Het geluk is met de dommen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst van mijn leven een USB-A connector er in één keer goed ingestoken.
Ja, dat was het frappante. Bij je moeder moet ik altijd wel ff twee keer kijken.quote:
Knap dat je het bij 2 keer weet te houden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:49 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja, dat was het frappante. Bij je moeder moet ik altijd wel ff twee keer kijken.
Heb je het over het formaat van je piemel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst van mijn leven een USB-A connector er in één keer goed ingestoken.
Dat jij bij een USB-A connector direct aan formaatje piemel denkt.. OK.. Het zal welquote:vrijdag 11 juli 2025 18:08 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Heb je het over het formaat van je piemel?
Dan steek je heel erg raar; bij haar is het is alsof je een banaan door een kathedraal heen slingert hoor!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:49 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja, dat was het frappante. Bij je moeder moet ik altijd wel ff twee keer kijken.
Daarom ga ik altijd voor het zingen de kerk uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan steek je heel erg raar; bij haar is het is alsof je een banaan door een kathedraal heen slingert hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |