abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2025 @ 13:16:09 #51
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_218199495
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als je woningnood zo hoog is waarom dan uberhaubt asielzoekers binnenlaten?
• Asielzoekers kunnen op de arbeidsmarkt lekker onder het wettelijk minimumloon worden ingezet.
• De woningnood is vervelend voor starters en huurders die huur niet meer kunnen betalen maar ook nergens anders meer terechtkunnen, maar voor de mensen die er toe doen, de rijken, en dus woningbezitters, is de woningnood alleen maar gunstig.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_218200070
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2025 11:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat mensen worden opgepakt voor vernielingen bij een luchtmachtbasis is natuurlijk niet meer dan logisch. Wat heeft dit met 'anti-moslim' te maken?
Als het daar bij bleef wel inderdaad.
Vandalisme moet aangepakt worden.

Maar dit is geen artikel over vandalisme, of wel dan?
pi_218200108
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 11:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Houd toch op man, Pro-Palestina wordt hier al anderhalf jaar ronduit gefaciliteerd, door alles van media tot academia. En antisemitisme is hier mede daardoor inderdaad het probleem, maar dat zul je om onnavolgbare redenen nooit erkennen.

En echt: kap eens met dat simplistisch gelijkstellen van mensen aan religie. Je agenda wordt daardoor wat doorzichtig. Zo ook je tendens antisemitisme te bagatelliseren.
Ik heb nog nooit iets gepost wat op antisemitisme lijkt.
En nee antisemitisme is in Europa geen probleem, hoe graag de pro-Israël/genocide groep dat ook zou willen.

En vind je het gek dat alles en iedereen aan de kant van de onschuldige burgers in Gaza staan?
Natuurlijk is dat logisch.
  zondag 13 juli 2025 @ 13:58:28 #54
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218200157
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
[..]
Dat zie je vaker, de bevolking is massaal tegen maar toch gebeuren deze zaken.
En toch vinden mensen dit heel democratisch.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 13 juli 2025 @ 13:59:11 #55
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218200166
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 13:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Je kunt nog zo vaak janken dat er geen genocide is.
Maar zelfs jij kan nog Googlen naar de definitie van genocide (kies welke dan ook van de tientallen definities) en dan inzien dat wat Israël doet genocide is.

Owh en al noemen ze het geen genocide, dan zou jij alsnog niet achter de huidige daden van Israël horen te staan.
Israel schakelt terroristen uit. Dat is geen genocide.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 13 juli 2025 @ 14:19:16 #56
117098 Hathor
Effe niet
pi_218200310
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 10:32 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Als je als groep een luchtmacht basis binnen dringt en vernielingen aanricht, dan komt elk land wel in opstand tegen jouw groepje.
Er mogen daar op die basis wel een paar koppen gaan rollen. Als er onder jouw toezicht een stel hippies je basis kunnen infiltreren, twee peperdure gevechtsvliegtuigen kunnen vandaliseren, en ongezien weer kunnen wegkomen, ben je niet geschikt voor je taak.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218200635
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2025 12:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou het niet weten. En je wilt oprecht vergelijkingen gaan maken met de Holocaust? Ronduit verwerpelijk.
Denk dat tong de afgelopen maanden ook wel een aantal keer op het Malieveld is geweest :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218200957
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2025 13:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Israel schakelt terroristen uit. Dat is geen genocide.
Ah ja sure, inclusief tienduizenden onschuldige burgers.
Die gewoon neergeschoten worden en geen eten en drinken krijgen.
pi_218201417
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 13:16 schreef mvdejong het volgende:

[..]
• Asielzoekers kunnen op de arbeidsmarkt lekker onder het wettelijk minimumloon worden ingezet.
• De woningnood is vervelend voor starters en huurders die huur niet meer kunnen betalen maar ook nergens anders meer terechtkunnen, maar voor de mensen die er toe doen, de rijken, en dus woningbezitters, is de woningnood alleen maar gunstig.
Dat gelul tegen “de rijken” is ten eerste grote bullshit en ten tweede totaal niet waar.
Mensen met een beetje geld willen ook gewoon dat iedereen gelukkig is normaliter
Vakman pur sang
  zondag 13 juli 2025 @ 16:06:23 #60
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_218201430
Pro-Palestina? Eerder anti-Joods en anti-Israël. "From the river to the sea, Palestine will be free!" is een rechtstreekse oproep tot volkerenmoord en dan wordt het een vreedzame demonstratie genoemd?

Wat Israël aan het doen is in de Gaza strook valt met een gerust hart spijkerhard te noemen, maar dat is blijkbaar hetgeen dat nodig is tegen een terroristische organisatie (Hamas) die geen vrede wil. Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Als ze nou echt willen demonstreren, dan kunnen ze af gaan reizen naar Israël om daar te gaan demonstreren. Ik vraag mij af hoe goed ze daar ontvangen worden als ze met hun terroristenvlag (dat is het geworden) gaan zwaaien en gaan oproepen tot de vernietiging van Israël.
  zondag 13 juli 2025 @ 16:36:31 #61
22565 asco
Los in deze tent
pi_218201681
Hoe erg noet een mens zich vervelen om met al die bulcrap bezig te zijn?

Mensen. 🤮🤮
  zondag 13 juli 2025 @ 16:36:50 #62
117098 Hathor
Effe niet
pi_218201684
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:06 schreef Telefoonvork het volgende:
Pro-Palestina? Eerder anti-Joods en anti-Israël. "From the river to the sea, Palestine will be free!" is een rechtstreekse oproep tot volkerenmoord en dan wordt het een vreedzame demonstratie genoemd?

Wat Israël aan het doen is in de Gaza strook valt met een gerust hart spijkerhard te noemen, maar dat is blijkbaar hetgeen dat nodig is tegen een terroristische organisatie (Hamas) die geen vrede wil. Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Als ze nou echt willen demonstreren, dan kunnen ze af gaan reizen naar Israël om daar te gaan demonstreren. Ik vraag mij af hoe goed ze daar ontvangen worden als ze met hun terroristenvlag (dat is het geworden) gaan zwaaien en gaan oproepen tot de vernietiging van Israël.
Ze kunnen het ook in buurland Egypte gaan proberen zoals laatst. Dat zullen ze nooit meer doen denk ik. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218201702
Palestina steunen en net doen alsof Hamas niet bestaat en Israel degene is die de pallies onderdrukt.... Is al behoorlijk van de pot gerukt

Maar een groep die vernielingen aanricht op een luchtmachtbasis ophemelen als een groep helden die opkomen voor gerechtigheid...bwahaha
  zondag 13 juli 2025 @ 17:09:19 #64
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_218202284
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat gelul tegen “de rijken” is ten eerste grote bullshit en ten tweede totaal niet waar.
Mensen met een beetje geld willen ook gewoon dat iedereen gelukkig is normaliter
Mensen met een beetje geld wel. De meeste mensen met veel geld willen vooral nog meer geld.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_218202314
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:09 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Mensen met een beetje geld wel. De meeste mensen met veel geld willen vooral nog meer geld.
Ja nou en. Jaloers?
De meeste mensen met weinig geld willen ook vooral meer geld.
Vakman pur sang
pi_218202328
Lekker gezellig.
pi_218202622
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:38 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet dat Engeland enerzijds zo extreem woke is en anderzijds anti-Palestijnen
Woke zijn en zich afzetten tegen een staat waar de leiding het niet echt heeft op homo's en vrouwenrechten.

Wat snap je dan niet? Ik snap juist niet wat er hier gebeurt.
  Forum Admin zondag 13 juli 2025 @ 17:53:12 #68
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218202664
quote:
Volgens de politie maakten de betogers
zich schuldig aan strafbare feiten,
zoals het scanderen van leuzen en het
dragen van bepaalde vlaggen uit steun
voor verboden organisaties.

Eind vorige maand richtten activisten
van Palestine Action vernielingen aan
op een Britse luchtmachtbasis
Dan loop je het risico verboden te worden, ja.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 13 juli 2025 @ 19:52:42 #69
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218203660
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 15:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hadden ze maar moeten nadenken voordat ze op Hamas stemden.
iets met billen en branden..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218204841
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hadden ze maar moeten nadenken voordat ze op Hamas stemden.
iets met billen en branden..
En waarom kon Hamas veel stemmen krijgen?
pi_218204865
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:38 schreef havanagila het volgende:
Palestina steunen en net doen alsof Hamas niet bestaat en Israel degene is die de pallies onderdrukt.... Is al behoorlijk van de pot gerukt

Maar een groep die vernielingen aanricht op een luchtmachtbasis ophemelen als een groep helden die opkomen voor gerechtigheid...bwahaha
Je kunt best Palestina steunen...
Zoals elk normaal mens doet. Want de meeste mensen zijn anti-genocide.

Owh en dat heeft niets met Hamas te maken, puur met onschuldige burgers.

Niemand hemelt die vandalen op...
  zondag 13 juli 2025 @ 22:28:05 #72
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_218205542
Het zijn niet de Palestijnen die het probleem zijn; het is Hamas dat het probleem is. Daarnaast heeft de bevolking van de Palestijnse gebieden Hamas nooit aan de macht gewild, maar die ene keer dat er democratische verkiezingen waren heeft Hamas hetzelfde geintje uitgehaald wat Hitler in de jaren '30 van de vorige eeuw uithaalde: je stemt op mij of je wordt in elkaar geslagen.

Nu gebruikt Hamas de mensen in de Gazastrook als menselijk schild en maken ze bewust de problemen die er zijn erger. Zo hebben ze een magazijn vol graan potdicht gehouden en lieten ze de bevolking bewust verhongeren. Dat alles voor het mediaplaatje.

Ik heb medelijden met de gewone inwoner van de Gazastrook; deze heeft hier immers niet om gevraagd. Israël moet wel spijkerhard zijn, want elke vinger die ze geven wordt gelijk misbruikt door Hamas. Als ze gemeenschapsgebouwen met rust laten (want burgerdoelen), dan gaan Hamas strijders hen daarvandaan beschieten.

Een aantal mensen zijn hier blijkbaar uit het oog verloren dat Hamas een terroristische organisatie is, dus de leden daarvan handelen zonder enige achting voor oorlogsregels. Ziekenhuizen, scholen, buurthuizen, etc. allemaal prachtige panden om strijders in te stoppen, want als Israël daarop schiet is het gelijk wereldnieuws en kunnen ze roepen "kijk, burgerdoden" nadat ze de wapens hebben weggehaald uit de puinhoop, want die strijders lopen gewoon rond in burgerkleding.

Maar ja, dat verliezen mensen maar wat graag uit het oog. Ze zien dode kinderen op TV die zogenaamd door Israël zijn veroorzaakt. Laten we gemakshalver maar vergeten dat diezelfde kinderen als schild worden gebruikt door Hamas.

Het mag een Godswonder genoemd worden dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen in de Gazastrook en ik denk dat Israël zijn uiterste best doet om echte burgerdoden te vermijden, hoe moeilijk dat ook is gegeven de situatie.

En dan nemen sommige mensen hier het op voor Hamas. :r
  zondag 13 juli 2025 @ 23:07:47 #73
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218205942
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 15:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Omgevingsschade. En het verschil tussen Palestijn en Hamas is soms moeilijk te herkennen hé.
Waarom wordt er niet veel meer gedemonstreerd door Palestijnen tegen Hamas?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218206041
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het gaat dan ook niet over mensen met een beetje geld, maar een boel geld.
What Would Goku Do
pi_218206057
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 22:28 schreef Telefoonvork het volgende:
Het zijn niet de Palestijnen die het probleem zijn; het is Hamas dat het probleem is. Daarnaast heeft de bevolking van de Palestijnse gebieden Hamas nooit aan de macht gewild, maar die ene keer dat er democratische verkiezingen waren heeft Hamas hetzelfde geintje uitgehaald wat Hitler in de jaren '30 van de vorige eeuw uithaalde: je stemt op mij of je wordt in elkaar geslagen.

Nu gebruikt Hamas de mensen in de Gazastrook als menselijk schild en maken ze bewust de problemen die er zijn erger. Zo hebben ze een magazijn vol graan potdicht gehouden en lieten ze de bevolking bewust verhongeren. Dat alles voor het mediaplaatje.

Ik heb medelijden met de gewone inwoner van de Gazastrook; deze heeft hier immers niet om gevraagd. Israël moet wel spijkerhard zijn, want elke vinger die ze geven wordt gelijk misbruikt door Hamas. Als ze gemeenschapsgebouwen met rust laten (want burgerdoelen), dan gaan Hamas strijders hen daarvandaan beschieten.

Een aantal mensen zijn hier blijkbaar uit het oog verloren dat Hamas een terroristische organisatie is, dus de leden daarvan handelen zonder enige achting voor oorlogsregels. Ziekenhuizen, scholen, buurthuizen, etc. allemaal prachtige panden om strijders in te stoppen, want als Israël daarop schiet is het gelijk wereldnieuws en kunnen ze roepen "kijk, burgerdoden" nadat ze de wapens hebben weggehaald uit de puinhoop, want die strijders lopen gewoon rond in burgerkleding.

Maar ja, dat verliezen mensen maar wat graag uit het oog. Ze zien dode kinderen op TV die zogenaamd door Israël zijn veroorzaakt. Laten we gemakshalver maar vergeten dat diezelfde kinderen als schild worden gebruikt door Hamas.

Het mag een Godswonder genoemd worden dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen in de Gazastrook en ik denk dat Israël zijn uiterste best doet om echte burgerdoden te vermijden, hoe moeilijk dat ook is gegeven de situatie.

En dan nemen sommige mensen hier het op voor Hamas. :r
Een hoop gedoe over menselijke schilden, terwijl Israël hun commandoposten midden in Tel Aviv zet. Net of het je niet daar om te doen is.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')