SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Het spul dat de kater veroorzaakt laten staan
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Van mij helaas nog niet omdat standby... Maar, vanaf maandag een week verlofquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Bijna weekend? Het mijne is al begonnen hoor![]()
Mogge![]()
![]()
Mijne bijna!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge![]()
Klinkt goed. Op kantoor is het inmiddels ook al aardig rustig, er gaan na volgende week een boel collega's op vakantie.How can I make this topic about me?![]()
Ook een fijn vooruitzicht, je hebt er mooi weer bij als je in NL blijft.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Van mij helaas nog niet omdat standby... Maar, vanaf maandag een week verlof![]()
![]()
Ja douchen
En dan nagels doen. Weet alleen nog niet welke kleur
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Paars.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja douchen
En dan nagels doen. Weet alleen nog niet welke kleur![]()
MOOOOOOHOOOOOOoooooonnnquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ga een paar dagen naar zuid Duitsland, verder gewoon in eigen land. Maar hoeft niet al te warm wat mij betreft, 20-25 is voor mij meer dan genoeg...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook een fijn vooruitzicht, je hebt er mooi weer bij als je in NL blijft.![]()
O die heb ik nu ook op die. Maar dan die zonder lamp droogt.quote:
Blijft wel langer zitten dan gewone nagellak
Ik heb niet vaak lange nagels om ze mooi te kunnen lakken, ze breken bij mij altijd snel af.
Heb ze voor mij doen lang nu en vind het eigenlijk heel irritant die lange nagels
Inpakken en wegwezen dus....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga een paar dagen naar zuid Duitsland, verder gewoon in eigen land. Maar hoeft niet al te warm wat mij betreft, 20-25 is voor mij meer dan genoeg...
How can I make this topic about me?![]()
Je zou maar wakker worden en denken dat je werken m oet en er dan achter komen dat het al weekend isquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge![]()
Morguh Sode
Ik heb altijd die onder de lamp moet drogen. Blijft idd langer zitten dan gewone lak, dat is er bij mij zo af.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik nu ook op die. Maar dan die zonder lamp droogt.
Ik heb niet vaak lange nagels om ze mooi te kunnen lakken, ze breken bij mij altijd snel af.
Heb ze voor mij doen lang nu en vind het eigenlijk heel irritant die lange nagels
Ja dat is even wennen he lange nagels![]()
![]()
Ik heb het vaak andersom: dan denk ik dat ik al vrij heb en dan moet ik nog een dag.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou maar wakker worden en denken dat je werken m oet en er dan achter komen dat het al weekend is![]()
Morguh Sode
How can I make this topic about me?![]()
Ik heb een collectie. Maar dan wel met lampquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik nu ook op die. Maar dan die zonder lamp droogt.
Heb ze voor mij doen lang nu en vind het eigenlijk heel irritant die lange nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja ik zit te wachten tot er weer een afknapt, dan knip ik de rest er ook gelijk afquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb altijd die onder de lamp moet drogen. Blijft idd langer zitten dan gewone lak, dat is er bij mij zo af.
Ja dat is even wennen he lange nagelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is dan minderquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het vaak andersom: dan denk ik dat ik al vrij heb en dan moet ik nog een dag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: