SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder wrijving geen glans
Ik moet den haag in vandaag, lukt dat wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:25 schreef Haags het volgende:
Met een speciale shout out naar @:vino_tinto
Typtyfus telt niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Valt mij nog mee dat er geen ziekte in de TT staat
Oke. Ik ben er vanmiddag pas. Dus wel lang weg blijven dan.quote:
Wowquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Ik ben er vanmiddag pas. Dus wel lang weg blijven dan.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Ik ben er vanmiddag pas. Dus wel lang weg blijven dan.
Ben je sneller dan ikquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik snapte 'm pas na drie keer nadenken.
ik raak steeds afgeleid door het laatste paneelquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik snapte 'm pas na drie keer nadenken.
En dat is dan een zeldzame aandoening waarbij je kleine blauwe vlekjes krijgt van maanlicht die binnen 10 minuten weer verdwijnen of zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:35 schreef Karzai het volgende:
De ziekte met de langste wetenschappelijke naam is een tongbreker van jewelste: Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.
Spreek dat maar eens uit bij de huisarts. Ja wat denkt u dan? Ja ik zat zelf te denken aan pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:35 schreef Karzai het volgende:
De ziekte met de langste wetenschappelijke naam is een tongbreker van jewelste: Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.
Leuk woord voor scrabble.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Spreek dat maar eens uit bij de huisarts. Ja wat denkt u dan? Ja ik zat zelf te denken aan pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.
Verkeerde account CL.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk woord voor scrabble.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |