Zeker.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, we hebben het nog dagelijks over de vluchtpoging van Geoffroy Lequatre hier in Chateauroux die in 2008 strandde op 200 meter.
Sponsor blij, organisatie blij en morgen dagje in de bus.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Kansloos vluchtje, u hoort het.
Lijkt wel of dat Pau een leuk plaatsje is, zo hard als daar altijd heen gereden wordt.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Kansloos vluchtje, u hoort het.
Het is zonder meer waar dat er uit de auto's wel eens de op 1 of 2 na beste beslissing wordt genomen. Maar ja, rookworsten zijn niet gezond. En dat heeft wellicht invloed op het denkpatroon daar.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar je had Trek nog wat meer op kunnen roken, dan wachten op de échte kanshebbers voor de zege en dan zelf wat te gaan doen in plaats van als pakweg UnoX als eerste mee te gaan rijden voor een verre outsider uit je ploeg.
Jonas vraagt zich af hoe hij morgen in godsnaam op tijd binnen gaat komen.quote:
Hopen op een kopgroep die snel weg isquote:Op zondag 13 juli 2025 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jonas vraagt zich af hoe hij morgen in godsnaam op tijd binnen gaat komen.
Nou ja, als Mirte en het gezinnetje dan maar klaarstaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jonas vraagt zich af hoe hij morgen in godsnaam op tijd binnen gaat komen.
Speakin of which, is Zimmermann al binnen?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:27 schreef Toby56 het volgende:
Wat mij betreft is er vandaag niemand echt (figuurlijk) op de bek gegaan.
Ik verwacht dat Visma de koers wel wil hard maken morgen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hopen op een kopgroep die snel weg is
Tsja, dat was geen (domme) rookworst maar een rosbief.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speakin of which, is Zimmermann al binnen?
Ja.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
152e op bijna zeven minuten.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
152e, niet eens laatstequote:Op zondag 13 juli 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hele zomer behoort een aaneenschakeling van feestdagen te zijn.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Renaat vindt het niet kunnen dat de Fransen ervoor kiezen om de tweede rustdag niet óók nog een dag te vertragen zodat ook de Belgen op hun feestdag kunnen koersen.
Gewoon rustdagen helemaal afschaffen!quote:Op zondag 13 juli 2025 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Renaat vindt het niet kunnen dat de Fransen ervoor kiezen om de tweede rustdag niet óók nog een dag te vertragen zodat ook de Belgen op hun feestdag kunnen koersen.
Ja en dan vragen we Prudhomme wel voor de OP hier. Nee, we houden het gewoon zoals het nu is, voor iedereen beterquote:Op zondag 13 juli 2025 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zimmermann moet je uit koers gooien omdat hij én geblesseerd is én een kilometer of 100 tussen de wagens heeft gehangen.
Ik heb, uit een godvergeten grijs geleden, een vallende Rudy Dhaenens (RIP) op mijn netvlies. In de laatste kilometer.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Tony Martin werd trouwens ooit een keer nog veel korter voor de finish ingelopen een jaar of 10 geleden toch? Dat was nog mensonterender. Toen won er een Deen geloof ik.
Ja, Dhaenens ook.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Tony Martin em MvdP hebben natuurlijk ook wel ritten gewonnen in de Tour gelukkig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |