SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja schandalig als ze er zo mee omgaanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Heb zelf al meegemaakt dat er na een bezoek aan de dealer vanwege onderhoud er ineens vlekken in de bekleding zaten. Vermoedelijk een monteur met zijn gore overall in de stoel gezeten, meurde namelijk naar mechaniek.
Heb ze erop aangesproken maar mooi vol blijven houden dat die vlek er al zat. Ze hebben het uiteindelijk wel deels weten te verwijderen maar is tot de dag van vandaag nog steeds beetje zichtbaar.
Gewoon niet aan een arts vragen tochquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, die staan ook op die vragenlijst van het CBR.
[..]
Heb al ruim 10 jaar m'n rijbewijs en nooit een ongeluk gehad, zit me goed.
Dat is het punt niet.Groot verschil tussen het zuinig zijn en slopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij bezit geen dingen waar je pissig over zou worden als een ander het sloopt?
Ja, je zou maar eens naar de wc moeten en die zit verstoptquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:55 schreef bondage het volgende:
Een maandagochtend kan trouwens ook problematisch zijn
Dat is het punt wel, want het glas is stuk?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.Groot verschil tussen het zuinig zijn en slopen.
Je hebt zuinig op je spullen zijn waarbij sommige mensen echt compleet gek worden als je uberhaupt naar hun auto kijkt.
Het zijn gebruiksvoorwerpen die niet voor eeuwig en altijd netjes blijven.
Maargoed ik snap dat hele waarde hechten aan auto's sowieso niet.
Ik was allang voorbij het punt dat we het over het glas haddenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is het punt wel, want het glas is stuk?
De rest ging ook over schade aan auto's, dus zelfde principe.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was allang voorbij het punt dat we het over het glas hadden
Als iemand jouw zelfgemaakte jurk zou beschadigen, wat dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was allang voorbij het punt dat we het over het glas hadden
Pech?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als iemand jouw zelfgemaakte jurk zou beschadigen, wat dan?
Dat is het punt niet, als ik het zelf had gesloopt dan was het gewoon dom. Maar nu laat ik de auto in vertrouwen achter bij een bedrijf waar ik veel geld voor betaal, dan mag ik er van uit gaan dat ze er netjes mee omgaan toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.Groot verschil tussen het zuinig zijn en slopen.
Je hebt zuinig op je spullen zijn waarbij sommige mensen echt compleet gek worden als je uberhaupt naar hun auto kijkt.
Het zijn gebruiksvoorwerpen die niet voor eeuwig en altijd netjes blijven.
Maargoed ik snap dat hele waarde hechten aan auto's sowieso niet.
Dan was je daar dus niet retezuinig op, als het afgedaan kon worden met een "tja, jammer".quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had op dag 2 al schade aan mijn nieuwe fiets . Tja jammer
Ik ben zuinig op spullen, maar schade is onoverkomelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan was je daar dus niet retezuinig op, als het afgedaan kon worden met een "tja, jammer".
Graag.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
* Nizno Z een pot T neer voor de liefhebbers
Ik kom Trump nooit tegen op YT.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat ik nou facebook en youtube helemaal niet meer kan gebruiken als ik niet doodgegooid wil worden met die strontkop in 'murica.
Dan nog heb je vast wel enigszins empatisch vermogen om je in te kunnen denken dat een ander dat wél serieus jammer vindt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zuinig op spullen, maar schade is onoverkomelijk.
Youtube beter africhten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat ik nou facebook en youtube helemaal niet meer kan gebruiken als ik niet doodgegooid wil worden met die strontkop in 'murica.
Wel BRITNEY? Video's van BRITNEY en filmpjes van BRITNEY met BRITNEY op eenbedje van BRITNEY?quote:
HIT ME BABY ONE MORE TIMEquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel BRITNEY? Video's van BRITNEY en filmpjes van BRITNEY met BRITNEY op eenbedje van BRITNEY?
Ik vraag me af hoe je YT dan gebruikt. Alleen maar klikken wat YT je default geeft. Ja dan houd je het wel in stand ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel BRITNEY? Video's van BRITNEY en filmpjes van BRITNEY met BRITNEY op eenbedje van BRITNEY?
Dat zong ze wel heel vaak.quote:
Godver.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In de spektakel hangen @:haags @:dud0r
Komt het wel een beetje op neer jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je YT dan gebruikt. Alleen maar klikken wat YT je default geeft. Ja dan houd je het wel in stand ja.
Reden 1 waarom ik me niet na laat kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, die staan ook op die vragenlijst van het CBR.
[..]
Heb al ruim 10 jaar m'n rijbewijs en nooit een ongeluk gehad, zit me goed.
Staat niets in dat je het zou moeten opgeven bij rijbewijs verlengen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reden 1 waarom ik me niet na laat kijken
Haha ja, 1 april is al geweest hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar gewoon even niks meer kopen voordat alles binnen is wat nu nog onderweg is. Kan even duren.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat niets in dat je het zou moeten opgeven bij rijbewijs verlengen.
Het is ook niet dat er feitelijk wat anders is dan toen ik m'n rijbewijs haalde, er zijn genoeg lui die met slechtere voorbereiding in de auto stappen dan ik.quote:
Wat zonde zeg. Gelukkig wordt het hersteld maar wat een gedoe heb je er weer van..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben de Godin mishandeld
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel mooi in lijn met het onderwerpquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zonde zeg. Gelukkig wordt het hersteld maar wat een gedoe heb je er weer van..
En een naamtopic![]()
![]()
bondage
quote:
Jeetjequote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:24 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama
https://www.nu.nl/misdaad(...)niet-herinneren.html
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:21 schreef bondage het volgende:
Mijn bestelling is ook al binnen
That's a wrap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Schandalig idd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik zou woest worden als een garage een barst in mijn dashboard maakt en ze gaan er laconiek mee om.
"Jij maakt barst, of ik maak barst in jou."quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik zou woest worden als een garage een barst in mijn dashboard maakt en ze gaan er laconiek mee om.
Volkoren?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:21 schreef bondage het volgende:
Mijn bestelling is ook al binnen
Is het een hele grote doos of zijn die rollen gewoon niet heel breed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Needawazzalquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Jij maakt barst, of ik maak barst in jou."
Rollen zijn niet zo breed. Dat maakt ze beter handelbaar en voorkomt frustratiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het een hele grote doos of zijn die rollen gewoon niet heel breed?
Jij fikst, ik niet betaal, jij niet fikst, jij baal.quote:
Even de showroom van betere ventilatie voorzienquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mental image van dat je met zo'n rol palletplastic aan het kloten bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Rollen zijn niet zo breed. Dat maakt ze beter handelbaar en voorkomt frustratie
Ja, het is dan wel een gebruiksvoorwerp maar mijn auto ziet er nog prima uit voor zijn leeftijd. Er zit nog geen deuk in.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet te doen inderdaad. De keukenvariant ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van dat je met zo'n rol palletplastic aan het kloten bent.
Eens kijken of je zo'n ding ergens kunt kopen waarmee ze koffers wrappen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van dat je met zo'n rol palletplastic aan het kloten bent.
Dat keukenplastic is sowieso bedacht door sadistenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet te doen inderdaad. De keukenvariant ook niet trouwens.
Klopt, ook als je het gebruikt waarvoor het bedoeld is. Loop er altijd mee te klooien...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat keukenplastic is sowieso bedacht door sadisten
Ja, niet te doen die dingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat keukenplastic is sowieso bedacht door sadisten
Ik ken ze, maar vind het veel leuker om met de hand te doenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bondage deze moet je hebben
https://www.alibaba.com/p(...)e_1601106508091.html
Eerst het randje proberen te vinden, dan dat proberen los te peuteren, dan trek je die half stuk, waarna je weer een deel moet weggooien, weer peuteren en voorzichtig loshalen....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ook als je het gebruikt waarvoor het bedoeld is. Loop er altijd mee te klooien...
Of het blijft ergens steken en dan kun je het begin niet terugvinden van dat deel wat is blijven hangen...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerst het randje proberen te vinden, dan dat proberen los te peuteren, dan trek je die half stuk, waarna je weer een deel moet weggooien, weer peuteren en voorzichtig loshalen....
Ellende.
Dan blijken het ook nog voorgeperforeerde velletjes te zijn. Dus heb je eenmaal een aardig stuk, BZZT klaarquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerst het randje proberen te vinden, dan dat proberen los te peuteren, dan trek je die half stuk, waarna je weer een deel moet weggooien, weer peuteren en voorzichtig loshalen....
Ellende.
Ik zocht al naar die filmpjes van die pro mensen die de hele dag niets anders doen en die een pallet in 5 seconden helemaal "ingewrapt" hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ken ze, maar vind het veel leuker om met de hand te doen
Pallets is 1. Hooibalenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zocht al naar die filmpjes van die pro mensen die de hele dag niets anders doen en die een pallet in 5 seconden helemaal "ingewrapt" hebben.
Oh nee dat heb ik niet. ik moet het altijd nog met de hand losscheuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan blijken het ook nog voorgeperforeerde velletjes te zijn. Dus heb je eenmaal een aardig stuk, BZZT klaar
Dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:41 schreef bondage het volgende:
Dit soort dingen valt zeker in de categorie van zaken die mensen tot waanzin kunnen drijven. Helemaal als het humeur al niet te best is.
Als ik het dan zelf doe is het al erg genoeg, maar nu heb je er nog voor betaald ookquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is dan wel een gebruiksvoorwerp maar mijn auto ziet er nog prima uit voor zijn leeftijd. Er zit nog geen deuk in.
En als dan ineens een dashboard beschadigd is of wat dan ook, nou daar kan ik slecht tegen.
Sowieso dat 'scheurrandje' bij die doosjes, je haalt er heel je klauwen aan open maar het plastic scheurt nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik niet. ik moet het altijd nog met de hand losscheuren.
Ja dat werkt echt nooit zoals het moet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso dat 'scheurrandje' bij die doosjes, je haalt er heel je klauwen aan open maar het plastic scheurt niet
Da's met zo'n afrolding al geen doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet te doen inderdaad. De keukenvariant ook niet trouwens.
BOEMBATSquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon allemaal aan de Wraptastic
Bekijk deze YouTube-video
Je bent zelf een hooibaal.quote:
MAAR FRANSJEquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie nu voor het eerst de originele video, die klinkt raar
Schijnt bij de Plus te liggen. Maar geen streepjes of QR-code, alleen een T&T nummer. Dat wordt weer ruzie maken met die halfjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, 1 van mijn biljetjes heeft al 3 dagen de status "kon ontvanger niet bereiken, klaargezet voor afhalen". Fijn als ik ook mag weten WAAR DAN![]()
Maar gewoon even niks meer kopen voordat alles binnen is wat nu nog onderweg is. Kan even duren.
Tenenkrommend slechtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:07 schreef bondage het volgende:
Boh, Telsell![]()
Helemaal mooi als het nagesynchroniseerd is.
Nu kopen ze bij TEMUquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:22 schreef Ama het volgende:
Tellsell was sowieso wel echt zo cringe.En die huisvrouwtjes die zooi maar kopen.
Ama = huisvrouwtje confirmedquote:
Ja sorry (eigenlijk geen sorry) geen zin om tien keer zoveel te betalen bij bol of Amazon voor letterlijk hetzelfde product.quote:
Ohhhh, was jij het die mijn trein gisteren uit liet vallen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Jups excuses voor alles van de afgelopen 2 dagen en voor de komende 2 dagen.
Nee gisteren liep ik in het bosquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohhhh, was jij het die mijn trein gisteren uit liet vallen?
ander product kopen dat wel kwalitatief goed is en zn prijs waard?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry (eigenlijk geen sorry) geen zin om tien keer zoveel te betalen bij bol of Amazon voor letterlijk hetzelfde product.
Ik koop niet allemaal zooi hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ander product kopen dat wel kwalitatief goed is en zn prijs waard?![]()
Ik had van de garage een Chinese auto meegekregen, een Leap Motor. Allejezus wat was dat een nerveus zenuwachtig dingquote:
Ik krijg nooit een auto mee als ik na de garage gaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had van de garage een Chinese auto meegekregen, een Leap Motor. Allejezus wat was dat een nerveus zenuwachtig ding
Je gaat dan ook nooit naar de garagequote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een auto mee als ik na de garage ga
Je schijnt dan een rijbewijs te moeten hebben. Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een auto mee als ik na de garage ga
Oh is dat het.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je schijnt dan een rijbewijs te moeten hebben. Ik weet het ook niet.
uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraardJa sorry ik reageer ook wat te serieus misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Serieus reagerenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry ik reageer ook wat te serieus misschien.
Nee jij kan dat vast fantastisch.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh is dat het.
Zo moeilijk lijkt mij het niet dat autorijden als ik kijk naar de gemiddelde autogebruiker
Ja misschien moet ik maar even eten zodat ik niet hier ga happen.quote:
Nee beter ga je eten happen iddquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik maar even eten zodat ik niet hier ga happen.
Ik ben immer serieusquote:
Serieus? reageren?quote:
Reagerenquote:
Meen je dit serieus?quote:
Macha Princessquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
KLB / Hoe kun je als prinses der Nederlanden zo op de foto staan?? Alexia ziet er hier echt uit alsof ze net van een feestje komt wat tot in de ochtend duurde.
Zelfgemaakte bananenijs?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Over hapjes gesproken
Even wat stapjes naar de vriezer zetten voor mijn bananenijs
neem je mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jaquote:
Wie zegt dat dat niet zo isŋquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
KLB / Hoe kun je als prinses der Nederlanden zo op de foto staan?? Alexia ziet er hier echt uit alsof ze net van een feestje komt wat tot in de ochtend duurde.
zoiets jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem je mij?Ik ga hier niet eens op reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik denk wel dat ze van een feestje houdt daar in Londen want daar studeert ze dacht ik.quote:
Zo ziet ze er altijd uit toch? Middelste kind is vaak het probleemkindquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
Serieusquote:
Oh?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ziet ze er altijd uit toch? Middelste kind is vaak het probleemkind
Zegquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van stofzuiger, stofzuigermond, vloer en isolatie kan het erg kut zijn ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
Heeft de stofzuiger van mijn bovenbuurvrouw geen borstelfunctie of klinkt het altijd kut als iemand boven je aan het stofzuigen is.
Ik hoor het nu ineens weer want ze is er schijnbaar weer een keer maar ik heb me dit vaker afgevraagd.
In combi met de slordige kleding ziet er het er nu wel echt uit alsof ze haar ergens van een feestje weggeplukt hebben voor de foto.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent dus ook al een probleemkind zonder bewijsquote:
Ik gok dat ze laminaat heeft aan het geluid te horen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afhankelijk van stofzuiger, stofzuigermond, vloer en isolatie kan het erg kut zijn ja.
Haar kleding is modieus gestyled overigens. En dat is gewoon haar standaard gezicht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
In combi met de slordige kleding ziet er het er nu wel echt uit alsof ze haar ergens van een feestje weggeplukt hebben voor de foto.
quote:
Triggeredquote:
quote:Het cliché dat het middelste kind vaak een 'probleemkind' zou zijn, is volgens de pedagoog niet waar. “Middelste kinderen vragen door wat wilder gedrag vaak om aandacht. Het kind krijgt wat meer ruimte en gedraagt zich daardoor soms misschien wat gedurfder.”
Ja dat haar gezicht standaard in standje moeilijk staat weet ik (ik heb dat zelf ookquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haar kleding is modieus gestyled overigens. En dat is gewoon haar standaard gezicht.
Ik ben helaas geen typisch middelste kindquote:
Laten we een clubje oprichtenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent dus ook al een probleemkind zonder bewijs
quote:
Voor mensen met een lelijk gezicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor mensen met een lelijk gezicht?Ben ik erelid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor mensen met een lelijk gezicht?@Ama hoort erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
klinkt smerigquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
Ik had wat stukjes pure chocola door het bananenijs gedaan
Oke ik zal het niet voor je makenquote:
Het is ook heerlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
Ik vind het zo gek nog niet klinken eigenlijk.
Ik zou het wel proberen als ik dat voorgeschoteld kreeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk
Banaanstracciatella
Had voor vriendenuitje van mijn ouders bananenroom met stukjes chocola gemaakt. Zelfde idee, maar dan geen ijsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het wel proberen als ik dat voorgeschoteld kreeg.
mja ja lekker maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
Ik had wat stukjes pure chocola door het bananenijs gedaan
* TheStigsDutchCousin schept opquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het wel proberen als ik dat voorgeschoteld kreeg.
Probeer het eensquote:
Bananen roomijs klinkt eerlijk gezegd nog lekkerder.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had voor vriendenuitje van mijn ouders bananenroom met stukjes chocola gemaakt. Zelfde idee, maar dan geen ijs
Dat viel ook goed in de smaak bij iedereen
Biefstukjes hier voor mij en kipburgers voor de vriendinquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
eens even in de vriesdiep kijken wat er gegeten wordt vanavond
Geblenderde bevroren banaan wordt al heel romigquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Bananen roomijs klinkt eerlijk gezegd nog lekkerder.
Vertel dan ook wat.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga van het weekend hierheen en weet al wat ik neem.
https://30ml.nl/menu/
Ik wist niet dat ik kipburgers krijg voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Biefstukjes hier voor mij en kipburgers voor de vriendin
Oepsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik kipburgers krijg voorgeschoteld.
Ja exht hequote:
Allesquote:
hier een kippig soepje en kip tandoriquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Biefstukjes hier voor mij en kipburgers voor de vriendin
KIIIEEEP dus.quote:
je zou het wel denkenquote:
Oh dat krijgen we hier morgenochtend zo te zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
Oh nice
Ik ging ff opzoeken of ik vanavond misschien de tuin moest sproeien. Maar het gaat vannacht flink regenen
Ja hier rond 12 uur al oidquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat krijgen we hier morgenochtend zo te zien.
Ik wilde Kids Pancakes suggererenquote:
druk er een reepje sjokola inquote:
quote:
en de mixer er op zettenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Kan er ook pindakaas overheen gooien maar dan moet ik die biologische halen.
je kan het ook niet doenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
Je kan ook de banaan rollen in kaneelsuiker, ontwikkelen in aluminiumfolie en dat in de oven of op se BBQ
Dat hoeft van mij dan weer niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
Je kan ook de banaan rollen in kaneelsuiker, ontwikkelen in aluminiumfolie en dat in de oven of op se BBQ
Ook in de airfryert?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
Jaquote:
Banaanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
366 recepten met banaan geschreven door Es onze bostijgerin.
heb je hem verdronkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
Er lag een vlinder op het terras. Heb hem op een schoteltje suikerwater gezet maar hij beweegt helemaal niets. Denk dat ie dood is
Ik heb vorige week een hommel opgezogen maar volgens mij was ie al doodquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
Er lag een vlinder op het terras. Heb hem op een schoteltje suikerwater gezet maar hij beweegt helemaal niets. Denk dat ie dood is
Idee voor nieuw kookboek.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
366 recepten met banaan geschreven door Es onze bostijgerin.
Ok Boudewijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een hommel opgezogen maar volgens mij was ie al dood
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok Robert Longis van Boudewijn de GrootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja twijfelde toen ik het posttequote:
maar je weet niet wanneer hij nog vloogquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja twijfelde toen ik het postte
Was in de war met vanmorgen vloog ze nog
Nouja, hij lag naast de deurmat van de schuifpui, nog geen metrr van waar ik de hele middag al zitquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar je weet niet wanneer hij nog vloog
heet hij Jaap?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, hij lag naast de deurmat van de schuifpui, nog geen metrr van waar ik de hele middag al zit
Dus ga er vanuit dat ie vanmorgen nog vloog
Ik heb het aan hem gevraagd maar hij geeft geen antwoordquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
heet hij Jaap?
Ik heb ook een banaanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
366 recepten ja, want op schrikkeldag wil je immers ook banaan eten
Waarom wordt Bill van DIjk niet genoemd in de titel??quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar je weet niet wanneer hij nog vloog
denk omdat hij niet in het origineel mee doet, daar is het Robert Paul.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom wordt Bill van DIjk niet genoemd in de titel??
Kan jij niks aan doen hoor, maar ja hij zingt wel mee
dat was altijd zo bij Op Volle Toeren als ik me goed herinnerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh Bill van DIJk playbackt hier lees ik nu![]()
![]()
Ja, dat lees ik nu ookquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk omdat hij niet in het origineel mee doet, daar is het Robert Paul.
maar dat is mijn aanname
quote:
Ik zit gewoon op de bankquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
Er waren echt mega veel mensen die ik ken op dat festival, kom ik nu achtermaar echt heel veel, zit nu op vijf mensen
![]()
![]()
Ja, bij al dat soort programma's Veel artiesten vonden dat niet leuk. Sommige bands gingen dan uit protest of grap van formatie veranderen. Zodat de zanger ging drummen en de bassist achter de microfoon ging staanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was altijd zo bij Op Volle Toeren als ik me goed herinner
*geeft handjequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*geeft handje
die boom is kei groot, maar echt heel groot. Die hangt normaal helemaal vol. Ik denk dat de vogels die boom daardoor goed wisten te vinden. Ik hield geen enkele pruim over voor mijzelf![]()
Of nouja, ik weet het niet maar ik ben er wel blij mee
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Moeten ze maar midden op de A4 gaan zitten, dat is geen probleem @:haags
Hier nog nietquote:
ik vind het prima als ze het jaarlijks beetje afwisselen hier op de verenigingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als ze hem eenmaal hebben ontdekt
en wat doet dat precies op een oven of BBQ die niet aangestoken is?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
Vraag je als iemand iets in de vriezer of koelkast doet ook of die wel aanstaat?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat doet dat precies op een oven of BBQ die niet aangestoken is?
ja, essentiele informatie mist andersquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vraag je als iemand iets in de vriezer of koelkast doet ook of die wel aanstaat?
Hoeveel foto’s kun je maken op een gemiddelde banaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
Begrijpelijkquote:
3 denk ikquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel foto’s kun je maken op een gemiddelde banaan?
Exploit!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje gecheat in Farthest Frontier.
Er waren twee traders. De ene verkocht hides voor 5 gold en de andere kocht ze voor 6. Dus ik heb alle hides van de ene voor 5 per stuk gekocht en vervolgens aan die andere trader verkocht voor 6 gold.
Ja ok, maar het voelt wel een beetje slecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
das niet cheaten, dat is gebruik maken van de markt, economie 1.0
Dit was altijd het eerste wat ik in games deed, dus het is gewoon gebruik maken van het systeemquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja ok, maar het voelt wel een beetje slecht.
Aan de andere kant die traders hebben gold genoeg.
Moet zeggen dat ik ook nog niet echt goed door heb hoe ik meer inkomsten kan genereren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit was altijd het eerste wat ik in games deed, dus het is gewoon gebruik maken van het systeem
Nu welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook nog niet echt goed door heb hoe ik meer inkomsten kan genereren.
gaatje in de verpakking?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
Oh mijn ciabatta is al beschimmeld terwijl die nog houdbaar is tot september.
Adds flavour.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
Ja moet haast wel maar toch jammer.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
gaatje in de verpakking?
mijn stokbroodje laatst was tot maart houdbaar, maar smaakte nog prima
lag hij op het dressoir?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
Ik heb niet de meest sterke maag dus laat ik dat maar niet doen.quote:
Die in mijn hobbykamer was beschimmeld zag ik gisteren omdat ik daar momenteel even niet veel zit dus niet goed geventileerd deze zomer en het kan daar nogal warm (40 graden) worden en dus ook vochtig.quote:
ow, ahaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Die in mijn hobbykamer was beschimmeld zag ik gisteren omdat ik daar momenteel even niet veel zit dus niet goed geventileerd deze zomer en het kan daar nogal warm (40 graden) worden en dus ook vochtig.
Maar kast is weer schoon. Verder niks beschimmeld en er staat nu een raampje open.
Dat zou wat zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Flappiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar ik had 't hok toch goed dicht gedaan.
Zoals ik dat elke avond deed.
Ik was de vorige avond zelfs nog teruggegaan.
Ik weet ook niet waarom ik dat deed.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
*squish*quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op! Vlinders zijn breekbaar.
Katquote:
Vandaag nog een klein geaderd witje op de foto gezet.quote:
Ahwquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag nog een klein geaderd witje op de foto gezet.
en verzuipen makkelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op! Vlinders zijn breekbaar.
Het is rustig in F1quote:
In dit geval niet.quote:
misschien kun je de bestekla aanpassen dat het een verstekla wordt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Heb mijn verstekzaag uit elkaar getrokken, iets te enthousiast aan het zagen geweest denk ik
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je de bestekla aanpassen dat het een verstekla wordt?
Ik moest even een paar keer lezenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je de bestekla aanpassen dat het een verstekla wordt?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL,,,
Pakket in de automaat dus ik de pincode invoeren. Hoor wel een klik maar zie nergens een deur open gaan.. Nog maals, weer. QR code op het scherm. Nou ja doe ik thuis wel..
Probeer dus contact te krijgen met de klantenservice via zo;n stomme chatbot. Is er niemand aanwezig van de klantenservice. Dus morgen maar weer proberen... Want de pincode werkt inmiddels niet meer...
![]()
![]()
bril niet op?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest even een paar keer lezen
Ja, nu is je pakketje dus door iemand anders uit de automaat gehaald.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL,,,
Pakket in de automaat dus ik de pincode invoeren. Hoor wel een klik maar zie nergens een deur open gaan.. Nog maals, weer. QR code op het scherm. Nou ja doe ik thuis wel..
Probeer dus contact te krijgen met de klantenservice via zo;n stomme chatbot. Is er niemand aanwezig van de klantenservice. Dus morgen maar weer proberen... Want de pincode werkt inmiddels niet meer...
![]()
![]()
ik hoop het nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu is je pakketje dus door iemand anders uit de automaat gehaald.
Daar heb ik echt niet genoeg concentratie voor. Thuis zoiets nog kunnen maar dan kan ik eventueel nog een lange pauze tussendoor houden als het echt moet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Op 4 september is er een Hunger Games marathon in Pathe. Een zit van 14 uur
Vergeleken met Harry Potter helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |