Gimbrereweer een uitzending die je kan missen. Volgens mij heeft Wiesje weekend.
Alle dagen behalve zaterdag... Op zaterdagavond wil de redactie op stapquote:Op zondag 7 september 2025 22:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is trouwens best raar dat er op zondag een RTLtonite is.... en op vrijdag dan weer niet...
ja je hebt gelijk....ook op vrijdag...quote:Op zondag 7 september 2025 22:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Alle dagen behalve zaterdag... Op zaterdagavond wil de redactie op stapmaar 6 dagen per week is wel killing. De onderwerpen van vanavond voegen helemaal niks toe. Je had helemaal geen uitzending hoeven maken. Het is allemaal napraten over het napraten.
Was er gisteren überhaupt wel publiek?quote:Op maandag 8 september 2025 11:05 schreef Eightyone het volgende:
Ze zijn al bezig het programma terug te veranderen in wat het eerst was.
Geen publiek gezien.quote:Op maandag 8 september 2025 12:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Was er gisteren überhaupt wel publiek?
Er was iig wel publiek, heel af en toe een shot ervan...quote:
A 20 euro per persoon vrij dure bedoeling dan.quote:Op maandag 8 september 2025 15:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er was iig wel publiek, heel af en toe een shot ervan...
Pfoe... dat is wel prijzig.. Aan de andere kant: je hebt dan wel iets unieks gezien, wat binnenkort niemand meer kan zienquote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
A 20 euro per persoon vrij dure bedoeling dan.
RTL wil sowieso een talkshow op de late avond. In het ergste geval gaan ze weer terug naar hoe het eerst was. En er zijn al berichten dat sommige duiders een contract van 2 jaar kregen. Het is sowieso om 22:30 uur al vrij laat op de avond terwijl je tegenwoordig echt overal al 30x dezelfde onderwerpen hebt gezien over de gehele dag. Dus sowieso kunnen we deze talkshow prima missen.quote:Op maandag 8 september 2025 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfoe... dat is wel prijzig.. Aan de andere kant: je hebt dan wel iets unieks gezien, wat binnenkort niemand meer kan zien#rampentoerist
In de vakantieperiode ben ik vrij vaak ingeslapen met podcasts van NPO Radio 1, die eerder op de dag uit zijn gezonden. Met dat gat tussen Nieuwsuur en de late talkshows (vanwege o.a. Lubach) kan ik me voorstellen dat er na tienen nog regelmatig Spraakmakers op gaat.quote:Op maandag 8 september 2025 16:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
RTL wil sowieso een talkshow op de late avond. In het ergste geval gaan ze weer terug naar hoe het eerst was. En er zijn al berichten dat sommige duiders een contract van 2 jaar kregen. Het is sowieso om 22:30 uur al vrij laat op de avond terwijl je tegenwoordig echt overal al 30x dezelfde onderwerpen hebt gezien over de gehele dag. Dus sowieso kunnen we deze talkshow prima missen.
Nu een paar keer wat stukjes gezien. Maar het voelt allemaal wel als oud nieuws. Mensen die geďnteresseerd zijn in het nieuws hebben dit allang op de radio of in het nieuws kunnen horen/zien/lezen. Voor de leuke meningen hoef je het volgens mij sowieso niet te kijken want die heb ik nog niet echt kunnen ontdekken.quote:Op maandag 8 september 2025 16:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In de vakantieperiode ben ik vrij vaak ingeslapen met podcasts van NPO Radio 1, die eerder op de dag uit zijn gezonden. Met dat gat tussen Nieuwsuur en de late talkshows (vanwege o.a. Lubach) kan ik me voorstellen dat er na tienen nog regelmatig Spraakmakers op gaat.
Nu nog Wiesje de laan uitsturen. .quote:Op dinsdag 9 september 2025 02:16 schreef freaky40 het volgende:
Echt ongekend deze show. Het moest allemaal anders omdat het niet goed was, nu grijpen ze weer terug naar elementen uit de tijd dat het nog niet goed was. De talkshow tafel terug zal een kwestie van tijd zijn en zo ben je weer terug naar af om verder door te modderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |