Die heb ik nog niet gezien. Zal eens opletten de volgende keer.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:36 schreef capricia het volgende:
Ze hebben ook tiramisoesjes. Die waren wel okay, zeiden man en kind.
Maar alleen in de bonus met een 35% sticker.
Broodjes met zo'n sticker zou ik dan ook niemand aanraden.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Zal eens opletten de volgende keer.
Die broodjes zijn vaak wel alleen warm lekker, dus bij zo'n 35% sticker is ie al te oud.
Tegenwoordig wel dynamic pricing... eerst een lager percentage en later pas naar 35% of hoger.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Broodjes met zo'n sticker zou ik dan ook niemand aanraden.
Zelf reageer ik meestal niet in topics die mijn interesse niet hebben.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:40 schreef Cupfighter het volgende:
Hoeveel van die kut topics gaan we nog krijgen
De nieuwe AIVD puzzel van 2025. De eerste die m kraakt mag een managementfunctie bij de AIVD vervullen.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit begint echt verdacht te worden.
TS, geef je soms via deze voedselberichten geheime codes of boodschappen door?
zien er best leuk uit... maar 4 euro voor 11 soesjes????? daaagquote:Op zondag 13 juli 2025 16:36 schreef capricia het volgende:
Ze hebben ook tiramisoesjes. Die waren wel okay, zeiden man en kind.
Maar alleen in de bonus met een 35% sticker.
Ja dat schrijf ik.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
zien er best leuk uit... maar 4 euro voor 11 soesjes????? daaag
[ afbeelding ]
Want 35% van 4 is inderdaad de helft..quote:Op zondag 13 juli 2025 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja dat schrijf ik.
Alleen in de bonus, en met 35% korting.
Kosten ze 2 euro of zo.
Moeite waard om ze dan eens te kopen.
Anders niet.
Zeggen man en kind.
??quote:
quote:
quote:Alleen in de bonus, en met 35% korting.
30 soorten slofjes ook waarvan ik nog nooit iemand heb gezien die dat kooptquote:Op zondag 13 juli 2025 17:08 schreef capricia het volgende:
Sws is de gebaks- en patisserie-afdeling bizar groot geworden bij de AH.
Wie koopt al die dingen? Al die taarten en taartjes en verse muffins en brownies en cakejes? Het is echt heel veel geworden.
alsof jij het niet gegeten hebtquote:
En bananendingen met chocolade en eclairs en dan ook nog allerlei regionale specialiteiten.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
30 soorten slofjes ook waarvan ik nog nooit iemand heb gezien die dat koopt
Nee. Want als ik eenmaal begin, stop ik niet meer.quote:
klopt. bij de geringste tiktok hype komt er een smaak bij merk ik.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:17 schreef capricia het volgende:
[..]
En bananendingen met chocolade en eclairs en dan ook nog allerlei regionale specialiteiten.
Wie koopt dit allemaal?
Het is echt sinds een jaar ofzo heel veel geworden.
Die topic diarree van jou is bijna onmogelijk te ontwijkenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zelf reageer ik meestal niet in topics die mijn interesse niet hebben.
Meid, wat erruuug!quote:Op zondag 13 juli 2025 17:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die topic diarree van jou is bijna onmogelijk te ontwijken
Wat ik graag terug zou willen (in deze tijd vh jaar. Of eigenlijk wat eerder). Slof met banketbakkersroom en verse aardbeienquote:Op zondag 13 juli 2025 17:17 schreef capricia het volgende:
[..]
En bananendingen met chocolade en eclairs en dan ook nog allerlei regionale specialiteiten.
Wie koopt dit allemaal?
Het is echt sinds een jaar ofzo heel veel geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |