SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Zeg dat wel.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Kaiserschmarrn in de EftelingWel tijdelijk en ik ga pas in oktober.
Niet eerder van gehoordquote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door elkaar gehusselde pannenkoek met allemaal vruchtjes en shit.
quote:
quote:
Ja, want wijquote:
Vanavond Jurassic World Rebirthquote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:29 schreef mschol het volgende:
oke, nu heb ik echt vakantie
![]()
vanavond musical van 1 van mn logee's
Leukquote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:29 schreef mschol het volgende:
oke, nu heb ik echt vakantie
![]()
vanavond musical van 1 van mn logee's
Nee, klopt, want:quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk![]()
Dat zal @:TheStigsDutchCousin niet zeggen
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanavond Jurassic World Rebirth
rip..quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
..AND TEAR.quote:
Zou het wel grappig vinden jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat jouw loge een musical doet
Verstand op 0 en kijkenquote:
Wat voor ei heb je kwi?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ei is wel echt de beste aankoop ooit geweest
Ik zeg altijd: ik koop een Dyson als mijn stofzuiger kapot gaat. Maar ik heb een Miele, dus die gaat nooit kapot.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe meer er op zit, hoe meer er kapot kan gaan
wat ik begrijp moet ze letterlijk akkoord geven op de laatste dingen en dan is het klaar maar ligt al een dik jaar stilquote:
Ff T ZZquote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat ik begrijp moet ze letterlijk akkoord geven op de laatste dingen en dan is het klaar maar ligt al een dik jaar stil
maar ik bemoei niet
[ afbeelding ]
Hem gewoon voor zijn straks.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
ergens scheelt het wel, kunnen we gewoon naar disney zonder dat ik een angst heb om opeens ten huwelijk gevraagd te worden enzo
Een groot hangei in de serre, dat wipt en draait de hele tijd een beetje, heerlie de peerliequote:
Aha, een world domination eiquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een groot hangei in de serre, dat wipt en draait de hele tijd een beetje, heerlie de peerlie![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
die is gekquote:
ik heb van de week 20 km gefietst, enkele reisquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens klaar met werkjes werken. Nog even 20 km fietsje rijden kijken.
Dit ziet er wel comfi uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een groot hangei in de serre, dat wipt en draait de hele tijd een beetje, heerlie de peerlie![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Wel slecht voor de stapjes mevrouwquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb van de week 20 km gefietst, enkele reis
komt wel dichtbij zo
ja ben in de avond nog maar gaan wandelenquote:
Welkequote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De ijsjes die ik wilde kopen, waren op.
Ohquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de Lidl-versie van de cornetto's
Ja, morgen maar weer langs gaan of ze ze dan wel hebben.quote:
meteen heel het weekend verpestquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De ijsjes die ik wilde kopen, waren op.
Ja, eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meteen heel het weekend verpest
*noteert*quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de Lidl-versie van de cornetto's
Bij mij staat zo'n ding in de woonkamerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
wil ik ookquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij staat zo'n ding in de woonkamer
Heb je ook zo'n lekkere grote waar je helemaal in kan liggen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij staat zo'n ding in de woonkamer
niet de moeite om te bewaren voor een toekomstige pastasaus?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de rest van die fles wijn maar doorspoelen en de fles meteen naar de glasbak brangen. Bah wat een troep.
mehquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet de moeite om te bewaren voor een toekomstige pastasaus?
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n lekkere grote waar je helemaal in kan liggen?![]()
Zet je dan wel de livestream aan?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik in zo'n ding ga liggen dan kapseist ie denk ik
Valt mee, ze kunnen heel wat hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik in zo'n ding ga liggen dan kapseist ie denk ik
Hoe is het nu met je ESF weer wat opgeknapt?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De bruine kat ligt er vaak in.
Ik knap langzaam op.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je ESF weer wat opgeknapt?
Ja stond eerst buiten in de tuin, maar nu in de serre/onder de overkapping.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
@:kwiwi jij hebt een buiten-ei toch?
Staat die onder een afdakje oid?
Fijn te horen, al had ik gehoopt dat je wat sneller op zou knappen natuurlijkquote:
ik doe mod werk, daar had ik 2 weken terug niet de puf voorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, al had ik gehoopt dat je wat sneller op zou knappen natuurlijk
O dat is wel een vooruitgang dan. Maar doe maar rustig aan, niet te snel willenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik doe mod werk, daar had ik 2 weken terug niet de puf voor
Vandaag heb ik lampjes opgehangen zodat ik licht heb op het aanrecht.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel een vooruitgang dan. Maar doe maar rustig aan, niet te snel willen
kun je er ook op lichenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vandaag heb ik lampjes opgehangen zodat ik licht heb op het aanrecht.
O toe maar, dat is wel een goed tekenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vandaag heb ik lampjes opgehangen zodat ik licht heb op het aanrecht.
Ohhhh.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ja en het is 26 gradenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
nou toch maar even de korte broek weer aan gedaan. Af en toe wat zon.
Ik zou met dat hele ding en al omkukelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Het is hier vooral viezig benauwdquote:
Oh dat ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohhhh.
Mijn eerste gedachte was zoiets:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Garden_Egg_chair
Dat is eigenlijk onmogelijk, althans bij die van ons.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou met dat hele ding en al omkukelen.
Let maar op.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk onmogelijk, althans bij die van ons.
Pics van je zusje balkon.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Het begint nu wel vol te worden op het balkon en wilde eigenlijk nog wat op de balkonrand zetten, maar weet nog niet wat.
Ah joh stofzuig het gewoon ffquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Het begint nu wel vol te worden op het balkon
Een tweedehandsje voor 1500 euroquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohhhh.
Mijn eerste gedachte was zoiets:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Garden_Egg_chair
Sowieso altijd de kneusjes meenemen bij de plantenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Vlinderstruik gehaald.
Er stonden er gister nog een stuk of 5. Ik loop naar de ingang, komt er al net iemand met 2 naar buiten. Zul je net zien. Er stond er nog een maar dat was niet de mooisteToch maar meegenomen want er zaten nog flink wat knoppen in voor zover mijn ondeskundige oog kon zien.
Het is 'design'quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n lelijk plastic ding voor zoveel geld?
✨design✨quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n lelijk plastic ding voor zoveel geld?
En er dan extra aandacht aan besteden omdat het het kneusje in de tuin isquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd de kneusjes meenemen bij de planten
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
O god breng me niet op ideeën.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En er dan extra aandacht aan besteden omdat het het kneusje in de tuin isDie planten krijgen hier altijd een naam
"Gustav ziet er alweer beter uit". "Ga Gustav even extra water geven".
"Rare find!"quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
https://www.pamono.eu/ghyczy-garden-egg-chair
Het heeft een beetje zo'n 50's diner vibequote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind hem leuk. Zou hem niet halen, want hij lijkt me niet comfortabel verder. Maar een glad ei waarvan je de rugleuning in kan klappen om het kussen op te bergen vond ik wel een leuk idee.
Ik ben ook een fan van praktisch, maar het moet er wel nog een beetje leuk uitzienquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind hem leuk. Zou hem niet halen, want hij lijkt me niet comfortabel verder. Maar een glad ei waarvan je de rugleuning in kan klappen om het kussen op te bergen vond ik wel een leuk idee.
Misschien vonden ze 'weird find' niet zo gepastquote:
Of ook een andere auto kopen. Een vierdehands Volvo onder de deuken. Straalt ook wel wat uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Subtiele gezamenlijke hint dat ik moet afvallen.
"Ik ben schraal, werkschuw en ik stem op Timmermans"quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of ook een andere auto kopen. Een vierdehands Volvo onder de deuken. Straalt ook wel wat uit.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Subtiele gezamenlijke hint dat ik moet afvallen.
in mijn tuin staan Theo, Tjerkien, Frans Bauer, Wob, de verkoudheidsboom, de heksenketel, het reanimatie bankje, zakdoekjesboom, gele flappers, Leander en sneuneuzenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En er dan extra aandacht aan besteden omdat het het kneusje in de tuin isDie planten krijgen hier altijd een naam
"Gustav ziet er alweer beter uit". "Ga Gustav even extra water geven".
Kneusjesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
gezelligquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vandaag post voor een garagebox. Natuurlijk geen brievenbus....
Ze zijn gewoon Nederlands iddquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien vonden ze 'weird find' niet zo gepast
Niet eens Benk & Netquote:
ik stem gewoon weer op de spquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik ben schraal, werkschuw en ik stem op Timmermans"
Valt ook wel meequote:
Van Jimmy krijg je eerst een gratis huis waar je niets voor hebt hoeven doen en vervolgens trapt een Rus je voordeur in.quote:
ja ik ben toch een beetje voor de kleine man die het moeilijk heeft dan voor de 1% graaiersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van Jimmy krijg je eerst een gratis huis waar je niets voor hebt hoeven doen en vervolgens trapt een Rus je voordeur in.
* pakt kleine man zijn chipszak af en schopt hem van de bank af.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik ben toch een beetje voor de kleine man die het moeilijk heeft dan voor de 1% graaiers
Nouhouhou ik zat net zo lekker...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* pakt kleine man zijn chipszak af en schopt hem van de bank af.
helpt het coke probleem op van de zuidasquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* pakt kleine man zijn chipszak af en schopt hem van de bank af.
Is er iemand die je eraf kan schoppen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:44 schreef Karzai het volgende:
maja okay ik moet mijzelf in het gareel houden, ik lig ook maar op de bank en zuip mij lazerus
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga morgen om 8 uur naar zwitserland
Oh leuk! Veel plezier.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
sweet summer childquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga stemmen op de persoon die het beste voorheeft met Nederland!
En dat is?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kookboeken een optie?quote:
Ik sta op geen enkele kieslijst. Sorry.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat die vieze achterbakse stinkhonden zich bekend maken en mij recht in de ogen gaan kijken
Ja sorry dat mijn carrière als dictator niet van de grond komtquote:
Ja proostquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat die vieze achterbakse stinkhonden zich bekend maken en mij recht in de ogen gaan kijken
Hier in het topic?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:13 schreef Karzai het volgende:
da fuck ik word benaderd door mensen die ik totaal niet ken
Op bezoek bij @kwiwi?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
neukfouten@smorgensindevroegte.nl?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had net ook een mailtje van een recruiter op een mailadres dat echt nooit op LinkedIn gestaan heeft.
Easyjet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
vliegen naar basel met de trein naar luzern
PINDAROTSJES, INC?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had net ook een mailtje van een recruiter op een mailadres dat echt nooit op LinkedIn gestaan heeft.
tis maar een uurtje vliegenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook primaKoppie koffie, plakje bananenbrood en je bent er al.
Ben je alweer thuis?quote:
Ik heb de Godin nog eventjes door de wasstraat gehaaldquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook primaKoppie koffie, plakje bananenbrood en je bent er al.
Oh dat is niet goed. Maten van me zijn er vandaag en morgen ook. Als ik geen verplichtingen had morgen zou ik ook gaan.quote:
Nee Nee. Op bezoek bij een collegaquote:
Nu al?quote:
@Vino_Tinto is de 40 inmiddels ruim gepasseerd.Dan komt een biertje wat harder aan.quote:
Ja veel bierquote:
Tssstttquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:00 schreef Haags het volgende:
[..]
@:vino_tinto is de 40 inmiddels ruim gepasseerd.Dan komt een biertje wat harder aan.
Helaas weet ik dat uit ervaringquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:00 schreef Haags het volgende:
[..]
@:vino_tinto is de 40 inmiddels ruim gepasseerd.Dan komt een biertje wat harder aan.
Ripquote:
Helemaal verdwaaldquote:
Ik zit in auto nuquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:07 schreef Haags het volgende:
[..]
rondom het Zuiderpark wil je niet verdwalen.
Echt hoorquote:
Ik zat gisteravond bij mijn ouders in de tuin even te borrelen. Daar zaten er een aantal.quote:
Bijen doen toch niksquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond bij mijn ouders in de tuin even te borrelen. Daar zaten er een aantal.
Maar ook wat bijen die op lavendel struik af gingen. Dat vond ik wat minder
Nee dat weet ik, maar het waren er echt wel heel veel. En mijn dochter die dacht oh leuk ik doe even de handstand en weet ik het wat op het gras tussen al die bijen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijen doen toch niksWerd vroeger, toen ik nog eens stads-kwiwi was, panisch als ik een bij, wesp of hommel zag
Was voor mij allemaal hetzelfde. Maar nu zit ik gewoon te tuinieren met m'n handen in de planten terwijl de bijen erin vertoeven. Wespen --> nog steeds panisch
Kan prima, zolang je er maar niet eentje per ongeluk onder je hand vastzetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar het waren er echt wel heel veel. En mijn dochter die dacht oh leuk ik doe even de handstand en weet ik het wat op het gras tussen al die bijen.
7,5. Komt traag op gang, laatste stuk was goed te doen, veel referenties naar het origineel. De mutaties vielen me wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
7,5. Komt traag op gang, laatste stuk was goed te doen, veel referenties naar het origineel. De mutaties vielen me wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan Hedwig een stukje vlinder regelen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]Beetje uncanny valley ja. Maar de regisseur heeft de Godzilla films gedaan, dus was niet heel verrast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
gewoon hartstikke mooi manquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Die moeten inmiddels zelf toch zeker ook cringen als ze dat nu terugluisteren?
hebben ze elektriciteit in drenthe?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
Pff denk ga weer eens Fall Guys spelen op de laptop, natuurlijk meteen weer een grote update.
Ja sinds een tijdje.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hebben ze elektriciteit in drenthe?
wow.
ahahahahahahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Krijg je als je een paar hunebedden tegen elkaar wrijftquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hebben ze elektriciteit in drenthe?
wow.
ahahahahahahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:
De rode auto aan de Prins Bernhardlaan in Ede stond in de weg bij het asfalteren. De wegwerkers hebben er omheen gewerkt. © Gemeente Ede
https://www.bndestem.nl/b(...)-boel-geld~a56f7217/
quote:
Hoe ze die lijntjes ook hebben getrokkenquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ze die lijntjes ook hebben getrokken
[ afbeelding ]
Ja nu moeten ze wachten tot de eigenaar terug is en terugkomen om dat stukje nog te doenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kijk je ook even raar op als je naar je auto looptDat ze die niet weggetakeld hebben
Bijzonder tijdstip, maar vooruitquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor citroentaart meringue ijs.
Ook voor het ontbijt?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik nog nooit ijs op heb als ontbijt, maar ik ben in Amerika geweest dus dan kan ik het niet meer ontkennen
Daar is alles mogelijk als ontbijt volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik nog nooit ijs op heb als ontbijt, maar ik ben in Amerika geweest dus dan kan ik het niet meer ontkennen
Als ontbijt wel. Maar pannenkoeken als avondeten is gek.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar is alles mogelijk als ontbijt volgens mij.
Lekker een bol ijs over je warme wafelsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want pannenkoeken zijn daar ontbijtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ontbijt wel. Maar pannenkoeken als avondeten is gek.
vreetzakquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil Etto geen ticket sponsoren?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder ligt nu wel heel appetijtelijk op de bank.
even wakker maken
ik zit nog aan een bacootjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het nog benauwd om te gaan slapen.
weekend dus altijd goedquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:13 schreef Koen66 het volgende:
en nee, ik heb nog geen plannen haar erop te gooien
mijn moeder is zwaar dement, maar mijn schoonmoeder begint toch ook wel wat verschijnselen te krijgenquote:
Niks. Maar ik ben wakker sinds woensdag nacht. What's happeningquote:
Het is whisky.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |