SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die maakt o.a. appelsientje, dubbelfris, taksi etcquote:Op maandag 14 juli 2025 18:55 schreef Homijn het volgende:
Betrouwbare bron, etc...
Uitzending op Radio 49 om 19:00 uur, etc.
Ik ga luisteren, etc.
Jullie kennen de riedelUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zo moe
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overigens word ik Admin, dan weten jullie dat vast. Ik heb de felicitaties van Yvonne al binnen.![]()
En dat alleen omdat ik dacht dat Telstar nooit zou promoveren
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Anna Corona?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:00 schreef mario390 het volgende:
buiten hoor is nass, ik weet niet of anna nass geworden is
ik gaa haar roepen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lokwinske.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:01 schreef Homijn het volgende:
Overigens word ik Admin, dan weten jullie dat vast. Ik heb de felicitaties van Yvonne al binnen.![]()
En dat alleen omdat ik dacht dat Telstar nooit zou promoveren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het zwart op wit: yvonne in ONZ / [gerucht] Harrie wordt FA en Paul weer modquote:
* Homijn gaat nu radio luisteren, tot later
Roomboter is lekker, bv een klein beetje op een stukje krentenbrood.quote:Op maandag 14 juli 2025 04:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, en dan nog?
Ik eet soms ook een stuk roomboter: heerlijk hoor 😆
Ja, serieus 😋Smaakte een beetje als rundvlees, maar dan met een wild smaakjequote:Op maandag 14 juli 2025 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja sorry, had niets leuks te melden
Hoe waren de kangaroes?![]()
Verder zijn het leuke beesten om te zien. In een van onze hotels, zaten ze bijna vlak voor de deur. Naast de vele kaketoes die bijna uit je hand aten. Minder leuk waren alle dode kangaroes naast de weg. Ik moest 1x stoppen voor overstekende kangaroes en soms blijven ze gewoon op de weg zitten naar je zitten staren. Alsof ze een deathwish hadden.
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 14-07-2025 19:13:59 ]![]()
MarioBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Anna was die model uit jullie stad die het eerst corona had.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb jij een Annaquote:Op maandag 14 juli 2025 19:00 schreef mario390 het volgende:
buiten hoor is nass, ik weet niet of anna nass geworden is
ik gaa haar roepen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jaaa de leukste FA van FOK!quote:Op maandag 14 juli 2025 19:01 schreef Homijn het volgende:
En dat alleen omdat ik dacht dat Telstar nooit zou promoverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Man3quote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
heb je ook Ananas lampenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had een hamburger met ananas. Komt wel erg dichtbij
ik vraag het voor een vriend @StevenHyde
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa de leukste FA van FOK!Waar is die heen, is al heel lang wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Nee, maar wel een goed ideequote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je ook Ananas lampen
ik vraag het voor een vriend @:Stevenhyde![]()
![]()
Doen ze daar steeds vaker.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: