Corona?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij heb ik dit nooit eerder gehad in putje zomer.
Keelpijn
hoesten
geen energie
spierpijn in lichte vorm
Welk putje precies? Ik beveel aan daar uit te klimmen. Putjes zijn niet goed voor de gezondheid. Tevens mis je de hele zomer als je in het putje blijft.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Keelpijn
hoesten
geen energie
spierpijn in lichte vorm
Superfoods bestaan uiteraard niet, maar een mooie fruitmand is wel leuk inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:38 schreef Näsenbar het volgende:
@:mikeytt ga jij morgen in Rotterdam even shoppen voor een fruitmand vol met superfoods? Kan vast uit het KLB potje betaald worden.
Het is mij om het even uit welk potje dit gedaan wordt, als het maar z.s.m. gedaan wordt. Het bonnetje kan je declareren bij een van de mods.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Superfoods bestaan uiteraard niet, maar een mooie fruitmand is wel leuk inderdaad.
Het KLB potje is alleen wel leeg helaas door het luxe personeelsuitje van mijn en @:flitsbezorger ... We zullen dus iets anders moeten verzinnen. Wellicht uit het ONZ potje?
Komt allemaal goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:41 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Het is mij om het even uit welk potje dit gedaan wordt, als het maar z.s.m. gedaan wordt. Het bonnetje kan je declareren bij een van de mods.
Top! Vergeet ook geen gezichtsmaskertje, dat vindt hij zo fijn.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Komt allemaal goed.
De gesneden watermeloenmixen zijn in de bonus bij de Appie. Die zal ik eens meepakken.
Goeie! Heb ook Coco Pops voor de vitamine Dquote:Op maandag 14 juli 2025 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Top! Vergeet ook geen gezichtsmaskertje, dat vindt hij zo fijn.
Slappelingquote:Op maandag 14 juli 2025 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Keelpijn
hoesten
geen energie
spierpijn in lichte vorm
Akkoord met de klacht. 2 weken geleden ook verkouden geweest. Wel vervelend.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Keelpijn
hoesten
geen energie
spierpijn in lichte vorm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |