Dat is echt slecht voor een buitenspelerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:38 schreef BEFEM het volgende:
[..]
2 assists per 5 wedstrijden? Was het maar zo'n feest. Hij had er vorig jaar 7 in 42 wedstrijden.
Waardeloze speler en verlenging, echt schandalig.
Transfervrij vertrek gunnenquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die kan voorlopig nog in de tas blijven van Boomen is nog tot de winterstop geblesseerd.
Ik geloof dat bedrag nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alsof hij 3.525.000 per jaar gaat opgeven.
https://www.ajaxshowtime.(...)eer-zoveel-verdienenquote:
Er moet echter wel een flinke kwaliteitsimpuls komen in de selectie en dat zal lastig worden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:28 schreef Wotte het volgende:
Ondanks een zwaar gemoed vanwege het vertrek van de speler met het loopje van Robben. Begin ik zowaar vertrouwen te krijgen in Kroes. Zodra van den Boomen vertrekt komt de feestmuts definitief uit de tas.
Eventueel als je Hato weet te slijten voor een 60, 70 miljoen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er moet echter wel een flinke kwaliteitsimpuls komen in de selectie en dat zal lastig worden.
Waarom geen 100quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel als je Hato weet te slijten voor een 60, 70 miljoen.
als het waar is dat chelsea en liverpool er echt voor willen gaan kan je zomaar uitkomen rond de 55.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel als je Hato weet te slijten voor een 60, 70 miljoen.
Nee, dan worden het diamanten!quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar!
Precies dat Chelsea is loaded, 100 miljoen en anders niet doei.quote:
Ik lees 2.3 alsnog een bizar salaris voor een speler met zijn kwaliteiten. Hij verdiende in Frankrijk krap aan een miljoen volgens mij.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alsof hij 3.525.000 per jaar gaat opgeven.
2.3 was vorig seizoen, dit seizoen met de bekende Mislinrat 50% CL bonus wordt dat 3.5.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lees 2.3 alsnog een bizar salaris voor een speler met zijn kwaliteiten. Hij verdiende in Frankrijk krap aan een miljoen volgens mij.
Ik vind het echt bizar. Iedereen ziet dat dit een vrij modale speler is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2.3 was vorig seizoen, dit seizoen met de bekende Mislinrat 50% CL bonus wordt dat 3.5.
Beetje meer respect voor de Nederlandse Pirlo.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar. Iedereen ziet dat dit een vrij modale speler is.
Gewaagde uitspraak, makker.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar. Iedereen ziet dat dit een vrij modale speler is.
Die gozer staat voor mij echt symbool voor de teloorgang van Ajax. Wellicht onterecht maar ik zie hem liever vandaag dan morgen gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de Nederlandse Pirlo.![]()
Gaat voorlopig niet gebeuren, geblesseerd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die gozer staat voor mij echt symbool voor de teloorgang van Ajax. Wellicht onterecht maar ik zie hem liever vandaag dan morgen gaan.
Wel slim gedaan, meteen die operatie ingepland na het halen van CL voetbalquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gaat voorlopig niet gebeuren, geblesseerd.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
Sutalo nu al kapot, die is er voorlopig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |