SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja schandalig als ze er zo mee omgaanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Heb zelf al meegemaakt dat er na een bezoek aan de dealer vanwege onderhoud er ineens vlekken in de bekleding zaten. Vermoedelijk een monteur met zijn gore overall in de stoel gezeten, meurde namelijk naar mechaniek.
Heb ze erop aangesproken maar mooi vol blijven houden dat die vlek er al zat. Ze hebben het uiteindelijk wel deels weten te verwijderen maar is tot de dag van vandaag nog steeds beetje zichtbaar.
Gewoon niet aan een arts vragen tochquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, die staan ook op die vragenlijst van het CBR.
[..]
Heb al ruim 10 jaar m'n rijbewijs en nooit een ongeluk gehad, zit me goed.
Dat is het punt niet.Groot verschil tussen het zuinig zijn en slopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij bezit geen dingen waar je pissig over zou worden als een ander het sloopt?
Ja, je zou maar eens naar de wc moeten en die zit verstoptquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:55 schreef bondage het volgende:
Een maandagochtend kan trouwens ook problematisch zijn
Dat is het punt wel, want het glas is stuk?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.Groot verschil tussen het zuinig zijn en slopen.
Je hebt zuinig op je spullen zijn waarbij sommige mensen echt compleet gek worden als je uberhaupt naar hun auto kijkt.
Het zijn gebruiksvoorwerpen die niet voor eeuwig en altijd netjes blijven.
Maargoed ik snap dat hele waarde hechten aan auto's sowieso niet.
Ik was allang voorbij het punt dat we het over het glas haddenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is het punt wel, want het glas is stuk?
De rest ging ook over schade aan auto's, dus zelfde principe.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was allang voorbij het punt dat we het over het glas hadden
Als iemand jouw zelfgemaakte jurk zou beschadigen, wat dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was allang voorbij het punt dat we het over het glas hadden
Pech?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als iemand jouw zelfgemaakte jurk zou beschadigen, wat dan?
Dat is het punt niet, als ik het zelf had gesloopt dan was het gewoon dom. Maar nu laat ik de auto in vertrouwen achter bij een bedrijf waar ik veel geld voor betaal, dan mag ik er van uit gaan dat ze er netjes mee omgaan toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.Groot verschil tussen het zuinig zijn en slopen.
Je hebt zuinig op je spullen zijn waarbij sommige mensen echt compleet gek worden als je uberhaupt naar hun auto kijkt.
Het zijn gebruiksvoorwerpen die niet voor eeuwig en altijd netjes blijven.
Maargoed ik snap dat hele waarde hechten aan auto's sowieso niet.
Dan was je daar dus niet retezuinig op, als het afgedaan kon worden met een "tja, jammer".quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had op dag 2 al schade aan mijn nieuwe fiets . Tja jammer
Ik ben zuinig op spullen, maar schade is onoverkomelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan was je daar dus niet retezuinig op, als het afgedaan kon worden met een "tja, jammer".
Graag.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
* Nizno Z een pot T neer voor de liefhebbers
Ik kom Trump nooit tegen op YT.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat ik nou facebook en youtube helemaal niet meer kan gebruiken als ik niet doodgegooid wil worden met die strontkop in 'murica.
Dan nog heb je vast wel enigszins empatisch vermogen om je in te kunnen denken dat een ander dat wél serieus jammer vindt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zuinig op spullen, maar schade is onoverkomelijk.
Youtube beter africhten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat ik nou facebook en youtube helemaal niet meer kan gebruiken als ik niet doodgegooid wil worden met die strontkop in 'murica.
Wel BRITNEY? Video's van BRITNEY en filmpjes van BRITNEY met BRITNEY op eenbedje van BRITNEY?quote:
HIT ME BABY ONE MORE TIMEquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel BRITNEY? Video's van BRITNEY en filmpjes van BRITNEY met BRITNEY op eenbedje van BRITNEY?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |