SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We bolkuh wat afquote:
Rood, blauw en geel zijn de primaire kleuren.
Of moet ik weer AI vragen
How can I make this topic about me?![]()
Ik vind rode nagellak een van de mooiste nagellakkleuren, vooral voor op teennagels
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Is blauw dan wel primair? Ik dacht cyaanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nope
de primaire kleur is magentaI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
blauw is een breed begrip, maar als je gaat mensen wil je cyaan jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is blauw dan wel primair? Ik dacht cyaan
bij rood denk je toch snel aan een diep rood terwijl de mengkleur meer roze isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De primaire kleuren zijn de basiskleuren waaruit alle andere kleuren kunnen worden gemengd — ze zijn als de fundering van het hele kleurenuniversum!
De drie primaire kleuren zijn:
- Rood
- Blauw
- Geel
Deze gelden in de traditionele schilderkunst en pigmentkleurleer (zoals bij verf of kleurpotloden).
Maar... in andere contexten zijn ze anders:
In digitale schermen (zoals tv's of computers) gebruiken we:
- Rood
- Groen
- Blauw (RGB-model)
In drukwerk (zoals printers) gebruiken we:
- Cyaan (lichtblauw)
- Magenta (roze/roodachtig)
- Geel → Samen met zwart vormt dit het CMYK-model.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Zal zo even kijken of er nog ergens magenta kleur tape te krijgen isquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nope
de primaire kleur is magenta![]()
![]()
Ik vind dat altijd een beetje hoerig, net als knalrode lipstickquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind rode nagellak een van de mooiste nagellakkleuren, vooral voor op teennagels
Bordeauxrood?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind rode nagellak een van de mooiste nagellakkleuren, vooral voor op teennagels![]()
weet je waarom we rode lippenstift dragen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje hoerig, net als knalrode lipstick
omdat hitler hetzelfde vond als dat jij vindtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geweldig, er kan altijd een discussie ontstaan als er een onderwerp wordt aangeroerd
Zelfs over primaire kleuren
En bedanktquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje hoerig, net als knalrode lipstick
Ik vind dat altijd juist mooi.
Ben ook dol op deze stijl:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Even naar de Hornbach....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal zo even kijken of er nog ergens magenta kleur tape te krijgen isHow can I make this topic about me?![]()
Past ook wel bij jouquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En bedankt
[ afbeelding ]![]()
![]()
According to Fedler, Adolf Hitler “famously hated red lipstick.” Madeleine Marsh, author of Compacts and Cosmetics explained: “The Aryan ideal was a pure, un-scrubbed face. [Lady] visitors to Hitler’s country retreat were actually given a little list of things they must not do: Avoid excessive cosmetics, avoid red lipstick, and on no account ever [were] they to color their nails.”
Allied women wore it in defiance of Hitler’s restrictions. Cosmetic companies created lipsticks in shades of “Victory Red” and “Montezuma Red” and it was even mandatory in the dress and appearance of U.S. Army women during the war.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of je laat je Tesla coil even zoemen als extra toevoeging bij het inpakken
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En bedankt
[ afbeelding ]![]()
Gelukkig mogen we allemaal onze eigen smaak hebben.
Mijn tante had dat ook alltijd op ik vond het vreselijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zou wel fijn zijn als je je eigen smaak kan hebben zonder dat iemand zegt dat je dan een hoer bentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: