abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218222478
Saaie OP jonge
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_218222487
Ik was hier mentaal niet op voorbereid. Mgihghhgih.

Nomnomnomnom Kikkererwtensalade. Afsluiten met 1000 blauwe bessen omdat die nog over waren toen de markt ophield.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_218222664
@vlindertje89 ik ben zo rond een jaar of 12 begonnen.
Poes bleek destijds prima waarden te hebben dus die ging meteen op 2-jaarlijks (als er verder niks verandert).
Kater liet toen al voorstadium van nierfalen zien dus die is elk jaar aan de beurt.

Bij de laatste check bleek poes nu ook in het voorstadium te zitten en kater heeft licht nierfalen.
Met een 16- en 17-jarige was dat te verwachten.

Beiden hebben nu dieetvoer en over een half jaar hun jaarlijkse check. Dan ga ik overleggen hoe handig het is om weer op alles te prikken (duur!) of dat we wat dingen kunnen overslaan omdat die tot dusver goed waren/herhaalde meting van iets verhoogds weinig extra info geeft en de behandeling niet zou veranderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 juli 2025 @ 19:45:58 #4
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218222669
In Chimay uit Chimay

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218223323
@vlindertje89 goh, beetje afhankelijk hoe ze het verder doen. Moeten ze onder anesthesie maar lijken ze verder gezond, dan zou ik vanaf een jaar of 10 wel pre-anesthetisch bloedonderzoek overwegen. Indien ze andere kwaaltjes krijgen (soms heel subtiel) mogelijk een keer eerder.

Bloedonderzoeken zijn doorgaans kostbaar, dus ik zou het niet standaard adviseren bij jonge, verder fitte katten.
pi_218223892
MS tijdje geleden al gestopt, nu ook HF opgezegd.
Werd weer verrast met een box (mijn schuld) en dus door hen uitgezochte, uiteraard goedkope gerechten, waarvan eentje met :r kaas :r Er ontbrak ook nog een ingrediënt. En dan is 8 euro per bordje teveel geld.

Gelukkig kan opzeggen online maar na het vierde 'weet je echt zeker dat je wil opzeggen KIJK NU WAT VOOR EEN FANTASTISCH AANBOD WE HEBBEN' scherm werd ik er wel een beetje narrig van.

Gelukkig legde HF zich er bij scherm vijf bij neer.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218224337
Agressieve actieve verkoop Cat })
pi_218224492
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werd weer verrast met een box (mijn schuld) en dus door hen uitgezochte, uiteraard goedkope gerechten, waarvan eentje met :r kaas :r Er ontbrak ook nog een ingrediënt. En dan is 8 euro per bordje teveel geld.

Gelukkig kan opzeggen online maar na het vierde 'weet je echt zeker dat je wil opzeggen KIJK NU WAT VOOR EEN FANTASTISCH AANBOD WE HEBBEN' scherm werd ik er wel een beetje narrig van.

Voordeel: over x maanden 3?6? zijn er weer interessante aanbiedingen voor opnieuw een abo.
HF presteerde het om per post een aanbieding te doen op het nieuwe adres.😉 terwijl afwisselend gc of hf wordt besteld.
Zelfs een keer van ieder een box tegelijk.
Mijn fout. Hoefde niks weg te gooien. Dat viel weer reuze mee.

Ga je nu weer losse boodschappen doen? En een week planning maken? Soms overweeg ik het.
pi_218224589
Wij maken al een tijd elke vrijdagavond een weekplanning t/m de vrijdag de week daarop.
Picnic komt dan op zondagmiddag.

Bevalt goed.
3 lijstjes hebben we dan, eentje voor picnic (zetten we meteen in de app), eentje de zelf te kopen boodschappenlijstje voor de verse dingen en de overzichtsweeklijst wat golfer die week 'moet' koken. :D
pi_218224619
Ik bestel bijna iedere week bij picnic en 1x per 6 weken bij ah, vooral om de muesli en nog wat dingen.

De boodschappen komen op vrijdag of zaterdag en er zit altijd 1 of 2 maaltijden waar eerdere keren van kan eten en wat ook in de vriezer kan. Die is nu ondertussen overvol dus eet ik veel daaruit
We have far more in common than that which devides us..
pi_218224642
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Voordeel: over x maanden 3?6? zijn er weer interessante aanbiedingen voor opnieuw een abo.
HF presteerde het om per post een aanbieding te doen op het nieuwe adres.😉 terwijl afwisselend gc of hf wordt besteld.
Zelfs een keer van ieder een box tegelijk.
Mijn fout. Hoefde niks weg te gooien. Dat viel weer reuze mee.

Ga je nu weer losse boodschappen doen? En een week planning maken? Soms overweeg ik het.
De enige boxen die het laatste jaar zijn gearriveerd waren de verrassingsboxen omdat ik was vergeten de pauzering bij te werken. Dus ik blijf boodschappen doen als vanouds: via de kortingsbak naar waar ik op dat moment trek in heb :+
pi_218224699
Voor het slapen gaan bij het licht van de mobiel weer een slak gepakt mét huisje en een kleintje zonder.
Wáár komen ze vandaan? Kruipen die ‘s nachts uit de aarde?
pi_218224721
Er zat/zitten ergens slakkeneitjes die zijn uitgekomen.
Kleine witte bolletjes... mss zowel in de aarde.
Ik zag het in de tuin ook.
pi_218224801
quote:

Ik snap echt niets van de ECI-groentenclub :{
pi_218225266
Goedemorgen!

Ik ben begin de dag tegenwoordig met het molesteren van de beverdam. Na een paar dagen dat gedaan te hebben zijn de bevers er nu van overtuigd dat het geen toeval is en hebben afgelopen nacht meer gedaan dan het gewoon dichten van het lek; ze hebben serieuze versterkingen aangebracht. Dus vanochtend was het iets meer werk.

Meestal zie ik dan ook wel een ijsvogel, maar vandaag niet. Ook niet de eend met 8 al best grote pullen. Wel (bedelende) jonge torenvalken, en de ook al vroeg in de ochtend zingende veldleeuwerik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218225321
Hallo.

Ik ga zo ook eens op het landgoed kijken wat er al wakker is. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218225325
Ik kreeg laatst een MS van de buren die vergeten waren m af te zeggen terwijl ze er niet waren. Dat vond ik lollig maar niet voor herhaling vatbaar, de hoeveelheid groente is echt marginaal.

Hier komt de AH wekelijks langs. Zonder weekmenu zou het hele huishouden instorten denk ik :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218225414
Ik kookte laatst thuis en kon me toen niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedaan had. De hoeveelheid groente is hier de laatste tijd ook marginaal.
pi_218225415
Om in de sfeer te blijven, wat eten jullie vanavond?
pi_218225665
Ik weet eigenlijk nooit van tevoren wat we eten. Soms wel ongeveer.

Nu hebben we 2 courgettes liggen - ik denk dat dat soep wordt. Verder ligt er nog koolrabi, wat tomaatjes, ijsbergsla, een komkommer.

Het hangt ook erg af van ons ontbijt wat we later op de dag eten, en ik weet ook niet wat we vandaag gaan ontbijten. De opties zijn yoghurt & fruit / brood of krekkers met kaas etc / bonen met gebakken ei etc / niet (ik ontbijt niet altijd)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218225698
Ik heb nog nooit iemand "krekkers" zien schrijven maar ik denk dat ik deze schrijfwijze adopteer.
pi_218225710
Gezien C en ik los van elkaar verse ravioli hebben meegenomen (want aanbieding)… denk ik dat het dat wordt :D

En voor de lunch heb ik nog nasi van gisteren.

Verder zo gaar als maar zijn kan. Onrustig geslapen, zat denk ik nog teveel met laatste patiënt van gisteren in mijn hoofd. (Ik vind het altijd zo sneu als van die oude ‘gebakjes’ zo veel last hebben. Hij had natuurlijk al een probleem en daarvoor moet je soms stomme dingen doen om hem te kunnen helpen, wat het vaak gelukkig ook waard is. Maar deze was wel echt even heel sneu. )
pi_218225864
Ik ben ook wel gaar. Maar Harderwijk is zo goed als af. Is wel weer gaaf geworden. 300 meter bouwhek zetten o.a. op mul zand is en blijft niet mijn lievelings. :') Heb her en der wel flinke spierpijn.

W. moet straks weer wat hekken slepen in de binnenstad en ik ga de keuken in om voor te bereiden voor morgen, want dan ben ik (overdag) vrij.
W. is morgen de hele dag vrij en ik doe de poepdienst tijdens een evenement van 18:00 tot 02:00 ofzo. Als ik geluk heb is het een babysit-dienst. Als ik pech heb moet ik poep roeren.
pi_218226210
Morgen! Ik ging gisterochtend naar PT en deed gisteravond ook nog een bootcampje mee met mn hockeyteam, en nu wacht ik op de spierpijn from hell :+

Succes @Lonaa, ik duim voor babysit dienst!

Ik knuffel nog even met kat en dan ga ik zo mn haar wassen en naar de uni. Ik hoop op een mooie to do afvink dag.

Eten heb ik nog saus liggen van tomatenblokjes, linzen en vega gehakt, dus het wordt dat met pasta.

Candaasje & Cat nog dank voor jullie ervaringen/adviezen gister! En Candaasje wat shit dat je zo onrustig geslapen hebt nog door je werk. Hopelijk vandaag een rustige dag en komende nacht beter!
  woensdag 16 juli 2025 @ 09:38:09 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218226249
quote:

*O* KAAS *O* :~

Catjen O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')