SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat wordt wat bestellenquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vergeten eten voor vanavond uit de vriezer te halen.kut.
![]()
Oeiquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:06 schreef bondage het volgende:
Ik moet zo ook maar even naar de super wat te eten halen. Vriendin is niet thuis vanavond dus tja...
Neem een pizza mee, hoef alleen maar in de oven te pleurenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat je nu zelf eten moet fiksen.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Neem een pizza mee, hoef alleen maar in de oven te pleuren
Oh dat moet je wel kunnen ja.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Neem een pizza mee, hoef alleen maar in de oven te pleuren
Maar wel leukquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Eten koken is zonde van mijn kostbare tijd
Samen met vriendin is leuk, alleen vind ik er niet veel aan...quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wel leuk
En daarna heb je eten
Verrassend.quote:
Als je een pizza opwarmt heb je ook eten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wel leuk
En daarna heb je eten
Als je graag eten kookt dan is het natuurlijk minder leukquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je een pizza opwarmt heb je ook eten.
"Grmbl, moet die oven weer aan."quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je graag eten kookt dan is het natuurlijk minder leuk
Doe dat lekker zelf johquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Grmbl, moet die oven weer aan."
Zelf pizza makenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je een pizza opwarmt heb je ook eten.
Denk dat Grmbl het niet erg vindt als ik de oven aan zetquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Grmbl, moet die oven weer aan."
Wat gaat er in de ovenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat Grmbl het niet erg vindt als ik de oven aan zet
Gekruide aardappelpartjesquote:
Niet een hele kiep ofzoquote:
Nee ik ga vandaag eens mijn inductie gebruiken en een kiepdijfiletje bradenquote:
Wel met een lekkere marinade?quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag eens mijn inductie gebruiken en een kiepdijfiletje braden
Vetpan aanslingerenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Eten koken is zonde van mijn kostbare tijd
Wutquote:et Openbaar Ministerie (OM) heeft 2,5 jaar cel geëist tegen een man uit Schagen voor het verstikken van een bewusteloze vrouw. Hij zou zijn geslachtsdeel in de mond en keel van de 21-jarige vrouw hebben gedrukt. Ze overleed enkele dagen later.
Het incident vond plaats op 12 augustus 2022. De toen 31-jarige man had in paniek het noodnummer gebeld omdat de vrouw niet meer ademde, waarna de hulpdiensten ter plaatse kwamen. De vrouw overleed twee dagen later in het ziekenhuis nadat in overleg met de familie de beademing werd gestopt.
Volgens het OM is de vrouw gestikt in de penis van de man. Ze was op dat moment bewusteloos en onder invloed van veel alcohol. De officier van justitie eist 2,5 jaar cel, omdat de vrouw overleed nadat de man seksueel zou zijn binnengedrongen terwijl ze bewusteloos was.
Jaquote:
quote:
Zieke geest.quote:
Ook nog wat knoflook erbij doenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik denk paprika, gerookte paprika, kerrie, korianderzaad en een beetje chipotlekruiden voor de pittigheid
Ohja natuurlijkquote:
Ja zeg, Schagen is heul de andere kant van Westfriesland.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland is natuurlijk ook een vreemde plek.
Met de kneiterharde Gquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland is natuurlijk ook een vreemde plek.
SkaGGgGGGgGGGequote:
quote:
quote:
Ik loop wel even langs de supermarkt. Maar alleen nog even verzinnen wat.quote:
Hoe weten ze dat ze al bewusteloos was nadat hij naar binnen ging.quote:
Kende zeker ook deze mopquote:
Jammer dat je zwicht voor de klimaatmaffiaquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:41 schreef Haags het volgende:
Wooptiedoo![]()
Vanaf november worden al mijn bedrijfsbusjes elektrisch.
Geen gezeik meer in de steden @:nattekat
Dit is een prima investering die zich dubbel en dwars gaat terug verdienen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat je zwicht voor de klimaatmaffia
echt he, echte bazen laten gewoon alles naar de klote gaan #yoloquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat je zwicht voor de klimaatmaffia
Maar dan wel grillend op mijn eigen stukje grillplaat in mijn achtertuin hoorquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt he, echte bazen laten gewoon alles naar de klote gaan #yolo
Steengrillen in de tegeltuin.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan wel grillend op mijn eigen stukje grillplaat in mijn achtertuin hoor
Daarna afkoelen in mijn airco huis omdat het huis de hele dag in de zon staat te bakken omdat ik bij de gemeente geklaagd heb over de bomen, want iehl blaadjes in mijn tuin. Dat de gemeente ze weg heeft gehaald.quote:
Wel genoeg sproeien he, met kraanwater aub want dat regenwater is viesquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarna afkoelen in mijn airco huis omdat het huis de hele dag in de zon staat te bakken omdat ik bij de gemeente geklaagd heb over de bomen, want iehl blaadjes in mijn tuin. Dat de gemeente ze weg heeft gehaald.
Uiteraard.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel genoeg sproeien he, met kraanwater aub want dat regenwater is vies
Doodquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard.
Eerst elke dag mijn steengrill / luchtplaats stofzuigen en daarna goed schrobben met flinke hoeveelheden schoonmaak azijn en kraanwater.
Eventueel nog oppoetsen met een beetje round up.
Alles
Moet
Dood
Echt hequote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dood![]()
![]()
Ik verbaas me er over hoe snel men nog aankomt zetten met die round up meuk. En ook alsof het iets heel goeds is, yeabut no thank you?
Uiteraard kan je het hele riedeltje van azijn, water en round up nog een keer doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
Je vergeet dat je straks ook moet klagen als je betonnen luchtplaats overstroomt bij de eerste de beste regenbui
Ja schandalig dat de gemeente dat niet voorkomtquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard kan je het hele riedeltje van azijn, water en round up nog een keer doen.
Hele zomer en tuinset naar de tering omdat het regentquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja schandalig dat de gemeente dat niet voorkomt
Ik heb ook sprinklr plantjesquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
Ik wil volgend jaar denk ik een paar tegeltjes uit mijn voortuintje wippen en dan zo'n mini geveltuintje van sprinklr oid erin.
Maar eerst in het najaar nog een Gelderse roos
Cruydt-hoeck of vergelijkbaar zijn ook wel acceptabelquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Het hebben van sprinklr plantjes zou een nieuwe filteroptie moeten zijn op datingsites
Wat? Kruidkoek?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cruydt-hoeck of vergelijkbaar zijn ook wel acceptabel
Kruidkoekquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een Bostijgerin in bed en daarbuiten. Ik haak alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik ben opzoek naar een vent die houdt van biologische plantjes en kruidkoek. Ben jij de man die de Tijger in mij kan temmen?
En anders naar de markt lopen voor een moot gebakken visquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Geluk is geen zin hebben om te koken, maar geen andere keus hebben, en bij het plaatsen van de boodschappen in de koelkast erachter komen dat er gewoon macaroni klaar ligt in de vriezer
Weet je eigenlijk wat voor groep het is waar je nu tijdelijk heen gaat?quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo mijn voorraadkast alvast voor een deel leegmaken. Alleen de spullen die ik denk de komende 2 weken nog te gebruiken blijven staan...
Geloof dat de markt bij NK op dinsdag is.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
En anders naar de markt lopen voor een moot gebakken vis
Heb je daar een speciaal boortje voor? Of heb je de spiraaltjes zo gekocht??quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb aardappelspiraal gemaakt ipv partjes. Staat nu in de oven
Toevallig ken ik al een paar mensen. Ik weet dat ze iets van 4 woningen hebben. Daar zal 1 kamer voor mij zijn. Ik weet niet of er dagelijkse bijeenkomsten oid zijn..quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wat voor groep het is waar je nu tijdelijk heen gaat?
Nopequote:Op donderdag 10 juli 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je daar een speciaal boortje voor? Of heb je de spiraaltjes zo gekocht??
Nouja en als het niet bevalt dan is het maar voor tijdelijkquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toevallig ken ik al een paar mensen. Ik weet dat ze iets van 4 woningen hebben. Daar zal 1 kamer voor mij zijn. Ik weet niet of er dagelijkse bijeenkomsten oid zijn..
Ik weet het niet eensquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat de markt bij NK op dinsdag is.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat de markt bij NK op dinsdag is.
Maar daar gaat het liedje heul niet overquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens
Weet wel dat het niet nu is.
Owquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Maar daar gaat het liedje heul niet over
EEN VERS KOPJE THEEEEEEEEEquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
Ik ga een gepaneerde Mexicano eten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Entrecote, zeetong en ganzenlever 200 euro per kilo maken, familieverpakking gemalen insectenkoek een halve euro, klimaatproblemen opgelost
Oef.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga een gepaneerde Mexicano eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |