SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het zag er ook mooi uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
Best wel een beetje jaloers op @:Paul en @:StarhopperWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 01:41 schreef Shii het volgende:
Ik verwacht wel een Kraftwerk-filmpje in de OP.quote:![]()
hoeft ook niet, komen echt standaard fokkers op afquote:
- vies dik
-50 plus
-nerds
Alle shirts XXL waren uitverkocht
Niet bodyshamenquote:Op zondag 13 juli 2025 01:45 schreef Paul het volgende:
[..]
hoeft ook niet, komen echt standaard fokkers op af
- vies dik
-50 plus
-nerds
Alle shirts XXL waren uitverkochtTrust nobody![]()
4 70ers achter een tafel met een laptop/tablet en midikeyboardLegendes hoor absoluut, autobahn en transeurope express zijn favorieten hier. Maar ik kan ze nu als act niet echt meer serieus nemen... Net als Jean Michel Jarre. Die deed tot een jaar of 10 geleden nog moeite om het er uit te laten zien alsof 't live was, maar bij z'n laatste optredens gebruikt 'ie ook vooral backingtracks en speelt 'ie totaal niet meer op de gear van vroeger.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Volgens mij is er niets aan bodyshamends aan. Elke FOK!ker is toch standaard viesdik met een 30CM+ in z'n broek?
(is een beetje een inside joke op FOK!.....)Well, life can be a riot
quote:Wietdamp waait over Soestdijk
BAARN Het is 50 jaar geleden dat Kraftwerk met Autobahn een hit scoorde. De muziek is nog steeds hetzelfde, de dia’s in de lichtshow hebben plaatsgemaakt voor moderne 3D-animaties.
Het is niet het publiek dat normaal de concerten van Royal Park Live bezoekt. Regelmatig waait deze zaterdagavond een flinke wietdamp over de tuin van Paleis Soestdijk. Enkele schaars geklede toeschouwers raken zo in trance tijdens het dansen, dat de beveiligers druk overleggen of ze moeten ingrijpen.
Opvallend ook, dat dit keer de (oudere) heren beslist de overhand hebben in het publiek. Kraftwerk wist met hun minimalistische, futuristische geluid en visuele esthetiek de blauwdruk te leggen voor elektronische muziekgenres zoals techno, synthpop, electro en zelfs hiphop. De muziek klinkt nog steeds verrassend modern. De lichtshow is minstens net zo belangrijk. De vier bandleden hebben zwarte pakken met fluorescerende rasters, die mee kleuren met de lichtshow. Ze noemen zich geen band maar een Gesamtkunstwerk.
Echte interactie met het publiek is er nauwelijks. De leden van de band staan bewegingloos achter hun consoles, als robots. Met name het oudere publiek laat zich graag bijna twee uur nonstop meevoeren naar hun jeugdjaren. Begin december komt Kraftwerk terug naar Nederland voor een concert in AFAS Live in Amsterdam.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik let altijd heel erg op of het live is, ik weet zeker dat er veel live werd gespeeld vanavond, uiteraard ook zeker heeeeeeel veel nietquote:Op zondag 13 juli 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
4 70ers achter een tafel met een laptop/tablet en midikeyboardLegendes hoor absoluut, autobahn en transeurope express zijn favorieten hier. Maar ik kan ze nu als act niet echt meer serieus nemen... Net als Jean Michel Jarre. Die deed tot een jaar of 10 geleden nog moeite om het er uit te laten zien alsof 't live was, maar bij z'n laatste optredens gebruikt 'ie ook vooral backingtracks en speelt 'ie totaal niet meer op de gear van vroeger.
Dat is wel fijn dat er wel wat live gespeeld werd. Beter dan bij JMJ waar ik toen was in 2009quote:Op zondag 13 juli 2025 01:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik let altijd heel erg op of het live is, ik weet zeker dat er veel live werd gespeeld vanavond, uiteraard ook zeker heeeeeeel veel nietWaren wel wat dingen live, maar het meeste (ondanks alle oude gear) was playback. In elk geval wat JMJ zelf speelde.
Well, life can be a riot
autobahn was zeker live, klonk heel raar, beetje verkloot zelfsquote:Op zondag 13 juli 2025 01:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat er wel wat live gespeeld werd. Beter dan bij JMJ waar ik toen was in 2009Waren wel wat dingen live, maar het meeste (ondanks alle oude gear) was playback. In elk geval wat JMJ zelf speelde.
Topic is naar de getver de TS heeft er ongehoorde plaatjes in gestopt
Denkt zeker het topic te kunnen sturen..![]()
![]()
ookal is het grotendeels playback en idd bij JMJ geloof ik dat zeker, zou ik toch weer gaan als JMJ weer eens een xtje naar Nederland komtquote:Op zondag 13 juli 2025 01:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat er wel wat live gespeeld werd. Beter dan bij JMJ waar ik toen was in 2009Waren wel wat dingen live, maar het meeste (ondanks alle oude gear) was playback. In elk geval wat JMJ zelf speelde.
BTW Kraftwerk komt in december naar AFAS als je toch nog wil
Als JMJ weer een keer naar NL komt wil ik zeker gaan, super toffe shows. Maar Kraftwerk is niet he-le-maal mijn ding. Vind het zeker goed, maar niet "damn die wil ik live zien" goed.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:54 schreef Paul het volgende:
[..]
ookal is het grotendeels playback en idd bij JMJ geloof ik dat zeker, zou ik toch weer gaan als JMJ weer eens een xtje naar Nederland komt
BTW Kraftwerk komt in december naar AFAS als je toch nog wilWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: