Ik ben bang dat als ik er ben en Fenix gedaan heb dat het eigenlijk al klaar is en ik het zonde van het geld en reistijd vind. Dan maar beter nog een keer naar Walibi denk ik maar ben ik al zovaak geweest.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:54 schreef roos94 het volgende:
Recent geweest.
Fenix is echt![]()
![]()
heel leuk en ook niet echt eng omdat je schuin naar beneden gaat, dus prima geschikt voor iedereen.
Dwervelwind is gewoon lachen.
Troy vond ik muaah, te ruw voor mij, mijn tanden klapperden haast eruit. Maar het is voor velen een geliefde coaster.
Boosterbike niet kunnen doen omdat daar een permanent achterlijke wachtrij staat.
Toverland is heel leuk, niet saai, zeker een dagje waard.
Was ik tijdje terug al maar is inderdaad erg saai. Alleen Barron en Python zijn beetje leuk verder is er geen reet aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:19 schreef DrDentz het volgende:
En de Efteling? Is minder gericht op achtbanen en meer op mooie themagebieden / darkrides.
Probeer het gewoon een keerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik er ben en Fenix gedaan heb dat het eigenlijk al klaar is en ik het zonde van het geld en reistijd vind. Dan maar beter nog een keer naar Walibi denk ik maar ben ik al zovaak geweest.
Ik zat ook aan Phantasialand te denken die heeft Black Mamba, Fly en Tarron maar dat is gelijk 3 uur rijden of zo
Ik zal het overwegen. Hebben ze ergens nog aanbiedingen of kortingsacties?quote:
Bij de appie kun je nu voor diverse pretparken sparen, kaartjes 1+1.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen. Hebben ze ergens nog aanbiedingen of kortingsacties?
Als je dat saai vindt denk ik niet dat je Toverland erg spannend gaat vinden. Is een beetje Efteling-light.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:29 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Was ik tijdje terug al maar is inderdaad erg saai. Alleen Barron en Python zijn beetje leuk verder is er geen reet aan.
Ik ga denk ik gewoon nog een keer naar Walibi of zo. En anders misschien Phantasialand of zelfs Europapark maar dat is zo ver weg dan moet je gelijk in die hotels slapen en ben je honderden euros kwijt.
Maar dan kan je geen gebruik maken van de zelfscan of wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:14 schreef DWMLion het volgende:
[..]
Bij de appie kun je nu voor diverse pretparken sparen, kaartjes 1+1.
Tuurlijk wel, die zooi spaar je digitaal. Of loop jij nog te leuren met een pasje van de appie. Sinds je digitaal spaarzegels kunt sparen doe ik dat ook. Geen moeite voor gratis geld.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar dan kan je geen gebruik maken van de zelfscan of wel?
Moet je natuurlijk wel een bonuskaart hebben, gaat digitaal zoals hierboven al is aangegeven.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar dan kan je geen gebruik maken van de zelfscan of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |