Dan was ik al in training gegaan en een uitnodiging gekregen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh ik dacht voor de derde helft.
Ik dacht dat je de lijnen bij NIVO Sparta bedoelde. Dit lijkt me iets als een shuttle run. Of iets anders bij trainingsvormen.quote:
Ja maar te jong om alles te spelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:52 schreef Wotte het volgende:
Ik zou die controlerende middenvelder wellicht achterwege laten die Mokio is wel echt goed hoor.
Ik ben benieuwd wie ze halen wellicht toch Rosario. Ik acht Kroes pienter genoeg om Mokio ruim baan te geven.quote:
Ik acht Kroes pienter genoeg om iemand te huren voor 1 seizoen zodat Mokio net wat meer tijd krijgt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie ze halen wellicht toch Rosario. Ik acht Kroes pienter genoeg om Mokio ruim baan te geven.
Ik denk dat er plannen genoeg zijn maar te weinig geld.. Zo'n zomertje Mislintat is gewoon aardig duur, zowel in directe uitgaven als in salaris.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
En PSV heeft aanwinst 6 al binnen, waar het stil blijft bij Ajax. En dan straks natuurlijk weer met het zoveelste B garnituur op de proppen komen omdat de rest al weg is. En natuurlijk weer op het laatste moment zodat ze niet mee hebben kunnen doen in de voorbereiding.
@GGMM en @onlogisch vinden tattoos voor tokkiesquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:11 schreef Cryptonees het volgende:
Het wordt echt tijd we dit seizoen kampioen gaan worden. Als dat gebeurd laat ik een tattoo zetten.
Lekker weer voor PSV worden danquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
En PSV heeft aanwinst 6 al binnen, waar het stil blijft bij Ajax. En dan straks natuurlijk weer met het zoveelste B garnituur op de proppen komen omdat de rest al weg is. En natuurlijk weer op het laatste moment zodat ze niet mee hebben kunnen doen in de voorbereiding.
Is niet mijn probleemquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm en @:onlogisch vinden tattoos voor tokkies
Het zou me niks verbazen als die twee nutteloze beleidsstukken schrijven voor een marginale gemeente die onderin de la verdwijnen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm en @:onlogisch vinden tattoos voor tokkies
Hopelijk wel eentje zonder d/t fouten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:11 schreef Cryptonees het volgende:
Het wordt echt tijd we dit seizoen kampioen gaan worden. Als dat gebeurd laat ik een tattoo zetten.
Daar waren ze ook al vroeg met uitgaande transfers. Bij ons zijn ze nog bezig met de schoonmaak. Geduld.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
Sowieso denk ik dat men de jeugd nu niet voor de voeten wil gaan lopen qua ontwikkeling. Waarom een extra 6 halen als Mokio daar stappen zet. Waarom een back-up voor Sutalo als je Bouwman hebt. Alleen voor de 10-positie zou je misschien nog iets extra's nodig hebben, maar daar klopt Bounida al op de deur en je hebt Berghuis en Klaassen daar ook nog lopen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daar waren ze ook al vroeg met uitgaande transfers. Bij ons zijn ze nog bezig met de schoonmaak. Geduld.
Kan je nou alleen maar dom op de man blijven spelen? Zit zeker zand in dat hoofd van je ipv hersens?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker weer voor PSV worden dan.
Al haalt Ajax vandaag nog vijf spelers, dan nog is het niet goed.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daar waren ze ook al vroeg met uitgaande transfers. Bij ons zijn ze nog bezig met de schoonmaak. Geduld.
Mee eens, echt niet direct garantie voor succes zo'n geheel nieuw team.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:43 schreef Black-Death het volgende:
PSV wordt anders een behoorlijk huurlingenleger. Vreemdenlegioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |