SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Maakt het toch geen rare vraag, als je zelf niet weet hoe dat eraan toe gaat? Ik had zelf geen idee dat er filmpjes werden gemaakt. Zag al helemaal voor me dat je de verkeerde treft en achteraf ineens een aangifte aan je broek hebt hangen. Nou dan ben je mooi de sjaak.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Ik mag toch aannemen dat bondage precies weet hoe dit moet. En ook dat hij precies weet welke mensen hij hiervoor uitkiest.
Omdat dat het onderwerp van gesprek was wellicht.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar dat geldt voor zoveel situatiesen wordt nu gedaan alsof dit expliciet hierbij nodig is, die volg ik niet
Hier ookquote:
Omdat je dan dit soort reacties krijgt:quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt het toch geen rare vraag, als je zelf niet weet hoe dat eraan toe gaat? Ik had zelf geen idee dat er filmpjes werden gemaakt. Zag al helemaal voor me dat je de verkeerde treft en achteraf ineens een aangifte aan je broek hebt hangen. Nou dan ben je mooi de sjaak.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan een collega maandag vastbinden op haar bureaustoel om het eens te testen?
"Hey Ans, ik zie dat je even niks te doen hebt".quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan een collega maandag vastbinden op haar bureaustoel om het eens te testen?
Op zich niet maar ik weet dat websites die dit soort content aanbieden hun modellen een document laten tekenen waar in staat dat het vrijwillig was.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar dat geldt voor zoveel situatiesen wordt nu gedaan alsof dit expliciet hierbij nodig is, die volg ik niet
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat dat het onderwerp van gesprek was wellicht.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat je dan dit soort reacties krijgt:
[..]
Jij bent de ervaringsdeskundige hierquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Op zich niet maar ik weet dat websites die dit soort content aanbieden hun modellen een document laten tekenen waar in staat dat het vrijwillig was.
Het is niet ondenkbaar maar wil het zo gek niet maken. Gewoon een foto of video waar duidelijk te zien is dat het niet onder dwang was is wel voldoende.
commerciele websites? vind ik wat logischerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Op zich niet maar ik weet dat websites die dit soort content aanbieden hun modellen een document laten tekenen waar in staat dat het vrijwillig was.
Het is niet ondenkbaar maar wil het zo gek niet maken. Gewoon een foto of video waar duidelijk te zien is dat het niet onder dwang was is wel voldoende.
Wat is juridisch het verschil als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat je dan dit soort reacties krijgt:
[..]
Ik doe altijd de deur op slotquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Zullen we het erop houden dat we hier een andere visie in hebben? Ik ga morgen naar mn ouders, die doen de deur op slot als we gaan slapen. Niemand die me zal vragen of ik een verklaring heb ondertekend
ik ook, maar dan met de ketting want ben bang voor brand en dat dan de deur op slot zou zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe altijd de deur op slot
Jup, commerciële sites. Die zijn natuurlijk aan nog meer regels gebonden, namelijk ook bewijs dat het model 18+ is.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
commerciele websites? vind ik wat logischer![]()
en in misbruikgedoe heeft niemand zin maar alles zien als 'stel dat iemand' lijkt me heftig leven
Ja en ik vind het ook totaal overdreven om voor ieder rood stoplicht te stoppen, wil nog niet zeggen dat mijn mening de wet is. (jammer wel)quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
commerciele websites? vind ik wat logischer![]()
en in misbruikgedoe heeft niemand zin maar alles zien als 'stel dat iemand' lijkt me heftig leven
Ja, daarom komen er hier nog grendels opquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, maar dan met de ketting want ben bang voor brand en dat dan de deur op slot zou zitten
Eigenlijk niks toch? Of je dat nou privé doet of op kantoor, maakt niks uit. Je zult alleen misschien een beetje vreemder aangekeken worden op je werk dan @bondagequote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is juridisch het verschil als ik vragen mag?
Krijg ik weer een foei mailtje van HR.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk niks toch? Of je dat nou privé doet of op kantoor, maakt niks uit. Je zult alleen misschien een beetje vreemder aangekeken worden op je werk dan @:bondage
Als ze vindt dat ze je daar gijzelen mag je gewoon de politie bellen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Zullen we het erop houden dat we hier een andere visie in hebben? Ik ga morgen naar mn ouders, die doen de deur op slot als we gaan slapen. Niemand die me zal vragen of ik een verklaring heb ondertekend
aan je UI te zien ben je al een aardig eindje ingepaktquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg ik weer een foei mailtje van HR.
Niemand bij mij op het werk die weet wat ik nog meer doe in mijn vrije tijd. Hoeven ze ook niet te weten. Collega's vastbinden doe ik niet aanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk niks toch? Of je dat nou privé doet of op kantoor, maakt niks uit. Je zult alleen misschien een beetje vreemder aangekeken worden op je werk dan @:bondage
Mailyquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
aan je UI te zien ben je al een aardig eindje ingepakt
maar als je zo goed bent ingepakt kun je dat niet meer .....quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze vindt dat ze je daar gijzelen mag je gewoon de politie bellen.
en gelukkig leven we dan alsnog altijd in een land waarin je moet bewijzen dat je tegen je wil werd vastgehoudenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, commerciële sites. Die zijn natuurlijk aan nog meer regels gebonden, namelijk ook bewijs dat het model 18+ is.
En ik wil zo niet leven inderdaad en echt nog nooit gedoe mee gehad ook. Weet met wie je afspreekt, wederzijds vertrouwen is extreem belangrijk. Vertrouwen in mij dat ik geen misbruik maak van de situatie en vertrouwen in de ander dat die je niet zomaar aan gaat klagen.
bedoelde meer dat het juridisch gezien (quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze vindt dat ze je daar gijzelen mag je gewoon de politie bellen.
Sommige collega's zou ik wel eens de mond willen snoeren met ducttapequote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Niemand bij mij op het werk die weet wat ik nog meer doe in mijn vrije tijd. Hoeven ze ook niet te weten. Collega's vastbinden doe ik niet aan
Dom beest.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
Jezus hartverzakking. Duif vloog fucking hard tegen het raam.
Ging over sloten op de deurquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
maar als je zo goed bent ingepakt kun je dat niet meer .....
Bij potje rechttoe-rechtaan seks loop je dat risico ook wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt het toch geen rare vraag, als je zelf niet weet hoe dat eraan toe gaat? Ik had zelf geen idee dat er filmpjes werden gemaakt. Zag al helemaal voor me dat je de verkeerde treft en achteraf ineens een aangifte aan je broek hebt hangen. Nou dan ben je mooi de sjaak.
Gewoon telefoon in de hand tapenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
allebei nog heel?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
Jezus hartverzakking. Duif vloog fucking hard tegen het raam.
Siri aanzetten en hopen dat ze je verstaatquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
dan krijg je waarschijnlijk een heleboel: "bedoelde U ..... "quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Siri aanzetten en hopen dat ze je verstaat
dit jaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij potje rechttoe-rechtaan seks loop je dat risico ook wel.
Ja, zo is er een maand geleden nog iemand bij ons op het werk uitgegooid. Die dacht dat het business trip avontuurtje wederzijds was, maar daar dacht de vrouwelijke collega in kwestie blijkbaar anders overquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Het Openbaar Ministerie (OM) heeft 2,5 jaar cel geëist tegen een man uit Schagen voor het verstikken van een bewusteloze vrouw. Hij zou zijn geslachtsdeel in de mond en keel van de 21-jarige vrouw hebben gedrukt. Ze overleed enkele dagen later.
Volgens het OM is de vrouw gestikt in de penis van de man. Ze was op dat moment bewusteloos en onder invloed van veel alcohol. De officier van justitie eist 2,5 jaar cel, omdat de vrouw overleed nadat de man seksueel zou zijn binnengedrongen terwijl ze bewusteloos was.
Dat loop je ook. Was er een tijd geleden niet een discussie dat je iemand moet laten tekenen voordat je er seks mee mag hebben?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was vrijwilligquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel beetje uitkijken natuurlijk.
[..]
In Zweden moet je zelfs als je iemand zoent eerst toestemming vragen. Is misschien niet zo romantisch maar op zich vind ik niet verkeerd. Dan kan er geen onduidelijkheid over bestaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat loop je ook. Was er een tijd geleden niet een discussie dat je iemand moet laten tekenen voordat je er seks mee mag hebben?
gewoon iedereen alles laten tekenenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat loop je ook. Was er een tijd geleden niet een discussie dat je iemand moet laten tekenen voordat je er seks mee mag hebben?
vroegah, toen ik kind was volgens mij wel eens gebeurdquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie wel eens tegen je wil opgesloten geweest trouwens?
Ik een keertje toen ik een relatie verbrookervaarde dat niet als eng op dat moment ofzo, wel fucking irritant
het is in NL strafbaar om wat te doen zonder expliciete consentquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zweden moet je zelfs als je iemand zoent eerst toestemming vragen. Is misschien niet zo romantisch maar op zich vind ik niet verkeerd. Dan kan er geen onduidelijkheid over bestaan.
Gelukkig nog nooit. Wil het ook niet meemaken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie wel eens tegen je wil opgesloten geweest trouwens?
Ik een keertje toen ik een relatie verbrookervaarde dat niet als eng op dat moment ofzo, wel fucking irritant
Vrouw eruit gegooid? Niet echt een team player.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zo is er een maand geleden nog iemand bij ons op het werk uitgegooid. Die dacht dat het business trip avontuurtje wederzijds was, maar daar dacht de vrouwelijke collega in kwestie blijkbaar anders over
Die wet is er in Nederland ook al sinds 1 juli 2024.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zweden moet je zelfs als je iemand zoent eerst toestemming vragen. Is misschien niet zo romantisch maar op zich vind ik niet verkeerd. Dan kan er geen onduidelijkheid over bestaan.
Ah ja, beetje het vooraf bespreken wat wel en niet te doen voordat ik begin.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is in NL strafbaar om wat te doen zonder expliciete consent
geen duidelijk ja = een nee
Ah wist ik niet, vind dat een prima ontwikkeling.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wet is er in Nederland ook al sinds 1 juli 2024.
Zijn die mensen ook bloot als je begint?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, beetje het vooraf bespreken wat wel en niet te doen voordat ik begin.
Beterquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit. Wil het ook niet meemaken.
denk dat het voornamelijk helpt bij het normaliseren van het vragen van consent, bewijs in zulke zaken is bijna niet te doenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ah wist ik niet, vind dat een prima ontwikkeling.
bijnaquote:
Het is andersom per wet geregeld, "Geen bewijs nodig van dwang bij aanranding (<-------) en verkrachting"quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter
[..]
denk dat het voornamelijk helpt bij het normaliseren van het vragen van consent, bewijs in zulke zaken is bijna niet te doen
Ja, die zijn naakt inderdaad. Hoezo?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die mensen ook bloot als je begint?
ehm?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is andersom per wet geregeld, "Geen bewijs nodig van dwang bij aanranding (<-------) en verkrachting"
you are letting my downquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]A man walks down the street He says, “Why am I soft in the middle now?
Klaag em aan!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vandaag nog ontvoerd door iemand. Hond moest ook mee. Gemarteld door 10 km te moeten lopen.
Schandalig, niets ondertekend dat ik het een goed idee vond.
10?! wtf .... jullie zouden 7 km doenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vandaag nog ontvoerd door iemand. Hond moest ook mee. Gemarteld door 10 km te moeten lopen.
Schandalig, niets ondertekend dat ik het een goed idee vond.
We hebben uiteindelijk 2 routes gecombineerdquote:
Denk dat bij bondage het verschil is dat er altijd een risico aanzit, van verstikking of dergelijke.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Niemand bij mij op het werk die weet wat ik nog meer doe in mijn vrije tijd. Hoeven ze ook niet te weten. Collega's vastbinden doe ik niet aan
pfftt klinkt maar lastig hoor, ik houd me wel gewoon afzijdigquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:47 schreef bondage het volgende:
https://www.bnnvara.nl/artikelen/hoe-vraag-je-consent
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
pfftt klinkt maar lastig hoor, ik houd me wel gewoon afzijdig
Ambar en ik willen vaker ontvoerd worden dusquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Of manipuleren. Misschien kun je er nog wat volkoren wraps uit halen
Risico is er zeker, daar hou ik rekening mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat bij bondage het verschil is dat er altijd een risico aanzit, van verstikking of dergelijke.
zelfs de politie overkomt het weleens ondanks alle training dat een arrestant overlijd. Dan kun je maar beter juridisch dichtgetimmerd zijn en zelfs dan hebben die agenten nog veel gezeik ermee
Die mensen heb je ook die graag op een stoel naast het bed zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
pfftt klinkt maar lastig hoor, ik houd me wel gewoon afzijdig
Beetje lego bouwen ondertussen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen heb je ook die graag op een stoel naast het bed zitten.
The cuckchairquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat klopt, ik ben gewoon niet aanwezigquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook op.quote:
Is neu niet het Zweeds voor nee??quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
In Zweden hebben ze een app, dat je snel even voor het neuken een overeenkomstje kunt tekenen.
welke?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. weer verder gamen met nieuwe game.
crack = gek ahahahahaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik lig eventjes in bedje. Geen dutje maar wel muziek luisteren en even rustig aan
Ik wilde eerst wachten tot het uit EA is, maar toch maar alvast gekocht.quote:
herkenbaar probleemquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde eerst wachten tot het uit EA is, maar toch maar alvast gekocht.
F* backlog
Prioriteiten. Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:19 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Vos verlaat de Giro en kruipt onder het bed van een vrouw in Arnhem.
Hmm, heb ik het verkeerde topic geopend?quote:
Lees het topic even terug, je zit helemaal goedquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb ik het verkeerde topic geopend?
Heb je geen samenvatting?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lees het topic even terug, je zit helemaal goed
Daar kun je tegenwoordig niet meer standaard van uit gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
vraag het aan chat-gpt
ze is geen Crack_gpt
Da hek niequote:
Dat riekt naar chantagequote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 kg chocolade die je nog in huis hebt liggen dan?
Zeg je nou dat 10 kg chocola 10 euro kost?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 kg chocolade die je nog in huis hebt liggen dan?
Als hij ruikt is de chocolade misschien niet goed meer. Zou hem snel weggeven nu je er nog wat voor krijgt.quote:
hoezo, je kunt ook leven zonder samenvattingquote:
neequote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nou dat 10 kg chocola 10 euro kost?
ze probeert er een schocolaatje uit te slaanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohshit snel consent vragenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ze probeert er een schocolaatje uit te slaan
Nee, er word niet geslagenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
@:ltvdk mag ik een chocolaatje uit je slaan
Ohquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo, je kunt ook leven zonder samenvatting
[..]
nee
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*vervalst handtekening
thaaaaaanks, geef hier!!!
uiteraardquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vraag me nu af of mensen dit zouden doen?consent vervalsen?
Ik ga maar even een melding maken bij de Foqueville politie wegens mishandeling, vervalsing en diefstalquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*vervalst handtekening
thaaaaaanks, geef hier!!!
succesquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga maar even een melding maken bij de Foqueville politie wegens mishandeling, vervalsing en diefstal@:kwiwi
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vraag me nu af of mensen dit zouden doen?consent vervalsen?
He watquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kwaaawuuuukwaaaawuuuuu!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga maar even een melding maken bij de Foqueville politie wegens mishandeling, vervalsing en diefstal@:kwiwi
Ik stuur wel gewoon @CherryLips op je af en zeg dat jij chocolade steeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwaaawuuuukwaaaawuuuuu!
* kwiwi haalt stapel formulieren uit de auto
success met die papierhandel, tot over een jaar of 2quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je mag niet liegenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stuur wel gewoon @:CherryLips op je af en zeg dat jij chocolade steelt
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
And in the naked light, I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never shared
And no one dared
Disturb the sound of silence
welke dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet jij maar gewoon van mijn kilo's chocolade afblijvenquote:
Die van Henk Poort uit de Beste Zangersquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
And in the naked light, I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never shared
And no one dared
Disturb the sound of silence
dacht al, wat doe jij nou?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ging je chocolade-alarm af?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die van Henk Poort uit de Beste Zangers
Als je ze aan mij geeft, dan is het niet meer van jouquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet jij maar gewoon van mijn kilo's chocolade afblijven
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al ruim 44 jaar af...
wat hebben ze nou weer gedaan om dit te veroorzakenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de volgende trein heeft vertraging, weten ze nu al. Gaat weer lekker dit.
Er liggen kilo's chocola op het spoor denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wat hebben ze nou weer gedaan om dit te veroorzaken
Noodpakket bij?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de volgende trein heeft vertraging, weten ze nu al. Gaat weer lekker dit.
.. het is warm?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
Je krijgt ze lekker nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Als je ze aan mij geeft, dan is het niet meer van jou
opgelost
Fles zit in een soort Truman show, waarbij ze alles vertragen en laten uitvallen om Fles boos te zien worden voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ooohhhh, dat werkt welquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles zit in een soort Truman show, waarbij ze alles vertragen en laten uitvallen om Fles boos te zien worden voor de kijkcijfers.
Oh welk kanaal is de livestream?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles zit in een soort Truman show, waarbij ze alles vertragen en laten uitvallen om Fles boos te zien worden voor de kijkcijfers.
"Ja ik zit op lijn 2"quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
![]()
hahahaha, ik krijg een appje met de vraag 'heeee, ben je on lijn?'
![]()
i cannot
vraag even of die eetquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
i cannot
Als je 10 kilo GESTOLEN chocolade gaat wegwerken is dat niet on de lijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
i cannot
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je 10 kilo GESTOLEN chocolade gaat wegwerken is dat niet on de lijn
En nu moet grmbl hem komen uitruimen oid?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Lig ik net ff op de bank is de vaatwasser klaar
Wat?quote:
Ja ik lig ook pas net op de bank, ik ga echt niet helemaal naar koens toe om zijn vaatwasser uit te ruimenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nu moet grmbl hem komen uitruimen oid?
Hue huequote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
I see your Planet Crafter, and raise you RimWorld
meh..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
I see your Planet Crafter, and raise you RimWorld
Staat wel op m'n lijstje om weer eens aan te zwengelen, zie dat er veel updates voor zijn geweest.quote:
Moet zeggen dat Witchfire best leuk is.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Staat wel op m'n lijstje om weer eens aan te zwengelen, zie dat er veel updates voor zijn geweest.
Kan wel even wachten. Moet toch even afkoelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Lig ik net ff op de bank is de vaatwasser klaar
en het weer is best prima. Ook niet iets om over te klagen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer dan een uur staan wegniften op dat kut Zwolle. Maar ik ben weer onderweg, da's al iets.
Misschien dacht ze dat je iemand wilde vergiftigen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]Denk niet dat ze het gaat snappen
Ze spreekt redelijk goed Nederlands maar schrijven/typen is een dingetje
ze vraagt me wat ik in hemelsnaam aan het drogen ben, hehehehe
[ afbeelding ]het is vingerhoedskruid, om het zaad te verspreiden
Wegniften?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer dan een uur staan wegniften op dat kut Zwolle. Maar ik ben weer onderweg, da's al iets.
ja, klopt.. ik vind em inmiddels te complex wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Staat wel op m'n lijstje om weer eens aan te zwengelen, zie dat er veel updates voor zijn geweest.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Gemiddeld aantal uren dat europese mannen in hun hele leven werken, per land. Kijk die Belgen luiwammesen zijn![]()
[ afbeelding ]
begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat je iemand wilde vergiftigen?
Wat gezellig!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
ik ben aan het 'bellen' met tuinmeneer, ik zeg al 20 minuten alleen maar 'ja' 'oke'
en ik luister niet meer want gaat toch nergens over
Deltawerken?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:28 schreef mschol het volgende:
als balkon helemaal klaar is moet ik wat neerleggen als dammetje, zodat het water daadwerkelijk naar de afvoer gaat en niet naar de buren
ook aan de voorkant last van, daar gaat het water echt de andere kant op
Van de tuinmeneer?quote:
dit gesprekquote:
ik kan natuurlijk ook gewoon zeggen 'hee ik moet gaan'quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeg dat je een vrouwenprobleempje hebt en dat je moet ophangen.
Nou doe dan!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
of gewoon 'hee ik ga hangen, joejoe'
Ga ik zo ook doen want het is godverdomme bijna tien uur
Als dat 'gewoon' kon, had je dat allang gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk ook gewoon zeggen 'hee ik moet gaan'
DOE DAN!!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
of gewoon 'hee ik ga hangen, joejoe'
Ga ik zo ook doen want het is godverdomme bijna tien uur
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
done
wel echt super random
'Oke maarrehh ik ga, DOEI'
had gehoopt dat ie er zelf een eind aan zou breienquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Als dat 'gewoon' kon, had je dat allang gedaan natuurlijk.
hahaha en dan overduidelijk zelf je eigen woorden afkappenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
IK rij nu een tunnel in en het kan zijn...
Trots op jouquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
done
wel echt super random
'Oke maarrehh ik ga, DOEI'
*ziet ING reclame voor zich*quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
IK rij nu een tunnel in en het kan zijn...
Op die tuinmeneer!quote:
Was het ook van gejatquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*ziet ING reclame voor zich*
Jou als je niet uitkijktquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jou als je niet uitkijkt
Om één of andere reden wekt die vrouw agressie bij me opquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*ziet ING reclame voor zich*
Waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om één of andere reden wekt die vrouw agressie bij me op
Ja, maar ik krijg bij wel meer reclames zinin in om iemand te slaan..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om één of andere reden wekt die vrouw agressie bij me op
Word je niet heel gespannen als dat sociale gedoe steeds maar doorgaat en je geen keuze hebt?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:47 schreef Crack_ het volgende:
iedereen boos![]()
nee ga zo gewoon lekker naar bed, denk ik. Ik ben al hele week nog wat overprikkeld van festival en andere sociale dingen. Morgen weer sociaal, geen zin in want het is echt te veel sociaal gedoe in één week en dat trek ik nietof trek ik wel maar ik vind het niet leuk
maar dat mag niet van mensen en dat frusteert me dan nog meer![]()
Hmm, ja, volgens mij is het niet heel gezond als je bijna nooit boos bent op anderen. Misschien ben ik wel boos op mezelf inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wat lekker
ik ben redelijk vaak boos maar nooit op anderen![]()
Als ik boos ben start ik DOOM op en ga ik demons kapot schieten en uit elkaar rukken. Lucht op.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:47 schreef Crack_ het volgende:
iedereen boos![]()
nee ga zo gewoon lekker naar bed, denk ik. Ik ben al hele week nog wat overprikkeld van festival en andere sociale dingen. Morgen weer sociaal, geen zin in want het is echt te veel sociaal gedoe in één week en dat trek ik nietof trek ik wel maar ik vind het niet leuk
maar dat mag niet van mensen en dat frusteert me dan nog meer![]()
Verhuist naar België.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Gemiddeld aantal uren dat europese mannen in hun hele leven werken, per land. Kijk die Belgen luiwammesen zijn![]()
[ afbeelding ]
jawelquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Word je niet heel gespannen als dat sociale gedoe steeds maar doorgaat en je geen keuze hebt?
"Ik voel me A ja, en jij voelt straks niks meer, met je gezwets."quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel![]()
en vooral dat mensen niet luisteren en het zelf beter weten wat mijn gevoel is.
'hoi, ik voel me a'
'haha nee hoor, jij voelt je b'
?? wat
ik kan wel boos zijn op situaties en op andere mensen die iets bewust kwaad doen maar dat laatste is eigenlijk bijna nooitquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, volgens mij is het niet heel gezond als je bijna nooit boos bent op anderen. Misschien ben ik wel boos op mezelf inderdaad.
ja?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik boos ben start ik DOOM op en ga ik demons kapot schieten en uit elkaar rukken. Lucht op.
En nog even een half woordje zeggen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha en dan overduidelijk zelf je eigen woorden afkappen
Heerlijk is het.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan wel boos zijn op situaties en op andere mensen die iets bewust kwaad doen maar dat laatste is eigenlijk bijna nooit
op appie ben ik boos geweest, dat was wel lekker
[..]
ja?oh misschien ook wel goed idee, even spelletje spelen
dat maakt de situatie niet leuker en ik vind de situatie dan al niet zo heel leukquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik voel me A ja, en jij voelt straks niks meer, met je gezwets."
De standaard 27 minuten kwam nog even 40 minuten bij door een kolossale wanprestatie van die kut NS.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
En trein terug naar huis. Overstap in Zwolle is dramatisch dusja. Mooi tijd op nog even een Warsteinertje te gaan scoren bij de Spar of zo. Het was een leuke dag
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De standaard 27 minuten kwam nog even 40 minuten bij door een kolossale wanprestatie van die kut NS.
Kwaad. Woedend.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat maakt de situatie niet leuker en ik vind de situatie dan al niet zo heel leukik heb er trouwens ook een handje van om in die situatie te blijven omdat het juist een kutsituatie is, dan wil ik dat het goed komt en dat moet METEEN
Kutsituatie die meteen beter moetquote:
.. ja bijnaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kutsituatie die meteen beter moet
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel![]()
en vooral dat mensen niet luisteren en het zelf beter weten wat mijn gevoel is.
'hoi, ik voel me a'
'haha nee hoor, jij voelt je b'
?? wat
When the DOOM music kicks in ...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk is het.
RIP AND TEAR, UNTIL IT IS DONE.
Mick Gordonquote:
Morgen weerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Post nog eens wat logeerkonijn foto's anders, dat doet het altijd goed denk ik?
Neuh, is altijd al zo geweest. Het gaat over familie, misschien dat het dat wat duidelijker maakt. Die hebben wel vaker een handje om dingen niet te accepteren zoals ze zijn, denk omdat ze dat niet willen oid maar het helpt niet echtquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien omdat je soms anders overkomt dan je je voelt doordat je je aanpast?
Ahwquote:
Ah ja, ouders van m'n vriendin zijn ook zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, is altijd al zo geweest. Het gaat over familie, misschien dat het dat wat duidelijker maakt. Die hebben wel vaker een handje om dingen niet te accepteren zoals ze zijn, denk omdat ze dat niet willen oid maar het helpt niet echt
ook wel leuk hoor, ga mijn nichtje weer zienquote:
Gekke relatiesquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah ja, ouders van m'n vriendin zijn ook zo.
het is verdacht stilquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
Dat wetende ga ik eens kijken of er hier nog ijsjes in de vriezer liggen. Maar ik houd verder wijselijk m'n mond over de uitslag.
quote:
Oehlala, wat voor ijsjes?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
Ik ben nu ook een kussen schijnbaar.
[ link | afbeelding ]
Hmm, ik heb geloof ik ook nog een hele doos calippo's liggen, maar dat ga ik hier niet zeggen want dan gaat krek die weer proberen te jattenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was misschien op een bepaald punt een sinaasappel Calippo ergens bij betrokken.
schunnige content geupload waarvoor je je moet registreren?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
Ik ben nu ook een kussen schijnbaar.
[ link | afbeelding ]
Die heeft natuurlijk gewoon schaamteloos d'r poes gepost.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
schunnige content geupload waarvoor je je moet registreren?
dat is echt mijn favoriet dit jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hoogvliet.com(...)sinas-vanille-ijsjes
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:37 schreef Nizno het volgende:
Mijn T is opperdepopperdepop...
en mijn energie is ook ver te zoeken. Dus ik ga de laptop uit doen en lekker op bedje
Gute Nacht Freunde
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was misschien op een bepaald punt een sinaasappel Calippo ergens bij betrokken.
*sluipt naar binnenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik heb geloof ik ook nog een hele doos calippo's liggen, maar dat ga ik hier niet zeggen want dan gaat krek die weer proberen te jatten
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
schunnige content geupload waarvoor je je moet registreren?
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk gewoon schaamteloos d'r poes gepost.
i kid you not:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
i kid you not:Oh stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Komt uit mijn koelkast. Als ik de deur open doe is het weg maar als ik hem weer sluit is het meteen terug. Als morgen nog zo is maar even beter onderzoek doen naar de oorzaak.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 01:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Komt uit mijn koelkast. Als ik de deur open doe is het weg maar als ik hem weer sluit is het meteen terug. Als morgen nog zo is maar even beter onderzoek doen naar de oorzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |