SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat wordt wat bestellenquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vergeten eten voor vanavond uit de vriezer te halen.kut.
![]()
Oeiquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:06 schreef bondage het volgende:
Ik moet zo ook maar even naar de super wat te eten halen. Vriendin is niet thuis vanavond dus tja...
Neem een pizza mee, hoef alleen maar in de oven te pleurenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat je nu zelf eten moet fiksen.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Neem een pizza mee, hoef alleen maar in de oven te pleuren
Oh dat moet je wel kunnen ja.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Neem een pizza mee, hoef alleen maar in de oven te pleuren
Maar wel leukquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Eten koken is zonde van mijn kostbare tijd
Samen met vriendin is leuk, alleen vind ik er niet veel aan...quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wel leuk
En daarna heb je eten
Verrassend.quote:
Als je een pizza opwarmt heb je ook eten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wel leuk
En daarna heb je eten
Als je graag eten kookt dan is het natuurlijk minder leukquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je een pizza opwarmt heb je ook eten.
"Grmbl, moet die oven weer aan."quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je graag eten kookt dan is het natuurlijk minder leuk
Doe dat lekker zelf johquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Grmbl, moet die oven weer aan."
Zelf pizza makenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je een pizza opwarmt heb je ook eten.
Denk dat Grmbl het niet erg vindt als ik de oven aan zetquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Grmbl, moet die oven weer aan."
Wat gaat er in de ovenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat Grmbl het niet erg vindt als ik de oven aan zet
Gekruide aardappelpartjesquote:
Niet een hele kiep ofzoquote:
Nee ik ga vandaag eens mijn inductie gebruiken en een kiepdijfiletje bradenquote:
Wel met een lekkere marinade?quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag eens mijn inductie gebruiken en een kiepdijfiletje braden
Vetpan aanslingerenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Eten koken is zonde van mijn kostbare tijd
Wutquote:et Openbaar Ministerie (OM) heeft 2,5 jaar cel geëist tegen een man uit Schagen voor het verstikken van een bewusteloze vrouw. Hij zou zijn geslachtsdeel in de mond en keel van de 21-jarige vrouw hebben gedrukt. Ze overleed enkele dagen later.
Het incident vond plaats op 12 augustus 2022. De toen 31-jarige man had in paniek het noodnummer gebeld omdat de vrouw niet meer ademde, waarna de hulpdiensten ter plaatse kwamen. De vrouw overleed twee dagen later in het ziekenhuis nadat in overleg met de familie de beademing werd gestopt.
Volgens het OM is de vrouw gestikt in de penis van de man. Ze was op dat moment bewusteloos en onder invloed van veel alcohol. De officier van justitie eist 2,5 jaar cel, omdat de vrouw overleed nadat de man seksueel zou zijn binnengedrongen terwijl ze bewusteloos was.
Jaquote:
quote:
Zieke geest.quote:
Ook nog wat knoflook erbij doenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik denk paprika, gerookte paprika, kerrie, korianderzaad en een beetje chipotlekruiden voor de pittigheid
Ohja natuurlijkquote:
Ja zeg, Schagen is heul de andere kant van Westfriesland.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland is natuurlijk ook een vreemde plek.
Met de kneiterharde Gquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland is natuurlijk ook een vreemde plek.
SkaGGgGGGgGGGequote:
quote:
quote:
Ik loop wel even langs de supermarkt. Maar alleen nog even verzinnen wat.quote:
Hoe weten ze dat ze al bewusteloos was nadat hij naar binnen ging.quote:
Kende zeker ook deze mopquote:
Jammer dat je zwicht voor de klimaatmaffiaquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:41 schreef Haags het volgende:
Wooptiedoo![]()
Vanaf november worden al mijn bedrijfsbusjes elektrisch.
Geen gezeik meer in de steden @:nattekat
Dit is een prima investering die zich dubbel en dwars gaat terug verdienen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat je zwicht voor de klimaatmaffia
echt he, echte bazen laten gewoon alles naar de klote gaan #yoloquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat je zwicht voor de klimaatmaffia
Maar dan wel grillend op mijn eigen stukje grillplaat in mijn achtertuin hoorquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt he, echte bazen laten gewoon alles naar de klote gaan #yolo
Steengrillen in de tegeltuin.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan wel grillend op mijn eigen stukje grillplaat in mijn achtertuin hoor
Daarna afkoelen in mijn airco huis omdat het huis de hele dag in de zon staat te bakken omdat ik bij de gemeente geklaagd heb over de bomen, want iehl blaadjes in mijn tuin. Dat de gemeente ze weg heeft gehaald.quote:
Wel genoeg sproeien he, met kraanwater aub want dat regenwater is viesquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarna afkoelen in mijn airco huis omdat het huis de hele dag in de zon staat te bakken omdat ik bij de gemeente geklaagd heb over de bomen, want iehl blaadjes in mijn tuin. Dat de gemeente ze weg heeft gehaald.
Uiteraard.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel genoeg sproeien he, met kraanwater aub want dat regenwater is vies
Doodquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard.
Eerst elke dag mijn steengrill / luchtplaats stofzuigen en daarna goed schrobben met flinke hoeveelheden schoonmaak azijn en kraanwater.
Eventueel nog oppoetsen met een beetje round up.
Alles
Moet
Dood
Echt hequote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dood![]()
![]()
Ik verbaas me er over hoe snel men nog aankomt zetten met die round up meuk. En ook alsof het iets heel goeds is, yeabut no thank you?
Uiteraard kan je het hele riedeltje van azijn, water en round up nog een keer doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
Je vergeet dat je straks ook moet klagen als je betonnen luchtplaats overstroomt bij de eerste de beste regenbui
Ja schandalig dat de gemeente dat niet voorkomtquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard kan je het hele riedeltje van azijn, water en round up nog een keer doen.
Hele zomer en tuinset naar de tering omdat het regentquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja schandalig dat de gemeente dat niet voorkomt
Ik heb ook sprinklr plantjesquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
Ik wil volgend jaar denk ik een paar tegeltjes uit mijn voortuintje wippen en dan zo'n mini geveltuintje van sprinklr oid erin.
Maar eerst in het najaar nog een Gelderse roos
Cruydt-hoeck of vergelijkbaar zijn ook wel acceptabelquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Het hebben van sprinklr plantjes zou een nieuwe filteroptie moeten zijn op datingsites
Wat? Kruidkoek?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cruydt-hoeck of vergelijkbaar zijn ook wel acceptabel
Kruidkoekquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een Bostijgerin in bed en daarbuiten. Ik haak alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik ben opzoek naar een vent die houdt van biologische plantjes en kruidkoek. Ben jij de man die de Tijger in mij kan temmen?
En anders naar de markt lopen voor een moot gebakken visquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Geluk is geen zin hebben om te koken, maar geen andere keus hebben, en bij het plaatsen van de boodschappen in de koelkast erachter komen dat er gewoon macaroni klaar ligt in de vriezer
Weet je eigenlijk wat voor groep het is waar je nu tijdelijk heen gaat?quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo mijn voorraadkast alvast voor een deel leegmaken. Alleen de spullen die ik denk de komende 2 weken nog te gebruiken blijven staan...
Geloof dat de markt bij NK op dinsdag is.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
En anders naar de markt lopen voor een moot gebakken vis
Heb je daar een speciaal boortje voor? Of heb je de spiraaltjes zo gekocht??quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb aardappelspiraal gemaakt ipv partjes. Staat nu in de oven
Toevallig ken ik al een paar mensen. Ik weet dat ze iets van 4 woningen hebben. Daar zal 1 kamer voor mij zijn. Ik weet niet of er dagelijkse bijeenkomsten oid zijn..quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wat voor groep het is waar je nu tijdelijk heen gaat?
Nopequote:Op donderdag 10 juli 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je daar een speciaal boortje voor? Of heb je de spiraaltjes zo gekocht??
Nouja en als het niet bevalt dan is het maar voor tijdelijkquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toevallig ken ik al een paar mensen. Ik weet dat ze iets van 4 woningen hebben. Daar zal 1 kamer voor mij zijn. Ik weet niet of er dagelijkse bijeenkomsten oid zijn..
Ik weet het niet eensquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat de markt bij NK op dinsdag is.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat de markt bij NK op dinsdag is.
Maar daar gaat het liedje heul niet overquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens
Weet wel dat het niet nu is.
Owquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Maar daar gaat het liedje heul niet over
EEN VERS KOPJE THEEEEEEEEEquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
Ik ga een gepaneerde Mexicano eten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Entrecote, zeetong en ganzenlever 200 euro per kilo maken, familieverpakking gemalen insectenkoek een halve euro, klimaatproblemen opgelost
Oef.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga een gepaneerde Mexicano eten.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga een gepaneerde Mexicano eten.
quote:
Een droge CherryLipsquote:
Top!quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Beetje jammer dat de zon opeens toch achter de wolken vandaan kwam, kon mijn kleren uitwringen toen ik van zolder kwamMaar frame voor de achterwand zit er in
[ afbeelding ]
Ik ben fier op uquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Beetje jammer dat de zon opeens toch achter de wolken vandaan kwam, kon mijn kleren uitwringen toen ik van zolder kwamMaar frame voor de achterwand zit er in
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens gemerktquote:
Provinciaal of bebouwde kom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog maar even naar buiten geweest. Was lekker. 8542 inmiddels. En
Ik moet eigenlijk ook nog wel wat stapjes doen, bedroevend laat vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij hebt kruipjes gedaan, dat telt ook.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog wel wat stapjes doen, bedroevend laat vandaag
Ja wel goede full body trainingquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt kruipjes gedaan, dat telt ook.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel goede full body trainingJammer alleen dat die niet meer alle bewegingen kan die die in mijn hoofd nog wel kan, zal die 82% zijn
Het kan nogquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog wel wat stapjes doen, bedroevend laat vandaag
Gezelliquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk op de bankLange dag vandaag, maar ook gezellie mozarellie 2u zitten lunchen met een vriendin
Ja, de andere is niet meerquote:
Sow! Het is ook al 10 voor 9 inderdaad!quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga maar eens te bedde. Heeft het lijf nodig
Krijgt ie geen nieuw vriendjequote:Op donderdag 10 juli 2025 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, de andere is niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:01 schreef mschol het volgende:
uit eten..ben ook uit eten geweest....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel zelf moeten koken bij mamsVoor zus mams en mijzelf.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Beslissing van mijn zus, heb ik niet veel over te zeggenquote:
wat schafte de pot?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ook uit eten geweest....
wel zelf moeten koken bij mamsVoor zus mams en mijzelf.
Kun je niet ...quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beslissing van mijn zus, heb ik niet veel over te zeggen
quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg overigens voor zowel het overgaan naar de logeerplek als de definitieve verhuizing, gewoon de wettelijke 2 vrije dagen
zalm met pasta en spinaziequote:
De woning die ze mij hebben toegewezen komt 1 augustus leeg te staan. Dan moet er waarschijnlijk nog geklust worden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]das wel nice
hoe zit het met je verhuizing?
hmm pasta 3n spinazie klinkt prima.. de zalm is wat jammerquote:
dus eerst nog even wat gedoe maar uiteindelijk wel een goed resultaatquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De woning die ze mij hebben toegewezen komt 1 augustus leeg te staan. Dan moet er waarschijnlijk nog geklust worden.
Maar omdat veel van de begeleiding in augustus al een andere werkplek hebben en we nog maar met 3 bewoners zijn (waarvan er 2 betaald werk hebben) is er besloten om al voor de eigenlijke eind datum van 1 september te stoppen met de afdeling. Maar omdat mijn woning dan nog niet klaar is, mag ik op een andere begeleid woonplek "logeren".. Dat is ook redelijk dichtbij mijn nieuwe woonplek en dus ook makkelijker te bereiken voor mijn nieuwe begeleiding (Nu zit ik aan de andere kant van EHV zeg maar)...
SItuatie is natuurlijk verre van ideaal, maar goed. Uiteindelijk kom ik lekker in mijn eentje te wonen en dat was eigenlijk wel wat ik wilde..
ik zal achter doorgeven dat ze beter met rooksignalen kunnen werkenquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu pas dat ik al 5 dagen geleden een pm heb gehad.
Slechte manier om mij proberen te bereiken
quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu pas dat ik al 5 dagen geleden een pm heb gehad.
Slechte manier om mij proberen te bereiken
heeft ze wel een drukke ochtend gehad dusquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanmorgen was de woonbegeleidster dus gewoon alleen op de afdeling, want nummer 3 was weer sinds lange tijd naar dagbesteding, Dat wil hij toch weer oppakken, omdat hij er straks dichterbij woont...
Ja.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft ze wel een drukke ochtend gehad dus
Wat een gedoe zeg, ook met zo'n tijdelijke plek weer tussendoor. Maar goed, eigen woning komt toch al snel dichterbij nuquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De woning die ze mij hebben toegewezen komt 1 augustus leeg te staan. Dan moet er waarschijnlijk nog geklust worden.
Maar omdat veel van de begeleiding in augustus al een andere werkplek hebben en we nog maar met 3 bewoners zijn (waarvan er 2 betaald werk hebben) is er besloten om al voor de eigenlijke eind datum van 1 september te stoppen met de afdeling. Maar omdat mijn woning dan nog niet klaar is, mag ik op een andere begeleid woonplek "logeren".. Dat is ook redelijk dichtbij mijn nieuwe woonplek en dus ook makkelijker te bereiken voor mijn nieuwe begeleiding (Nu zit ik aan de andere kant van EHV zeg maar)...
SItuatie is natuurlijk verre van ideaal, maar goed. Uiteindelijk kom ik lekker in mijn eentje te wonen en dat was eigenlijk wel wat ik wilde..
Jaquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik verstandig zijn en zo naar bed gaan?
Dat wel. Bij die logeerplek kom ik al regelmatig voor mijn werk langs. Vandaag nog zelfsquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg, ook met zo'n tijdelijke plek weer tussendoor. Maar goed, eigen woning komt toch al snel dichterbij nu
Helaas, denken die kuthonden hier er anders over.quote:
Wel mooi op tijd voor jou doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik merk wel dat ik afgelopen weken eigenlijk te laat naar bed ben gegaan.quote:
Oh ja dan is een keertje op tijd naar bed gaan niet zo verkeerd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel dat ik afgelopen weken eigenlijk te laat naar bed ben gegaan.
en SLAKKENquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Alweer met pepers.. een beetje variatie mag ook wel hoor.
Ja, gisteren werden we aangehouden door de Drenthse Grenspolitie en opgepakt wegens het vervoeren van GOEIEDAGHALLOHEEDA'SNIENORMAALZULKEHETEPEPERS, maar dit keer gaat het me lukken.quote:
Hahaha Ettoquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, gisteren werden we aangehouden door de Drenthse Grenspolitie en opgepakt wegens het vervoeren van GOEIEDAGHALLOHEEDA'SNIENORMAALZULKEHETEPEPERS, maar dit keer gaat het me lukken.
ze hebben me in elkaar geslagen en opgesloten... Daarna gingen ze de cel papierplakk'n.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze hebben me in elkaar geslagen en opgesloten... Daarna gingen ze de cel papierplakk'n.
Meteen politie even inschakelen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb de pepers dit keer vermomd als aardbeien...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
shit.
Iets te enthousiast geweest bij de overgang bij Overijssel...
[ afbeelding ]
Momentje dus.
Beter dan buiten leggen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
zo, thuis...
amazon heeft weer een bijzondere truuck uitgehaald...
enveloppe met spul door mn openstaande klepraam naar binnen gegooid
dat kan jij alleen maar waarderenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh nee he...
het is ANDRE HAZES KARAOKE AVOND op de Overijsselse camping alwaar ik mijn automobiel onherstelbaar heb beschadigd...
mja.. je had het ook gewoon in de brievenbus kunnen deponeren, dat paste ook gewoonquote:
wwwwwwwwant ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij geeeeeeeeeeeelooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooft in miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijquote:
Nee, ze wil zelfs dat wij hem overnemenquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet ...
Stiekem ....
Verrassing!!!
Zeg jij dat niet elke dag om vervolgens om half 12 maar eens naar bed te gaan?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja, daar zijn de zesendertig kilo garnalen voor die ik ook bij hebquote:
Scheelt nog dat je raam open stond en ze dat niet eerst voor het gemak hebben opengebrokenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
zo, thuis...
amazon heeft weer een bijzondere truuck uitgehaald...
enveloppe met spul door mn openstaande klepraam naar binnen gegooid
Ja, omdat dan die kuthonden eens een keertje stil zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg jij dat niet elke dag om vervolgens om half 12 maar eens naar bed te gaan?
Nu gaat ze dromen over garnalen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, daar zijn de zesendertig kilo garnalen voor die ik ook bij heb
Niet alleen zij hoorquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder zegt dat ik normaal moet doen
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt nog dat je raam open stond en ze dat niet eerst voor het gemak hebben opengebroken
Bel die chinees dan eens een keerquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, omdat dan die kuthonden eens een keertje stil zijn.
Zou me bij sommige bezorgers niet eens verbazenquote:
eensquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou me bij sommige bezorgers niet eens verbazen
Waf wafquote:
😈quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt, het is gewoon ONMOGELIJK om in Drenthe te komen...
Lijkt wel Mordor man
Omdat ze al die hunebedden als drempels neerleggen zekerquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lijkt wel Mordor man
Ja en die vragen ook steeds:quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze al die hunebedden als drempels neerleggen zeker
Wij denken hier gewoon goed na.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze al die hunebedden als drempels neerleggen zeker
Je moet ook via Cirith Ungol.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lijkt wel Mordor man
En dan gaan ze je proberen om te kopen met Drentse Turfquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja en die vragen ook steeds:
Wa komme oelie hier doen, eem?
Is dat bij Assen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet ook via Cirith Ungol.
Rijden er eigenlijk moderne treinen in Drenthe? Of moet je daar met een huifkar?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaan ze je proberen om te kopen met Drentse Turf
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij zijn hier allemaal heel erg bang nu ja.
Scarquote:
Krijgen? Krijgen? Voor niets gaat de zon op vriend, je krijgt helemaal niksquote:
Geen idee, denk dat ze daar nog over modderige turfbanen voortbewegenquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rijden er eigenlijk moderne treinen in Drenthe? Of moet je daar met een huifkar?
Ok Tim Beumersquote:
Dat is de originele Star Wars film. Als je denkt dat het iets anders is, herinner je je hem verkeerd.quote:
ah, de moppentapper van de SCquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is de originele Star Wars film. Als je denkt dat het iets anders is, herinner je je hem verkeerd.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is de originele Star Wars film. Als je denkt dat het iets anders is, herinner je je hem verkeerd.
Nee dat ken ik niet, zou ik graag zo willen laten ookquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
je kent het wel gek gedrag en dan zachtjes jouw hand in zijn bek enzo
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze gebruik ik vaak in een gesprek met iemand via de app.
Bij honden is het niets anders dan liefdequote:Op donderdag 10 juli 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat ken ik niet, zou ik graag zo willen laten ook
nou dan is het al helemaal simpel toch?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ze wil zelfs dat wij hem overnemen
komt binnenkort een deel IIquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben benieuwd en een beetje bang.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
komt binnenkort een deel II
Als een hond zijn tanden in mij zet is het geen liefdequote:Op donderdag 10 juli 2025 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij honden is het niets anders dan liefde
Liefdesbeetjes zijn niet hard. Gewoon zachte hapjes. Doen een hoop dieren wel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als een hond zijn tanden in mij zet is het geen liefde
Ik blijf gewoon sowieso graag uit de buurt van die rauwe babi pangang, maar dat was hier geloof ik wel duidelijkquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Liefdesbeetjes zijn niet hard. Gewoon zachte hapjes. Doen een hoop dieren wel.
Dit doet mijn kat ook echt bij iedereen. Maar iedereen die hier komt weet dat ze nooit echt bijt dus iedereen laat het toe.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Liefdesbeetjes zijn niet hard. Gewoon zachte hapjes. Doen een hoop dieren wel.
jazegquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit doet mijn kat ook echt bij iedereen. Maar iedereen die hier komt weet dat ze nooit echt bijt dus iedereen laat het toe.
Muahahahaquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jazeg
ben ik EINDELIJK in Drenthe, zeggen ze dat ze dicht zijn
moet wel met al die pepersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:39 schreef Ama het volgende:
Ohja shit vergeten dat ze voor die rookmelders komen morgenochtend.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Etto zodra vlinder thuis is
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds wakkerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 05:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Nou dat eerder naar bed gaan, heeft echt nut.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 05:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wakkerGeen idee waarom
Mjaquote:
kat van mn collega likt mijn hand/arm altijd , bloed irritant want dat kieteltquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit doet mijn kat ook echt bij iedereen. Maar iedereen die hier komt weet dat ze nooit echt bijt dus iedereen laat het toe.
dat is ook werkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 06:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, laatste dagje werken.
Volgende week alleen vergaderen.
Ik kom vanmiddag naar je stad vriendje.quote:
Kom je doenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom vanmiddag naar je stad vriendje.
Pizza etenquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag voortgangsgesprek. Manager komt bij mij thuis. Op de fiets (40 km enkele reis). Daarna lunchen in de stad
Jeetje, gaan jullie ook samen douchen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag voortgangsgesprek. Manager komt bij mij thuis. Op de fiets (40 km enkele reis). Daarna lunchen in de stad
nicequote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:17 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo
Gisteren ff sealed gedaan.
Vivi alt art pull![]()
![]()
Waardeloze kaart in limited trouwens.
Goed voorelkaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Ja in commander is het ding echt absurd. Manual storm. Heb 'm in m'n niv cEDH deck zitten en het ding doet zo insane veel werk als die ligt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nice
Lijkt me ook meer een Commander kaart dan in sealed.
Het is wel een kill on sight kaart.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja in commander is het ding echt absurd. Manual storm. Heb 'm in m'n niv cEDH deck zitten en het ding doet zo insane veel werk als die ligt.
Als commander zelf kan ook maar vind ik lastiger omheen te bouwen.
Nee man. Gewoon alle counter spells er in gooien en alles wat damage doet in roodquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel een kill on sight kaart.![]()
Ik vind rood-blauw sowieso al lastig om een deck mee te maken.
Ja, dat vind ik dus niet leuk om te spelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon alle counter spells er in gooien en alles wat damage doet in rood
Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus niet leuk om te spelen.
Zeg vochtig poesje. Waarom heeft de parkeergarage waar ik altijd reserveer de prijs met 50% verhoogd?quote:
Vind dat wel het belangrijkste aan een deck. Dat ikzelf het leuk vind om te spelen.quote:
Omdat het vuile geldwolven zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
[..]
Zeg vochtig poesje. Waarom heeft de parkeergarage waar ik altijd reserveer de prijs met 50% verhoogd?
Ik ben hier WOEST ENDE ZIEDEND over
Zet die braadpan dan ook eens uit het zicht.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Logeerbunny is nog wat bang
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zet die braadpan dan ook eens uit het zicht.
Dat gaat heel zachtjes en het is soort van spelen voor honden. Je moet het begrijpen denk ik. Ik speel zo al met honden sinds ik klein ben.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als een hond zijn tanden in mij zet is het geen liefde
Een deck moet ook leuk zijn om te spelenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind dat wel het belangrijkste aan een deck. Dat ikzelf het leuk vind om te spelen.
Verder heb ik nog te veel ideeën voor decks.
Oke. Zorg eens dat ze dat niet zijn. Ze hebben het nu al over F1 parking. Dat is pas eind augustus. Gaat weg met je F1 parking.quote:
*met toverstaf zwaaitquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:51 schreef dud0r het volgende:
Oke. Zorg eens dat ze dat niet zijn. Ze hebben het nu al over F1 parking. Dat is pas eind augustus. Gaat weg met je F1 parking
Hedwig doet dat ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 06:25 schreef mschol het volgende:
[..]
kat van mn collega likt mijn hand/arm altijd , bloed irritant want dat kietelt
Voelt echt vies.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh dat lekkere schuurpapier tongetje dat zo over je heen schuurt
Je huid wordt gelijk gescrubtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh dat lekkere schuurpapier tongetje dat zo over je heen schuurt
Checkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog leuker als ze je hele lange haar gaan proberen te likken
Dat doet mijn witte kat als ik mijn haar heb gewassenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog leuker als ze je hele lange haar gaan proberen te likken
Ja want dan ruikt het niet meer naar katquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat doet mijn witte kat als ik mijn haar heb gewassen
Mensen die Hedwig niet kennen schrikken ook altijd beetje als ze ineens in je arm of hand gaat "bijten" maar ze bijt nooit echt en sommige mensen gaan echt ver als ze met haar spelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat heel zachtjes en het is soort van spelen voor honden. Je moet het begrijpen denk ik. Ik speel zo al met honden sinds ik klein ben.
Mijn broertje deed vroeger ook met het bokje bij opa en oma spelen, maar dan met de hoofden tegen elkaar bonken. En de kat terug bijten als hij aangevallen werd.
Maargoed mijn familie is niet goed snik.
Anyways met dieren moet je elkaar gewoon begrijpen
Mensen schrikken gewoon heel vaak als dieren bijten, terwijl zeker met katten en honden het heel vaak niet agressief is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen die Hedwig niet kennen schrikken ook altijd beetje als ze ineens in je arm of hand gaat "bijten" maar ze bijt nooit echt en sommige mensen gaan echt ver als ze met haar spelen.
Mijn eerste kat kroop altijd tegen mijn arm om de binnenkant van mijn elleboog te liggen. Zeer irritant na 1 minuut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |