quote:Ergens in het verleden.
Op zondag 23 februari 2003 00:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nu pas?
quote:Dat is zo onderhand bewezen door het enkele feit dat hij er nog in zit.
Op zondag 23 februari 2003 00:15 schreef CJ het volgende:[..]
En vergeet niet de homo\'s, de huisvrouwen en de schoolgenoten van Jim.
Denk je nou echt dat pubermeisjes zo veel invloed hebben op het programma dat iemand er tot de laatste 3 in zit? Dat gaat er bij mij niet in. Er zijn veel meer mensen die Jim goed vinden dan alleen pubermeisjes. Misschien wordt het tijd om dat eens in te zien?
quote:En om te zeggen dat Dewi 100x niets is. Jim ook niet btw.
Op zondag 23 februari 2003 00:17 schreef gday het volgende:
Jij zit hier ook alleen maar om topics te sluiten en weer te openen he
quote:Of Jim
Op zondag 23 februari 2003 00:17 schreef schatje het volgende:
Jamai volgende week eruit.
quote:Allebei.
Op zondag 23 februari 2003 00:18 schreef -Hans- het volgende:[..]
Of Jim
Ook een idee toch?
quote:Dat wel, met het verschil dat je met Daniël van je stoel rolde van het lachen. Bij Jim valt er weinig te lachen, da's gewoon triest.
Op zondag 23 februari 2003 00:14 schreef Minnie_ het volgende:
Met het verschil dat Daniel een stuk slechter is!!!
quote:Daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat Jim liet zien dat hij een zuivere hoge noot uit z'n strot kan krijgen. Ook al is het er maar eentje, hij flikte het 'm wel even.
Op zondag 23 februari 2003 00:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dat Jim niet monotoon zong door 1 hoog gilletje op het begin vond ik helemaal onzin. De rest bleef voortkabbelen.
Ik denk dat hij dit geintje nog wel vaker gaat flikken en met veel oefenen kan hij die monotonie in z'n zang doorbreken door meer te spelen met z'n stem.
En ik was in ieder geval blij verrast dat hij iedereen in het ongelijk heeft gesteld die zeiden dat hij geen hoge noot kon halen. Maar goed, al die mensen beginnen nu maar weer te zeiken dat 'het er maar eentje was' en dat het 'meer op gegil leek' of dat 'z'n broek te strak zat'. Maar goed, het is ook zo enorm moeilijk om iets positiefs over Jim te zeggen.
quote:Maar Jim maakt weer goed gebruik van zn kop... wie weet gaat ie zn stem ook ooit nog een keer gebruiken. En dan niet alleen om op dezelfde toon een geluid te produceren. Hoewel, toen zn ballen even klem zaten in het begin van dat nummer ik toch even dacht een andere toon te horen, maar dat was snel weer afgelopen toen ie even anders ging zitten...
Op zondag 23 februari 2003 00:19 schreef gday het volgende:
Zoals gezegd, persoonlijk vind ik dat Dewi echt veel beter gebruik maakt van haar kopstem. Wat heet... Jim heeft er überhaupt nog nooit echt gebruikt van gemaakt!
quote:Ja, ik ben het met je eens dat Jim echt gegroeid is in de laatste paar weken. En ik ben het ook met je eens dat Dewi toch elke keer weer hetzelfde klonk. Maar dat geldt ook voor Hind, die klinkt toch elke keer weer een beetje saai zonder echte power.
Op zondag 23 februari 2003 00:19 schreef gday het volgende:
Zoals gezegd, persoonlijk vind ik dat Dewi echt veel beter gebruik maakt van haar kopstem. Wat heet... Jim heeft er überhaupt nog nooit echt gebruikt van gemaakt!
quote:Ik ben pas onder de indruk, als hij vlekkeloos kan overschakelen naar zijn kopstem en terug.
Op zondag 23 februari 2003 00:21 schreef CJ het volgende:[..]
En ik was in ieder geval blij verrast dat hij iedereen in het ongelijk heeft gesteld die zeiden dat hij geen hoge noot kon halen. Maar goed, al die mensen beginnen nu maar weer te zeiken dat 'het er maar eentje was' en dat het 'meer op gegil leek' of dat 'z'n broek te strak zat'.
Maar goed, het is ook zo enorm moeilijk om iets positiefs over Jim te zeggen.
quote:Teveel gezopen of nuchter?
Op zondag 23 februari 2003 00:23 schreef Blaze85 het volgende:
neuk dewi goddamnit jim vuile homohehe
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:22 schreef DGR het volgende:[..]
Maar Jim maakt weer goed gebruik van zn kop... wie weet gaat ie zn stem ook ooit nog een keer gebruiken. En dan niet alleen om op dezelfde toon een geluid te produceren. Hoewel, toen zn ballen even klem zaten in het begin van dat nummer ik toch even dacht een andere toon te horen, maar dat was snel weer afgelopen toen ie even anders ging zitten...
quote:teveel
Op zondag 23 februari 2003 00:23 schreef Superdragon het volgende:[..]
Teveel gezopen of nuchter?
quote:Nu zeg je toch zelf vrij ondubbelzinnig dat hij tekort komt.
Op zondag 23 februari 2003 00:21 schreef CJ het volgende:[..]
Daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat Jim liet zien dat hij een zuivere hoge noot uit z'n strot kan krijgen. Ook al is het er maar eentje, hij flikte het 'm wel even.
Ik denk dat hij dit geintje nog wel vaker gaat flikken en met veel oefenen kan hij die monotonie in z'n zang doorbreken door meer te spelen met z'n stem.
Wat heb ik dan NU aan Jim als Idol? Niks toch? Want NU kan ik wel wat beters krijgen. En wel in de vorm van Hind.
Wel een hele goeie zangeres, maar imo geen Idol...
quote:Wie doet dat wel dan?
Op zondag 23 februari 2003 00:24 schreef She-Wolf het volgende:
Geen greintje rock of rauw randje te bekennen....
quote:Volgens mij zat zijn broek ook een beetje te strak, maar hij droeg ook zo'n vage enrique iglesias-broek.
Op zondag 23 februari 2003 00:22 schreef DGR het volgende:[..]
Maar Jim maakt weer goed gebruik van zn kop... wie weet gaat ie zn stem ook ooit nog een keer gebruiken. En dan niet alleen om op dezelfde toon een geluid te produceren. Hoewel, toen zn ballen even klem zaten in het begin van dat nummer ik toch even dacht een andere toon te horen, maar dat was snel weer afgelopen toen ie even anders ging zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |