Voordeel: over x maanden 3?6? zijn er weer interessante aanbiedingen voor opnieuw een abo.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
MS tijdje geleden al gestopt, nu ook HF opgezegd.
Werd weer verrast met een box (mijn schuld) en dus door hen uitgezochte, uiteraard goedkope gerechten, waarvan eentje metkaas
Er ontbrak ook nog een ingrediënt. En dan is 8 euro per bordje teveel geld.
Gelukkig kan opzeggen online maar na het vierde 'weet je echt zeker dat je wil opzeggen KIJK NU WAT VOOR EEN FANTASTISCH AANBOD WE HEBBEN' scherm werd ik er wel een beetje narrig van.
Gelukkig legde HF zich er bij scherm vijf bij neer.
De enige boxen die het laatste jaar zijn gearriveerd waren de verrassingsboxen omdat ik was vergeten de pauzering bij te werken. Dus ik blijf boodschappen doen als vanouds: via de kortingsbak naar waar ik op dat moment trek in hebquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voordeel: over x maanden 3?6? zijn er weer interessante aanbiedingen voor opnieuw een abo.
HF presteerde het om per post een aanbieding te doen op het nieuwe adres.😉 terwijl afwisselend gc of hf wordt besteld.
Zelfs een keer van ieder een box tegelijk.
Mijn fout. Hoefde niks weg te gooien. Dat viel weer reuze mee.
Ga je nu weer losse boodschappen doen? En een week planning maken? Soms overweeg ik het.
Ik snap echt niets van de ECI-groentenclubquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werd weer verrast met een box (mijn schuld) en dus door hen uitgezochte, uiteraard goedkope gerechten, waarvan eentje metkaas
Gelukkig kan opzeggen online maar na het vierde 'weet je echt zeker dat je wil opzeggen KIJK NU WAT VOOR EEN FANTASTISCH AANBOD WE HEBBEN' scherm werd ik er wel een beetje narrig van.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |