SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Leuk bordspel ook.quote:
Ja, tenminste van waar ik de klik hoorde...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je aan alle deurtjes gerammeld?
je moet wat op die amerikaanse sitesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DL-FXF6NHxw/
Ik moest best wel hard lachen om die eendjes bij die topless dame
waait t zo hard daar?quote:
@Nattekatquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
Morgen regen dus ik voorspel een vervelende kat morgen.
Ik ben wel benieuwd wat voor buren ik straks ga krijgen..quote:
nee maar het waren twee openslaande ramenquote:
hopelijk gewoon prima of zelfs leuke buren!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor buren ik straks ga krijgen..
Voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer echt buren heb...
Ik tel die flat op 12 hoog even niet mee, want daar waren mijn buren ook begeleid wonen bewoners.
Ja okee ik had ook contact met andere flatbewoners die gewoon regulier huurden, maar dat is toch anders...
hij had dat eerste raam nog steeds niet gefixt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar het waren twee openslaande ramen
als er eentje af waait dan bundelt die ander er een beetje los naast![]()
Ik zag wel mannen tepels.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DL-FXF6NHxw/
Ik moest best wel hard lachen om die eendjes bij die topless dame
Ik ga er van uit dat ie dat uberhaupt niet heeft gemeldquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had dat eerste raam nog steeds niet gefixt?
Mij hoor je niet klagen over een dag die mijn huidige missie om de warmte uit huis te krijgen een steuntje in de rug geeft.quote:
rare jongens die romeinenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ie dat uberhaupt niet heeft gemeld![]()
en ergens snap ik dat wel want dit is het zoveelste raam dat daar sneuvelt dit jaar maar ja, wat zn bedoeling wel was weet ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |