Oekraïne heeft gewoon ingestemd. Rusland bleef schieten en dezelfde absurde eisen die ze al jaren roepen herhalen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist Zelensky c.s. waren, die die deal weigerden. Dat werd naar buiten toe gemaskeerd, om zogenaamd te willen instemmen met een dertig dagen 'onvoorwaardelijke' wapenstilstand.
Ah, het is een complot. -> BNW.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist Zelensky c.s. waren, die die deal weigerden. Dat werd naar buiten toe gemaskeerd,
Deze tweet is toch de treurigheid ten top, en geeft exact de misplaatste superioriteitsgevoel van de VS (en Europa) weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:08 schreef ExTec het volgende:
lol
[x]https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1945010103586890043[/x]
..........knip.....
Hoezo? Rusland beschiet Kyiv toch ook? Waarom zou er dan niet teruggeschoten mogen worden op de hoofdstad van de Russen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze tweet is toch de treurigheid ten top, en geeft exact de misplaatste superioriteitsgevoel van de VS (en Europa) weer.
Mensen die niet pro-rus zijn zien dat anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze tweet is toch de treurigheid ten top, en geeft exact de misplaatste superioriteitsgevoel van de VS (en Europa) weer.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze fam ga ik vanavond eens opzoeken. Internet gekkies vind ik machtig interessant.quote:
Ik denk dat op dit moment de views voor hun kanaal door het dak gaan, ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze fam ga ik vanavond eens opzoeken.
Youtube en zo betalen lui in Rusland toch niet meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat op dit moment de views voor hun kanaal door het dak gaan, ja.
Ik snap echt niet hoe graag mensen hun dood willen livestreamen. Die coach red pill bijvoorbeeld die zijn ontsnappingspoging online zet voor hij Oekraïne uit is. Dit soort propaganda gekkies maken zichzelf doelwit in een oorlog met duizenden doden per week.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat op dit moment de views voor hun kanaal door het dak gaan, ja.
Nee, al een tijdje niet meer. Wel erg zuur voor ze.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Youtube en zo betalen lui in Rusland toch niet meer?
Was alweer vergeten wie dat was. Maar het was deze kneus dus. Was destijds nog een populair figuur onder de Vatniks hier.quote:
quote:On May 1, 2023, Lira was arrested for violating Article 436-2 of Ukraine's criminal code, which prohibits justification of Russia's ongoing invasion of the country.[10][40] The Ukrainian Centre for Strategic Communication and Information Security said Lira had also shared pro-Russian disinformation such as claiming the Bucha massacre was faked or that the Ukrainian government was a Neo-Nazi regime, and that Lira had shared video of himself insulting Ukrainian soldiers.[41] His arrest was reported by the SBU on May 5.[42][43] Lira was subsequently released on bail and placed under house arrest.[34] He returned to social media stating he had been tortured while imprisoned, an allegation denied by the SBU.[34] Lira attempted to flee the country by crossing the Hungarian border on July 31 to claim political asylum, but was captured and arrested again for violating his bail conditions.[26][44]
"Vrouwen zijn als honden..." En meer briljante meningen is hij bekend mee geworden. Heb nooit helemaal begrepen waarom hij de overgang heeft gemaakt naar Oekraïne content.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was alweer vergeten wie dat was. Maar het was deze kneus dus. Was destijds nog een populair figuur onder de Vatniks hier.
[..]
Ik denk dat hij gewoon in de social media-val is getrapt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
"Vrouwen zijn als honden..." En meer briljante meningen is hij bekend mee geworden. Heb nooit helemaal begrepen waarom hij de overgang heeft gemaakt naar Oekraïne content.
Verdien model. Als er meer kliks te verdienen zijn met vatnik content dan met incel content, zijn we ineens vatnik.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon in de social media-val is getrapt.
Ik vind het juist een prima ontwikkelingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De NAVO is nooit weggeweest. Veel mensen zijn gewoon niet instaat om voorbij retoriek te kijken. De band tussen de VS en NAVO is veel te historisch, sterk om dat te kunnen verbreken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |