Humor is voor mensen die niet goed bij hun hoofd zijnquote:Op maandag 14 juli 2025 23:08 schreef Masberum het volgende:
nu na maanden heb ik een nieuwe challenge bedacht. Dat is, de bril omlaag, en alsnog er tussendoor te richten en zo weinig mogelijk plas op de bril en de vloer.
Als ik je zogenaamde 'jack spijkerman syndroom' opzoek om een bron te vinden.. Dan vind ik alleen referenties naar vele ziekten die hij gehad heeft. Geen waarvan een correlatie heeft met je schrikbarend fout verwoorde spreekwoord van wel de klepel horen, maar niet weten waar deze hangt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:02 schreef Marsenal het volgende:
Over het algemeen hebben vrouwen net zo goed gevoel voor humor als mannen. Echter, zij kunnen deze misschien inderdaad minder goed inzetten. Veel vrouwen lijden onder het zogenaamde Jack Spijkerman syndroom. Wel weten waar de klepel hangt, maar deze niet zelfstandig kunnen luiden.
Als iedereen nou even voor zichzelf bedenkt wie hij of zij nou de grappigste persoon op aarde vindt, zij het een geliefde of een komiek of iets dergelijks, maakt niet uit, dan durf ik er wel geld op in te zetten dat 99% een man noemt.
Als je als man dan een vrouw noemt, ben je een enorme cuck.
Het was maar een grapje en het is echt heel pijnlijk dat je het zo serieus neemt. Iedereen kan je post zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:20 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Als ik je zogenaamde 'jack spijkerman syndroom' opzoek om een bron te vinden.. Dan vind ik alleen referenties naar vele ziekten die hij gehad heeft. Geen waarvan een correlatie heeft met je schrikbarend fout verwoorde spreekwoord van wel de klepel horen, maar niet weten waar deze hangt.
Al je andere opvattingen zijn mijn insziens hiermee Mee het putje ingegaan
Sorry deze plank van humor lag te laag voor mijn zicht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het was maar een grapje en het is echt heel pijnlijk dat je het zo serieus neemt. Iedereen kan je post zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf boeken over wetenschap en filosofie!
https://www.epsilon-uitga(...)e-tijd-materie/10996
https://www.spectrumboeke(...)k-niet-9789000386765
https://www.spectrumboeke(...)tronen-9789000395071
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:48 schreef Haushofer het volgende:
Of een vrouw humor heeft kun je testen met het volgende raadsel: Wat krijg je als je een baby in een blender stopt?LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een goeie
Zelf dacht ik in eerste instantie aan 'een blender die je daarna schoon moet maken' maar die van jou is ook goed
![]()
Onze helden. Een smerige grap dumpen en dan giechelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
LolDat is een goeie
Zelf dacht ik in eerste instantie aan 'een blender die je daarna schoon moet maken' maar die van jou is ook goed
Giechelen? We zijn geen vrouwen. En het is geen grap want er is geen woordspeling, ironie of onverwachte twist aanwezig. Het heet shockhumor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Onze helden. Een smerige grap dumpen en dan giechelen.
Nonsensquote:Op maandag 14 juli 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
Mannen vinden de humor van vrouwen meestal niet grappig.
Dus jij denkt dat als je de keren laat zien dat mannen humor van vrouwen grappig vinden, het iets zegt over de verhouding? Ik kan ook een youtube clip laten zien van een persoon met een zeldzame ziekte. Maakt dat die ziekte dan standaard?quote:
Vreemde redenering. Er is geen overtuigend bewijs dat vrouwenhumor objectief "minder leuk" is dan mannenhumor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat als je de keren laat zien dat mannen humor van vrouwen grappig vinden, het iets zegt over de verhouding? Ik kan ook een youtube clip laten zien van een persoon met een zeldzame ziekte. Maakt dat die ziekte dan standaard?
Nikki Glaserquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:02 schreef Marsenal het volgende:
Over het algemeen hebben vrouwen net zo goed gevoel voor humor als mannen. Echter, zij kunnen deze misschien inderdaad minder goed inzetten. Veel vrouwen lijden onder het zogenaamde Jack Spijkerman syndroom. Wel weten waar de klepel hangt, maar deze niet zelfstandig kunnen luiden.
Als iedereen nou even voor zichzelf bedenkt wie hij of zij nou de grappigste persoon op aarde vindt, zij het een geliefde of een komiek of iets dergelijks, maakt niet uit, dan durf ik er wel geld op in te zetten dat 99% een man noemt.
Als je als man dan een vrouw noemt, ben je een enorme cuck.
Ja, die is geestig. Die mop over die blender komt van haar.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou het niet weten welke vrouw zo geestig is. Misschien Brigitte Kaandorp?
Goh, ook al zo grappig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, die is geestig. Die mop over die blender komt van haar.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:48 schreef Haushofer het volgende:
Of een vrouw humor heeft kun je testen met het volgende raadsel: Wat krijg je als je een baby in een blender stopt?Ik snap em niet. Waar is de humor en wat is de clou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? En voor wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:51 schreef Marsenal het volgende:
Zo typisch dat je in een topic als deze al op de eerste pagina je grappen moet gaan uitleggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |