Was een topveld waar ze tegen liep en ze ging echt gewoon weg ... die beelden van die drone van boven waren mooi ...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Visser 12,43 in de stromende regen en met tegenwind. Haar basisniveau lijkt nu wel heel hoog te liggen inderdaad. Een medaille op het WK met een toprace is echt mogelijk.
Het is wel echt idioot hoe dicht dat 100m horden veld bij elkaar zit. Alles is mogelijk wat dat betreft. Heb bij Visser wel het idee dat dat dubbeltje elke keer net niet goed valt op de grote toernooien, wat dat betreft zou ik het haar wel gunnen als het eens de juiste kant op valt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Visser 12,43 in de stromende regen en met tegenwind. Haar basisniveau lijkt nu wel heel hoog te liggen inderdaad. Een medaille op het WK met een toprace is echt mogelijk.
Op die 100mH kunnen er 5 kampioen worden ja en zal je denk sub 12.30 moeten voor een VINALE, bizar sterk nummerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is wel echt idioot hoe dicht dat 100m horden veld bij elkaar zit. Alles is mogelijk wat dat betreft. Heb bij Visser wel het idee dat dat dubbeltje elke keer net niet goed valt op de grote toernooien, wat dat betreft zou ik het haar wel gunnen als het eens de juiste kant op valt.
Ja. Waarbij vooral de laatste jaren de groep die sub 12.40 kan lopen flink is gegroeid.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is wel echt idioot hoe dicht dat 100m horden veld bij elkaar zit. Alles is mogelijk wat dat betreft. Heb bij Visser wel het idee dat dat dubbeltje elke keer net niet goed valt op de grote toernooien, wat dat betreft zou ik het haar wel gunnen als het eens de juiste kant op valt.
Op de Belg welteverstaan, Ziggo is er pas vanaf 20:00 live bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanaf 19.20 live.
O.a de 100, 400 en 800 (niet voor DL) voor 20.00 uur. En de onvermijdelijke Average Rob heeft zich er ook weer tussen gewurmd.
Gemiddelde Robquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanaf 19.20 live.
O.a de 100, 400 en 800 (niet voor DL) voor 20.00 uur. En de onvermijdelijke Average Rob heeft zich er ook weer tussen gewurmd.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de Belg welteverstaan, Ziggo is er pas vanaf 20:00 live bij.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Hollander", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de bakker zitten op 1 saucijzenbroodje , en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Nog altijd een stuk beter dan gemiddelde Rob.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spanning en sensatie bij 400m Wheelchair vrouwen...
Leuk, maar tot nu toe is het de enige optie!quote:
Dit krijgt meer aandacht dan de echte atleten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |