Nergens bewijs dat ik voor psv ben. Zielige trollquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
kk gebruiken en dan mij de kneus noemen, bedankt voor het lachen weer ouwe PSV'er.
Vind het zo schattig dat je iedere keer in de verdediging schiet als iemand zegt dat je voor PSV bentquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nergens bewijs dat ik voor psv ben. Zielige troll
Kom dan met bewijs. Ik vraag je al een jaar om bewijs. Ik zit al 18 jaar op fok en je kan niks vinden. Domme trollquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind het zo schattig dat je iedere keer in de verdediging schiet als iemand zegt dat je voor PSV bent.
De manier waarop je meteen weer in de vlekken schiet duidt toch echt op wat latente Eindhovense gevoelens hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kom dan met bewijs. Ik vraag je al een jaar om bewijs. Ik zit al 18 jaar op fok en je kan niks vinden. Domme troll
De manier waarop jij denkt je gelijk te hebben komt overeen met je Amsterdamse arrogantie. Kijk even naar de voetbal uitslagen op fok. En 18 jaar geleden en je ziet me al voor Ajax juichen. Dan maakt jou dus echt een hele domme mongoolquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De manier waarop je meteen weer in de vlekken schiet duidt toch echt op wat latente Eindhovense gevoelens hoor.
Jij voor Ajax juichen? Dan moet het wel héél goed zijn gegaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De manier waarop jij denkt je gelijk te hebben komt overeen met je Amsterdamse arrogantie. Kijk even naar de voetbal uitslagen op fok. En 18 jaar geleden en je ziet me al voor Ajax juichen. Dan maakt jou dus echt een hele domme mongool
Kom je weer met een mokerdom antwoord op de realiteit. Het geeft aan wat voor kleuter je bentquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij voor Ajax juichen? Dan moet het wel héél goed zijn gegaan.
Er is altijd wel weer een gek te vinden die er wat voor wil geven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind het toch wel ongekend hoeveel brandhout er zo snel, en voor aardige bedragen worden verkocht
dat blijkt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer een gek te vinden die er wat voor wil geven.
Ajax haalde onder Mislintat twaalf aanwinsten in 2023 en we werden dat seizoen vijfde, zegt niet dus.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker weer voor PSV worden dan.
Ajax is er altijd goed in geweest om spelers die er weinig van kunnen voor enorme bedragen te verkopen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind het toch wel ongekend hoeveel brandhout er zo snel, en voor aardige bedragen worden verkocht
Deze halen en dan het geld voor Taylor naar AZ overmakenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:45 schreef dimmak het volgende:
[ x ]
Het lijkt toch wel serieus. Leip hoor.
Taylor zit wel aan zijn plafond nu, die gaat echt niet beter worden dan dit. Dus, snel verkopen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:07 schreef Wotte het volgende:
Maar Gloukh, Taylor en Mokio teken ik ook wel voor.
Soms is het zo dat de scouting niet wordt geraadpleegd, of dat hun mening genegeerd wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is er altijd goed in geweest om spelers die er weinig van kunnen voor enorme bedragen te verkopen.
Ook spelers die wel wat kunnen worden voor veel te hoge bedragen verkocht. Antony was natuurlijk nooit 95 miljoen, Martinez nooit 57 miljoen.
Alvarez, Ziyech en Donny van de Beek zijn ieder voor 40 miljoen verkocht, daarna hebben ze nooit meer wat laten zien en zijn ze verdwenen van het Europese toneel.
Het probleem met Ajax is dat sinds het vertrek van Overmars we met die honderden miljoenen er maar niet in slagen om goede spelers aan te trekken. Bijna elke aankoop blijkt een miskoop. En dan niet een speler die best redelijk is maar niet bij Ajax past, nee, het zijn spelers die zelfs bij Telstar op de bank zouden beginnen. Mannsverk, Medic, Akpom, Avila, Tahirovic, Sosa, Forbs, hoe bestaat het eigenlijk dat deze spelers ooit bij Ajax hebben gespeeld.
Dat denk ik ook. Overigens voor Ajax wel een ontzettend belangrijke speler geworden, geen speler/positie waar je te licht over moet denken qua vervanging. Als je daar zo'n Mokio neerzet en hoopt dat het dan goed gaat komen dan sla je de plank mis denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
T
[..]
Taylor zit wel aan zijn plafond nu, die gaat echt niet beter worden dan dit. Dus, snel verkopen!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Cryptonees het volgende:
We moeten weer via de vleugels gaan aanvallen en de ballen voor de voeten van Brobbey leggen. Die prikt er dan 30 in dit seizoen.
De spelopvatting van vorig seizoen was inderdaad niet bepaald op maat van Brobbey maar dertig lijkt me een tikkie overdreven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Cryptonees het volgende:
Ik hoop dat we dit seizoen aanvallend voetbal gaan zien. Dat verdedigende voetbal die we de afgelopen jaren hebben gespeeld komt echt mijn strot uit. We moeten weer via de vleugels gaan aanvallen en de ballen voor de voeten van Brobbey leggen. Die prikt er dan 30 in dit seizoen.
Maar waarom zou die opeens intikkers afmaken terwijl die dit jaar tientallen intikkers gemist heeft? Dat heeft toch helemaal niets met spelopvatting te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De spelopvatting van vorig seizoen was inderdaad niet bepaald op maat van Brobbey maar dertig lijkt me een tikkie overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |