Heel eerlijk, ik denk dat dat niet eens zo'n groot probleem hoeft te zijn. Ik vraag me namelijk sterk af hoe goed hij is nu er weer een hele bak ruimte in zijn rug gaat ontstaan met dat hoge druk zetten. Verder ook benieuwd wat Bouwman kanquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
Sutalo nu al kapot, die is er voorlopig niet.
Het scheelt nog dat we 'm transfervrij hebben gehaald, maar dat is echt een bizar salaris. Noa Lang gaat minder verdienen bij Napoliquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:50 schreef PicoMMP het volgende:
Branco verdient 3,5 miljoen per jaar? Wtf.
Want dan gelden er andere regels?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Geel voor Godts wegens commentaar op de leiding
In een oefenduel
quote:In de opstelling van vandaag staat Jorthy Mokio in de basis. De Belg speelde een goede helft tegen Aarhus GF. De spelers die deze zomer op een internationaal eindtoernooi stonden, zijn nog niet van de partij tegen PAOK. Ook Moro, die dinsdag meetrainde, doet tegen de Grieken nog niet mee.
Per abuis staat Pasveer niet op de visual, de goalie is er wel bij vandaag.
Om daar nou een heel artikel van te maken..quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Met recht een domme Belg dus![]()
https://www.voetbalzone.n(...)/blt601df5fc09b494ab
Je moet wat in voetbal komkommertijd he. Het is niet dat Ajax bulkt van het inkomende transfernieuws.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Om daar nou een heel artikel van te maken..
Alleen van jonkies moet je het ook niet hebben ben ik bang.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik denk dat dat niet eens zo'n groot probleem hoeft te zijn. Ik vraag me namelijk sterk af hoe goed hij is nu er weer een hele bak ruimte in zijn rug gaat ontstaan met dat hoge druk zetten. Verder ook benieuwd wat Bouwman kan
Doe je er live verslag van straks? (Bij voorkeur van achter het doel)quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
Paok logeert hier in Bommel, en traint hier bij mijn clubje op trainingskamp. Ook nog een wedstrijd.
Waarom zitten die witte strepen in het veld?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
Paok logeert hier in Bommel, en traint hier bij mijn clubje op trainingskamp. Ook nog een wedstrijd.
Live zal moeilijk gaan. Ik kan er wel een briljant of geniaal verhaal over schrijven straks. Of een geweldig, uniek wedstrijdverslag.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe je er live verslag van straks? (Bij voorkeur van achter het doel)
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zitten die witte strepen in het veld?
Ik kijk nu al uit naar je topic (op voorwaarde dat er een foto van achter het doel is gemaakt, anders steek je dat topic maar ergens waar het licht niet schijntquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Live zal moeilijk gaan. Ik kan er wel een briljant of geniaal verhaal over schrijven straks. Of een geweldig, uniek wedstrijdverslag.Achter het doel neem ik in overweging.
Ditquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zitten die witte strepen in het veld?
Oh ik dacht voor de derde helft.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
Buk maar vast.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar je topic (op voorwaarde dat er een foto van achter het doel is gemaakt, anders steek je dat topic maar ergens waar het licht niet schijnt)
Ik moest even nadenken, daarna gniffelenquote:
Nee, kalkstrepen op plekken waar dat voor voetbal niet hoort.quote:
Nog steeds geen idee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:27 schreef Black-Death het volgende:
Nee, kalkstrepen op plekken waar dat voor voetbal niet hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |