Ook geen hardrijder.quote:
Hij lijkt me juist geen echte prater.quote:
Maakt wel een grapje dat hij de strijd Vingegaard - Pogi ook op de TV moet zienquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij lijkt me juist geen echte prater.
En kans is groot op valpartijen. Iedereen wil vooraan zitten bij de bocht naar rechts voor het opdraaien van de klim. Ook de weg is niet breed richting de klim.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh zit een bocht voor dat klimmetje? Dan gaat geen sprinter dat overleven.
Oh, gedoequote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:22 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
En kans is groot op valpartijen. Iedereen wil vooraan zitten bij de bocht naar rechts voor het opdraaien van de klim. Ook de weg is niet breed richting de klim.
Er zijn een stuk of 6/7 klimmetjes vlak na elkaar, niet allemaal gecategoriseerd, van km 47 tot km 9 voor de finish. Wordt dus lastig voor de sprinters.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh zit een bocht voor dat klimmetje? Dan gaat geen sprinter dat overleven.
Ja ik dacht dat Milan of Girmay dit zou kunnen, maar als voor die laatste pukkel een bocht zit wordt dit voor, ja, voor wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 6/7 klimmetjes vlak na elkaar, niet allemaal gecategoriseerd, van km 47 tot km 9 voor de finish. Wordt dus lastig voor de sprinters.
WOUT?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat Milan of Girmay dit zou kunnen, maar als voor die laatste pukkel een bocht zit wordt dit voor, ja, voor wie?
Zou ook goed kunnen jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z’n eeuwige concurrent, gok ik..
Als hij hersteld is van zondag dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |