Ik kon toen ik er eenmaal in was, nergens twee plekken naast elkaar vinden helaasquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen nog kaarten gekocht voor de Eredivisie-thuiswedstrijden?
Telstar, PEC Zwolle en NAC Breda pik ik mee. Al heeft CL prio.
ordinaire koopclubquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
En PSV heeft aanwinst 6 al binnen, waar het stil blijft bij Ajax. En dan straks natuurlijk weer met het zoveelste B garnituur op de proppen komen omdat de rest al weg is. En natuurlijk weer op het laatste moment zodat ze niet mee hebben kunnen doen in de voorbereiding.
Als je niet koopt, kan je ook niet miskopen.quote:
Je opa klinkt als een wijs man.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:48 schreef Cryptonees het volgende:
Wij zijn ajax, wij zijn de beste. Druk maken om andere teams is niet zo goed bezig zijn. Ale je zelf alles wint dan hebben andere ploegen altijd minder punten zei mij opa altijd
Die hadden dat vorig seizoen een beetje vergeten en doen nu een inhaalslag, kan natuurlijk wel goed uitpakken en ze blijven wel favoriet voor de titel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, echt niet direct garantie voor succes zo'n geheel nieuw team.
Je kan een hoop middelmaat weg doen, maar als je er helemaal niks voor terughaalt ben je er per saldo slechter op aan het worden. Straks worden het weer paniek aankopen omdat men op het laatste moment pas actief is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hadden dat vorig seizoen een beetje vergeten en doen nu een inhaalslag, kan natuurlijk wel goed uitpakken en ze blijven wel favoriet voor de titel.
Bij Ajax is het best wel licht allemaal en talenten zijn leuk maar het zijn wel talenten, je hebt routine nodig om de ondergrens te bewaken.
Ze hebben de vervangers al onder contract. Ik zie Bouwman en Mokio sowieso wel een basisplaats pakken. Dat stond met Baas erbij goed. Dan heb je nog Janse, Jetten, Bounida en Steur lopen. Godts, Taylor, Sutalo en Hato binnenboord houden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je kan een hoop middelmaat weg doen, maar als je er helemaal niks voor terughaalt ben je er per saldo slechter op aan het worden. Straks worden het weer paniek aankopen omdat men op het laatste moment pas actief is.
Jonge jongens zonder ervaring, dat wordt billenknijpen in de CL.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hebben de vervangers al onder contract. Ik zie Bouwman en Mokio sowieso wel een basisplaats pakken. Dat stond met Baas erbij goed. Dan heb je nog Janse, Jetten, Bounida en Steur lopen. Godts, Taylor, Sutalo en Hato binnenboord houden.
Dat is ook Ajax. Goed genoeg is oud genoeg. Je hebt denk ik met Mokio goud in handen. Bouwman ben ik ook van overtuigd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jonge jongens zonder ervaring, dat wordt billenknijpen in de CL.
En een normale spits. Brobbey is de grootse mislukking sinds jaren en Weghorst is ook te licht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is ook Ajax. Goed genoeg is oud genoeg. Je hebt denk ik met Mokio goud in handen. Bouwman ben ik ook van overtuigd.
Denk dat je achterin nog een speler in categorie zoals Rugani moet halen. Enige dat ik echt graag zie komen is een aanvallende middenvelder. Daarnaast niet echt overtuigd van de (rechts)backs op dit moment.
Ja eens maar dan moet je Brobbey nog wel ergens kunnen slijten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En een normale spits. Brobbey is de grootse mislukking sinds jaren en Weghorst is ook te licht.
je bent me net voorquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Oscar Gloukh van Salzburg wordt genoemd als nieuwe 10.
Normaal brand je de Telegraaf af want rechtse krant dit dat etc en nu neem je dit klakkeloos aan…quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:32 schreef tong80 het volgende:
Ajax is concreet geïnteresseerd in de diensten van Oscar Gloukh, zo weet De Telegraaf donderdag te melden. De Amsterdammers hebben al contact opgenomen met de 21-voudig Israëlisch international en ook RB Salzburg is al op de hoogte gebracht van de belangstelling.
De aanvallende middenvelder staat nu bovenaan het verlanglijstje van Alex Kroes, zo klinkt het. De 21-jarige Israëliër voldoet aan alle criteria van Ajax, dat hem spoedig hoopt binnen te halen.
In 100 duels voor de Oostenrijkse club heeft Gloukh 21 goals gemaakt en 23 assists verzorgd. Wat de vraagprijs van RB Salzburg is, maakt de krant niet bekend.
Volgens de berichtgeving heeft Ajax nu voldoende ruimte in het salarishuis gecreëerd om de selectie voor komend seizoen te gaan versterken.
Door de verkoop van onder anderen Carlos Forbs, Borna Sosa, Jakov Medic, Kristian Hlynsson en de doorverkooppercentages en solidariteitsvergoeding bij de transfers van Mohamed Kudus, Francisco Conceicao en Azor Matusiwa kan Ajax Gloukh een serieuze aanbieding doen.
"Bekeken moet worden of zijn komst te realiseren valt. Als die te hoog gegrepen is, zal worden doorgeschakeld naar de volgende op de lijst", zo voegt De Telegraaf eraan toe.
Transfermarkt taxeert Gloukh op twintig miljoen euro.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt0ecd4e4cde58df08
Klinkt goed.
WTFquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Normaal brand je de Telegraaf af want rechtse krant dit dat etc en nu neem je dit klakkeloos aan…
De teringquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Normaal brand je de Telegraaf af want rechtse krant dit dat etc en nu neem je dit klakkeloos aan…
kk gebruiken en dan mij de kneus noemen, bedankt voor het lachen weer ouwe PSV'er.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Och heb je het kk kneusje weer
Contract tot zomer 2027 dus zal ook niet veel op af te pingelen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:38 schreef TheVulture het volgende:
20 miljoen lijkt me echt teveel... maar we gaan het zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |