Oh ja geef de minderjarige kinderen maar weer de schuld...quote:Op zondag 13 juli 2025 08:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het was een illegale wietplantage waar minderjarige kinderen aan het werk waren.
Misschien dat vermelden.
Hoezo dat vermelden. Er staat "vermoedelijk" in het bericht. Dat is juist mijn punt. Er worden momenteel duizenden mensen opgepakt door een vermoeden. Hebben de fascisten een vermoeden bij een gemiddelde blanke man ?quote:Op zondag 13 juli 2025 08:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het was een illegale wietplantage waar minderjarige kinderen aan het werk waren.
Misschien dat vermelden.
Ja sorry.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh ja geef de minderjarige kinderen maar weer de schuld...
Ja de linkse journalist wilde dit feit graag verhullen, want laten we eerlijk zijn dit geeft nogal een ander beeld en ook wat betreft politieke gajes wat dit allemaal jarenlang heeft toegestaan in Californië.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo dat vermelden. Er staat "vermoedelijk" in het bericht. Dat is juist mijn punt. Er worden momenteel duizenden mensen opgepakt door een vermoeden. Hebben de fascisten een vermoeden bij een gemiddelde blanke man ?
Nou ja, ze voeren wel razzia's uit om minderheden te deporteren. Ik snap wel dat mensen daar een gelijkenis in zien.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:23 schreef Mubassie het volgende:
Nouja, als je "bruinhemden" in je titel moet gebruiken dan ben je niet veel beter.
Godverredomme tong
Cannabis telen is gewoon legitieme business in CA, misschien dat dan ook vermelden.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Misschien dat vermelden.
Illegalen er uit sturenquote:Op zondag 13 juli 2025 09:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nou ja, ze voeren wel razzia's uit om minderheden te deporteren. Ik snap wel dat mensen daar een gelijkenis in zien.
Bepaalde staten hebben daar betere wietwetten dan wij inmiddels.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Cannabis telen is gewoon legitieme business in CA, misschien dat dan ook vermelden.
[ afbeelding ]
Ow dat moet het narratief worden.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Misschien dat vermelden.
Wou het net zeggen. Maar ja, dit is FOK! he, als je maar ff lekker hard kunt schreeuwen en boos kan zijn. Lijkt wel een hobby van sommige.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Cannabis telen is gewoon legitieme business in CA, misschien dat dan ook vermelden.
[ afbeelding ]
Dit uitgesproken door een Amerikaan moet je lezen als: "deze man werd keihard door ons achtervolgd".quote:De Amerikaanse regering ontkent dat het de man heeft achtervolgd. ,,Hoewel hij niet werd achtervolgd door de ordediensten, klom de man op het dak van een serre waarna hij negen meter naar beneden viel", zegt Tricia McLaughlin
Wat is een kerfstok?quote:Op zondag 13 juli 2025 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom vluchten? Zal wel vanalles op z’n kerfstok hebben, anders hoef je niet te vluchten.
Daarom moest ik lachen pré Wilders en Trump. Omdat het zo onwaarschijnlijk zou zijn mochten ze aan de macht komen. Ik wilde even lachen. Maar het moet niet te lang meer duren.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Resultaat van de ICE invallen is dat in de VS nu veel arbeidsintensieve oogsten staan te rotten op de velden
https://www.newsweek.com/(...)rops-rotting-2092749
Voedselprijzen nog veel verder zullen stijgen
https://www.independent.c(...)supply-b2779475.html
Precies. Beetje dom. Nu is hij doot. Gelukkig zal hij nu zijn lesje wel hebben geleerd. Ik zie het hem geen tweede keer doen. Vooral springen van 9 meter nagenoeg onverstandig is.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:19 schreef theunderdog het volgende:
Wat valt hier precies 'niet' aan te steunen?
Illegaliteit = onwenselijk. Mensenhandel = buitengewoon onwenselijk. Spijtig dat de man dood is (dat had niet gehoeven), maar springen van 9 meter is nagenoeg altijd onverstandig.
Dus dat. Maar waarom steunt U Ice in deze niet?quote:Op zondag 13 juli 2025 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Beetje dom. Nu is hij doot. Gelukkig zal hij nu zijn lesje wel hebben geleerd. Ik zie het hem geen tweede keer doen. Vooral springen van 9 meter nagenoeg onverstandig is.
Door structureel die mensen "illegalen" te noemen ben je ze behoorlijk aan het ontmenselijken. Ook daar wederom nog een gelijkenis in jouw betoog dat er geen gelijkenis is...quote:Op zondag 13 juli 2025 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Illegalen er uit sturen
Specifiek Jodenmensen willen vermoorden en de rest uitdrijven.
Nee. Daar zit geen gelijkenis tussen.
Ben dan wel een veel poster op FOK!. Maar dat wil niet zeggen dat ik een nietmasjien ben.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus dat. Maar waarom steunt U Ice in deze niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |